Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 16:09
Dark Angel
Dark Angel is offline
Suggestie voor Jon.. op een ander forum waar ik kom zit naast elke post een kleine button met een uitroepteken. Als je daarop drukt komt de post regelrecht op wat hier 'meldingen' is, je kan er evt een opmerking bijzetten, en de FBs kunnen het oplossen.

Is veel makkelijker melding maken van bepaalde dingen, omdat je niet links bij elkaar moet zoeken etc.

Idee?
Oud 06-10-2004, 16:15
D@mien
D@mien is offline
Dan krijg je weer van die grapjurken die dr steeds op zitten te rammen...dat schiet dan niet erg op
Oud 06-10-2004, 16:15
Verwijderd
Op zich een charmant idee, maar het werkt helaas alleen bij verantwoordelijke forummers. Ik denk dat je hier het verschijnsel zou krijgen dat mensen te pas en te onpas die knop indrukken, gewoon om maar alvast zeker te zijn dat een post die zíj op dát moment ongepast vinden, ook hebben vastgelegd.

Door mensen zelf te laten zoeken naar links van de threads waar een ongepaste post staat, zorg je er wel voor dat mensen zorgvuldig forummen en niet bij het minste of geringste gaan mekkeren.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:23
Jon
Jon is offline
Citaat:
D@mien schreef op 06-10-2004 @ 17:15 :
Dan krijg je weer van die grapjurken die dr steeds op zitten te rammen...dat schiet dan niet erg op
Is ook de reden dat ie er vakkundig is uitgesloopt.
Oud 06-10-2004, 16:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Jon schreef op 06-10-2004 @ 17:23 :
Is ook de reden dat ie er vakkundig is uitgesloopt.
Wanneer er een consequentie staat op het 'voor de lol' gebruiken van die knop is de grap d'r al wat sneller vanaf lijkt me..
Ik vind het wel een goed idee.
Een melding maken van een ongepaste reactie is hierdoor veel makkelijker. Mensen die voorheen te lui waren om naar M&M te gaan en te knippen en plakken met links, kunnen nu heel makkelijk iets melden.
En als het mogelijk is om geen usernaam te vermelden bij de melding (iig zichtbaar voor leden), zullen mensen sneller iets melden omdat ze niet meer bang zijn om voor 'NSB'er' te worden uitgemaakt.
Oud 06-10-2004, 17:30
Chaucus
Chaucus is offline
Het lijkt me dan dat je nog veel vaker krijgt dat er 10 meldingen worden gemaakt van een ding...of een user die op verschillende fora spamt enzo...nu komt iedereen langs M&M en kan zien of er al een topic is over zijn/haar probleem....
Bovendien kun je nu makkelijk posts van een user op verschillende fora combineren in een topic
Oud 06-10-2004, 21:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik zie anders nu bijna niemand meldingen maken. Die laatste knuppel op Sex. was al een dag bezig voor ik het zag...

Wat ze op dat andere forum doen is het meldingsforum zo maken dat je alleen je eigen posts kan zien. Dan kan het voorkomen dat er iets meerdere keren gemeld word ja, maar als een FB het afgehandelt heeft kan 'ie de rest van de meldingen gewoon wegvinken.
Oud 06-10-2004, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-10-2004 @ 17:57 :
Wanneer er een consequentie staat op het 'voor de lol' gebruiken van die knop is de grap d'r al wat sneller vanaf lijkt me..
Ik vind het wel een goed idee.
Een melding maken van een ongepaste reactie is hierdoor veel makkelijker. Mensen die voorheen te lui waren om naar M&M te gaan en te knippen en plakken met links, kunnen nu heel makkelijk iets melden.
En als het mogelijk is om geen usernaam te vermelden bij de melding (iig zichtbaar voor leden), zullen mensen sneller iets melden omdat ze niet meer bang zijn om voor 'NSB'er' te worden uitgemaakt.
Dan kan ik nooit meer iemand voor NSB'er uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 23:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-10-2004 @ 23:49 :
Dan kan ik nooit meer iemand voor NSB'er uitmaken.
Jij bent dus ook vóór?
Oud 07-10-2004, 08:07
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dat idee heb ik lang geleden eens aangehaald om die meldingen naar een gemeenschappelijk meldingspagina te laten gaan waar fb'ers snel een overzicht hebben, en kunnen reageren.
Dus handel je de melding af, dan vink je die melding uit, en je hebt meteen een mooi overzicht op welke forumonderdeel er problemen heeft met spammers in bepaalde periodes ed.
Dus geen melding via e-mail want dat werkt volgens mij niet, wat er reeds bestaat, want mij s.com mailadres controleer ik alleen 's avonds.

Misbruik van die knop is eerst waarschuwing en daarna ban.
Ik zag het wel zitten
Maar het was interessant volgens de meerderheid. Probleem is dat iemand het zal moeten maken
Oud 07-10-2004, 10:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Bij een forum waar ik regelmatig kom hebben ze dat systeem ook, en slechts een fractie van de meldingen is terecht. En het gaat om een forum wat een stuk verantwoordelijker is dan s.com. Als een FB z'n forum goed bijhoudt is zo'n systeem overbodig en werkt zelfs vertragend omdat je je door een stortvloed aan overbodige meldingen moet worstelen elke dag.

Leden kunnen al terecht op M&M, en anders kunnen ze een PM sturen, mailen of iemand op MSN aanspreken.
Oud 07-10-2004, 10:28
Marcade
Marcade is offline
Heu kan daar niets simpels voor verzonnen worden dan.

