Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 20:03
D-sire
D-sire is offline
Ow mensen, help!! Ik moet voor school een gesprek analyseren en had op goedemorgennederland.tv een fragment gevonden.
Kijk hier...
Het gaat me om 30 september en dan deel 4 breedband.

Ik opende dat in Windows mediaplayer maar kon niks vinden waardoor ik het fragment op kon slaan. Dat is wel noodzakelijk, omdat die site iedere week ververst wordt en er weer andere fragmenten op komen te staan.

Heeft iemand enig idee?!
Oud 05-10-2004, 20:52
Verwijderd
Kijk eens of hier iets bruikbaars tussenstaat:

http://all-streaming-media.com/reco...ndows-media.htm
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:19
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 05-10-2004 @ 21:52 :
Kijk eens of hier iets bruikbaars tussenstaat:

http://all-streaming-media.com/reco...ndows-media.htm
Bedankt! Ik heb de recorder voor WMP gedownload, alleen als ik het fragment dan wil afspelen gebeurt er niets.. Heb jij dat programma misschien ook en zou je het anders even voor me willen proberen?
Oud 05-10-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-10-2004 @ 22:19 :
Bedankt! Ik heb de recorder voor WMP gedownload, alleen als ik het fragment dan wil afspelen gebeurt er niets.. Heb jij dat programma misschien ook en zou je het anders even voor me willen proberen?
Heb hem niet, maar zal hem even proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:31
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 05-10-2004 @ 22:29 :
Heb hem niet, maar zal hem even proberen.
Oh als je wil heel graag, ik zit er echt mee dat het me maar steeds niet lukt
Oud 05-10-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-10-2004 @ 22:31 :
Oh als je wil heel graag, ik zit er echt mee dat het me maar steeds niet lukt
Verdomme gierige klotezooi met de preview versie kun je maar 5 mb downloaden, niet de hele aflevering dus. Ik probeer nog wel wat andere programma's en post het hier als het lukt. (waarschijnlijk morgen)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:43
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 05-10-2004 @ 22:42 :
Verdomme gierige klotezooi met de preview versie kun je maar 5 mb downloaden, niet de hele aflevering dus. Ik probeer nog wel wat andere programma's en post het hier als het lukt. (waarschijnlijk morgen)
Owja dat is minder inderdaad, het is wel handig als ik heel deel 4 heb (ook al begint mijn stukje pas na die krantenbespreking). In ieder geval heel fijn dat je het voor me gaat proberen Super de super! Hoop dat het lukt dan morgen.
Oud 05-10-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-10-2004 @ 22:43 :
Owja dat is minder inderdaad, het is wel handig als ik heel deel 4 heb (ook al begint mijn stukje pas na die krantenbespreking). In ieder geval heel fijn dat je het voor me gaat proberen Super de super! Hoop dat het lukt dan morgen.
Ik heb eindelijk een programma dat werkt gevonden, 1 nadeel: je mag hem maar 15 dagen gratis gebruiken, maar dat is wel genoeg lijkt me?

Hier dus:http://stream-down.cocsoft.com/download.html

Als ik deel 4 downloadde was hij 100+ MB en aangezien ik alleen een gratis webspace heb kon ik dat niet uploaden, dus moet je het zelf even doen met dat programmatje.

Hoop dat het werkt, zo niet, laat het even weten.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 07:51
D-sire
D-sire is offline
Het werkt inderdaad Echt super van je hoor! Ik heb het nu gedownload en het staat op mijn harde schijf. Het wordt toch niet opeens verwijderd als dat programma het na 15 dagen begeeft he? Want dat zou niet mogen.. Moet er 3 maanden mee kunnen werken namelijk.

Iig super bedankt voor je hulp, dat waardeer ik echt.
Oud 06-10-2004, 16:28
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ook bedankt voor deze software
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 06-10-2004 @ 08:51 :
Het werkt inderdaad Echt super van je hoor! Ik heb het nu gedownload en het staat op mijn harde schijf. Het wordt toch niet opeens verwijderd als dat programma het na 15 dagen begeeft he? Want dat zou niet mogen.. Moet er 3 maanden mee kunnen werken namelijk.

Iig super bedankt voor je hulp, dat waardeer ik echt.
Na 15 dagen proberen kun kiezen of je het programma wilt kopen, en als je dit niet doet dan kun je het niet meer gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:36
D-sire
D-sire is offline
Dat snap ik, maar het bestand wat ik nu op mijn harde schijf heb gezet (dat fragmentje) kan ik dan toch nog wel openen?
Oud 06-10-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 06-10-2004 @ 19:36 :
Dat snap ik, maar het bestand wat ik nu op mijn harde schijf heb gezet (dat fragmentje) kan ik dan toch nog wel openen?
Ja. En anders even een kopietje maken en ergens anders nog neer zetten (bureaublad ofzo).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten