![]() |
||
Citaat:
Anyhow, goodluck (f) PS. ephedra wordt in de regel verkocht in capsules, per 5, 20, 40 of 100 stuks. "officiele" gezondheidsrisico's van ephedra (bij rijkelijk gebruik).
||
Citaat:
Je hebt het over hartklachten bij ephedra, maar de synthetische variant is zoveel slechter én verneem je minder snel hoe belastend het voor je hart is... Anyhow, ik ben te offworld om een serieuze, goed beargumenteerde reply te plaatsen (a)
||
Citaat:
![]() Hoewel het waanzin is van die gezondheids advies organisaties om hier zo fel tegen te doen. Op steeds meer sportscholen zie je mensen die voorheen stackers gebruikten nu van ellende overstappen op clenbuterol of T3, dat heet van de regen in de drup qua gezondheid. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nu weer aardig van m'n efedra idee af, ik ga nu: ma borst, rug di benen woe schouders, armen do op zeer laag tempo hardlopen een uur lang vr rug, borst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat wil je dan, droog worden ? Maak dan een fatsoenlijk dieet en hou je daar aan dan bereik je tenmniste wat. En train je niet wat veel ? Kbedoel, 2x borst en rug in 1 week. Das te doen, maar wat een belasting leg je dan op je schouders en armen damn die ben je zo aardig aant overtrainen. ( aangenomen dat je ook echt hard traint )
||
![]() |
Citaat:
Ik ga hoger in de reps zitten, meer eiwit+vet, en afbouwend m'n koolhydraten verminderen. Dan moet het volgens mij al een heel eind opschieten ![]() Ik train op maandag eerst borst zwaar, dan rug licht en op vrijdag precies het tegenovergestelde. Als ik alles twee keer per week zwaar pak kom ik idd geen steek vooruit. |
![]() |
|
|