Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 21:15
Verwijderd
heeft iemand hier toevallig internetkostenbeheersing op zijn computer staan, en zo ja, weet iemand hoe je dat programma kan naaien (= erdoorheenkomen zonder dat je daar aanmeldt, dus dat je (voor jou) gratis internet)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2002, 21:22
Hornyboy
Hornyboy is offline
formatteren hoef je je niet eens voor aan te melden WOOHOO
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:28
chursel
chursel is offline
zou het niet weten maar je kan het log bestand wijzigen heb ik ook eens gedaan toen ik nog een modem had
Oud 19-05-2002, 22:35
georgie
georgie is offline
ik weet een paar maniertjes:

1. computer resetten voordat je offline gaat (er staat nu nog wel in het ikb-programma dat je online bent geweest, maar er gaat niets van je limiet af
2. klok van de computer terugdraaien naar de tijd waarop je begon voordat je offline gaat (het programma rekent nu alleen de kosten van de eerst minuut
3. inbellen en wanneer er om het wachtwoord gevraagd wordt op annuleren klikken, er komt dan een schermpje met het bericht dat de verbinding is verbroken enz. dit schermpje klik je NIET weg en je belt opnieuw in, wanneer je het schermje niet hebt weggeklikt zal het programma niet opnieuw om een wachtwoord vragen en omzeil je het dus gewoon

succes ermee
*georgie*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 22:37
Hornyboy
Hornyboy is offline
Ik zou deze methode van georgie wel ff testen op een vriend zijn comp ofzo voor het mis gaat en je gepakt wordt .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 22:39
georgie
georgie is offline
bij mij werkt het nog steeds, vooral die laatste werkt goed, is alleen wat ingewikkelder dan de tweede
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:01
Verwijderd
Ja maar bij de nieuwe versie moet je het wachtwoord intikken nadat je ingebeld hebt, dus als je dan dat schermpje wegklikt die zegt dat het wachtwoord fout was, moet je weer inbellen en kun je eindeloos doorgaan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:49
georgie
georgie is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef:
Ja maar bij de nieuwe versie moet je het wachtwoord intikken nadat je ingebeld hebt, dus als je dan dat schermpje wegklikt die zegt dat het wachtwoord fout was, moet je weer inbellen en kun je eindeloos doorgaan
Dat schermpje moet je dus NIET wegklikken, schermpje laten staan en dan opnieuw inbellen als je in explorer zit verdwijnt dat schermpje wel naar de achtergrond

greetz georgie
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:59
pietje63
pietje63 is offline
sorry, kabel nemen...

serieus: kijken wat het log bestand is (kijken welk bestand veranderd door het afsluiten van prog); voor het internetten een kopie maken, na het internetten oude terug zetten
Oud 21-05-2002, 12:35
Chimera
Chimera is offline
Als paps merkt dat er toch te veel geinternet wordt, vraagt 'ie een specificatie aan, en ben je alsnog de lul.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:19
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Als paps merkt dat er toch te veel geinternet wordt, vraagt 'ie een specificatie aan, en ben je alsnog de lul.
je moet dan voor elk nummer fl 5 cent dokken (2,3 eurocent ongveer), tenminste.. zo was het een half jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:43
Boogie
Boogie is offline
nieuwe account maken en die na gebruik verwijderen
Oud 21-05-2002, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
nieuwe account maken en die na gebruik verwijderen
exporteren en importeren scheelt tijd
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Harrie schreef:

je moet dan voor elk nummer fl 5 cent dokken (2,3 eurocent ongveer), tenminste.. zo was het een half jaar geleden.
Wow! Wel 5 cent!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:25
wilhelm
wilhelm is offline
is wel 5 cent *per gesprek*

ik zou gewoon via ctrl-alt-del dat programma afzetten en dan nergens meer last van..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:36
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Wow! Wel 5 cent!
uhh.. nou mijn ma wou dat ook doen en die zou dan 35 gulden kwijt zijn om alle nummers te achterhalen.. en heeft dat toen niet gedaan..

35 gld vind ik zelf ook overdreven hoor.. en dan heb je alleen een blaadje met wat nummers..

dus dat sarcasme wordt omgetoverd in 'realiteit'

*hokes-pokus-aap, blaat.. blaat.. schaap!*
*met toverstokje zwaai*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:38
Verwijderd
Ehmm... maak een kopie van het log-file, ga i-netten en als je stopt kanl je het orspronkelijke logfile er af en zet je die copy er voor in de plaats.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten