Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het wel een goed idee. Een melding maken van een ongepaste reactie is hierdoor veel makkelijker. Mensen die voorheen te lui waren om naar M&M te gaan en te knippen en plakken met links, kunnen nu heel makkelijk iets melden. En als het mogelijk is om geen usernaam te vermelden bij de melding (iig zichtbaar voor leden), zullen mensen sneller iets melden omdat ze niet meer bang zijn om voor 'NSB'er' te worden uitgemaakt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Was 'vroeger' zo met de signature die je pas bij 400posts kreeg.
||
Citaat:
||
Citaat:
iemand met 100 ppd moet 100000 topics hebben, iemand met 10 ppd maar 10000. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat volgens mij prima zo dus verandering is niet nodig. Bovendien moet er ook nog een functie worden ingebouwd dat als het 1x gerapporteerd is de knop verdwijnt, anders heeft een FB zo 50 berichten over 1 post. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in theorie lijkt het meldingsknop-gebeuren wel handig. In praktijk.. tja.. wie weet. Als er geen consequenties aan misbruik van de knop zijn verbonden, is het bij voorbaat al een goed idee.. en het is zo simpel om met 1 nick te gaan klieren, die vervolgens gebanned wordt en dan met de volgende nick precies hetzelfde te doen. Waarschijnlijk gaat het minder tijd opleveren en is M&M toch makkelijker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We hebben M&M en dat functioneert, het enige wat misschien iets extra's biedt en ook absoluut overzichtelijker zou zijn is het systeem dat ik voorstelde, waarbij een vooropgesteld bericht op M&M gepost wordt, met interventie van de poster.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ook met posts per dag vind ik het een dom idee. Hoeveel rechten iemand krijgt, hoort niet af te hangen van het aantal post van hem/haar maar van hoe verantwoordelijk deze persoon is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe meer hoe beter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie steeds vaker grove topics die pas 24 uur later gesloten worden. Topics met afschuwelijke plaatjes bv. En dan komt er meestal wel eerst een stuk 3 of 4 replies van gebruikers over hoe afgrijzelijk het is, en pas uren later word die gesloten. Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop, is de responsetijd waarop gore en abnormale topics worden gesloten, velen malen sneller. En daarnaast neemt het simpelweg ook wat (routine=saai) werk weg bij de forumbazen, die zich dan weer op andere zaken kunnen concentreren. Oh nog een punt; minder gezeik. Als een topic weggehaald word door middel van zo'n knop, kunnen users niet gaan lopen zeiken dat een forumbaas te voorbarig was. T'is immers 'democratisch' gegaan en dan valt er moeilijk iemand de schuld te geven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je laatste argument begrijp ik niet ![]() Maar goed, stel nou dat het inderdaad sneller is.. laat het een paar uur sneller zijn.. weegt dat dan op tegen: -het moet gemaakt worden -er moeten consequenties worden bedacht voor misbruik -het is makkelijk er misbruik van te maken, simpel door meerdere clones te hebben en bijv. af en toe op school of in een bieb te internetten (als je een ip-ban krijgt) -deze consequenties moeten worden uitgevoerd dat kost veel tijd, mogelijk meer tijd dat het oplevert in het snellere reageren van forumbazen bij iets ongewenst -over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten, aangezien er genoeg mensen zullen zijn die van die knop gebruik zullen maken die nu geen gebruik maken van M&M (van de technische kant van het verhaal weet ik niets dus daar zal ik me niet over uit laten) en er zijn vast nog wel meer dingen te bedenken die 'tegen' zijn. Stel dat het inderdaad snellere aanpak oplevert (waar ik al niet erg in geloof als mensen gewoon gebruik maken van M&M).. weegt het dan op tegen de nadelen? Ik vind van niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-consequencies voor misbruik? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1 -Clones? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1 -Consequenties? Waar heb je het over? -"over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten" Ook hier ben ik je alweer kwijt. Ik wil even benadrukken dat ik in mijn vorige post zei "Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop" puur alleen om het nut van zo'n knop te vertellen, afgezien van het feit hoe er misbruik van gemaakt zou kunnen worden door gebruikers. Want als we daar aan zijn beland zijn we de cirkel weer rond, hoe zorgen we ervoor dat alleen verantwoordelijke gebruikers toegang krijgen tot de knop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En we komen sowieso inderdaad in een cirkel.. ![]() Wat ik bedoel met 'ze krijgen 101 klachten' ... als nou 101 mensen op die meldknop drukken.. dan krijgen ze dat 101 keer te horen. En als er 3 mensen op drukken, 3 keer. Maar ik denk dat je bij een forum met... geen idee.. ruim 40000 leden? meer dan 3 reacties krijgt. En voor de democratie: of ik heb jou niet goed begrepen.. of ik begrijp niet wat je aan mij niet begrijpt ![]() Pff.. 't is al laat en het wordt steeds verwarrender ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn veel mogelijkheden. Jah ik ga slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||