Bijvoorbeeld dat meldings knop permanent uitgezet kan worden per forummer en dat die uberhaubt pas beschikbaar word voor forummers na bv. 10000 posts?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 11:17
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mijn mening: daar hebben we M&M voor, daar kan iedereen beargumenteerd vermelden waarom hij het niet eens is met een reactie.

Hooguit een knop "rapporteer" waarna je naar een "nieuw bericht" venster op M&M gaat met daarin de link van de reactie die je hebt gerapporteerd, zou eventueel handig kunnen zijn. Maar echt een meerwaarde, nee...

Behalve het feit dat nieuwe members vaak niets van het bestaan van M&M afweten, maar een wat ervarener member komt ook in die topics en kan dan naar M&M toespurten.
Oud 07-10-2004, 11:18
Gimme more beer
Citaat:
Marcade schreef op 07-10-2004 @ 11:28 :

Bijvoorbeeld dat meldings knop permanent uitgezet kan worden per forummer en dat die uberhaubt pas beschikbaar word voor forummers na bv. 10000 posts?
Onzinners krijgen dan heel snel die mogelijkheid. Ik zie mezelf als een redelijk ervaren member, maar heb nog lang geen 10.000 posts, mensen op onzin zullen dat veel sneller hebben.
Oud 07-10-2004, 11:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-10-2004 @ 12:18 :
Onzinners krijgen dan heel snel die mogelijkheid. Ik zie mezelf als een redelijk ervaren member, maar heb nog lang geen 10.000 posts, mensen op onzin zullen dat veel sneller hebben.
Dat niet alleen, mensen gaan juist op onzin posten om die 10.000 te halen zodat ze de optie krijgen.

Was 'vroeger' zo met de signature die je pas bij 400posts kreeg.
Oud 07-10-2004, 13:12
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2004 @ 12:35 :
Dat niet alleen, mensen gaan juist op onzin posten om die 10.000 te halen zodat ze de optie krijgen.

Ook dat...
Oud 08-10-2004, 19:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2004 @ 12:35 :

Nou dan koppel je het ook nog is aan posts per dag.

iemand met 100 ppd moet 100000 topics hebben, iemand met 10 ppd maar 10000.

Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 20:22 :
Nou dan koppel je het ook nog is aan posts per dag.

iemand met 100 ppd moet 100000 topics hebben, iemand met 10 ppd maar 10000.

Blijf realistisch dat wordt veels te omslachtig. Bovendien zie ik niet in waarom het ene lid eerder het recht zou krijgen dan een ander lid, terwijl dat andere lid wel inhoudelijk btr post.

Het gaat volgens mij prima zo dus verandering is niet nodig. Bovendien moet er ook nog een functie worden ingebouwd dat als het 1x gerapporteerd is de knop verdwijnt, anders heeft een FB zo 50 berichten over 1 post.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-10-2004 @ 11:28 :

Dat is een van de stomste dingen die je kunt doen.

Maar in theorie lijkt het meldingsknop-gebeuren wel handig. In praktijk.. tja.. wie weet. Als er geen consequenties aan misbruik van de knop zijn verbonden, is het bij voorbaat al een goed idee.. en het is zo simpel om met 1 nick te gaan klieren, die vervolgens gebanned wordt en dan met de volgende nick precies hetzelfde te doen. Waarschijnlijk gaat het minder tijd opleveren en is M&M toch makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 20:53 :
Dat is een van de stomste dingen die je kunt doen.
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 21:11 :
Waarom?
Om redenen die hierboven al staan. Mensen gaan meer spammen om aan het goeie aantal posts te komen en spammers krijgen eerder rechten.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 21:01
Gimme more beer
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 21:11 :
Waarom?
Het is heel simpel, het aantal posts zegt niets over het gebruik of misbruik van zo'n functie.

We hebben M&M en dat functioneert, het enige wat misschien iets extra's biedt en ook absoluut overzichtelijker zou zijn is het systeem dat ik voorstelde, waarbij een vooropgesteld bericht op M&M gepost wordt, met interventie van de poster.
Oud 08-10-2004, 21:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 21:45 :
Om redenen die hierboven al staan. Mensen gaan meer spammen om aan het goeie aantal posts te komen en spammers krijgen eerder rechten.
Oh daar had ik dan ook al op gereageerd; ik zag niet dat je op een oude reply reageerde
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 22:55 :
Oh daar had ik dan ook al op gereageerd; ik zag niet dat je op een oude reply reageerde

Maar ook met posts per dag vind ik het een dom idee. Hoeveel rechten iemand krijgt, hoort niet af te hangen van het aantal post van hem/haar maar van hoe verantwoordelijk deze persoon is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:07 :

Maar ook met posts per dag vind ik het een dom idee. Hoeveel rechten iemand krijgt, hoort niet af te hangen van het aantal post van hem/haar maar van hoe verantwoordelijk deze persoon is.
Mja maar dat is een stuk moeilijker te meten; tenzij jij een simpel doch intelligent idee hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2004, 22:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:15 :
Mja maar dat is een stuk moeilijker te meten; tenzij jij een simpel doch intelligent idee hebt.
Oh, ja, nee daar heb je volkomen gelijk in. Maar dat maakt jouw idee nog niet veel beter.. alleen makkelijker En dat maakt het hele idee al weer een stuk moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:34
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:26 :
Oh, ja, nee daar heb je volkomen gelijk in. Maar dat maakt jouw idee nog niet veel beter.. alleen makkelijker En dat maakt het hele idee al weer een stuk moeilijker.
Kom is met een ander idee dan. Hoe meer er word gezaaid, hoe meer kans op tenminste een vruchtbaar plantje. Dat je mijn idee dom vind hoefte je geen drie posts aan te wijden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:34 :
Kom is met een ander idee dan. Hoe meer er word gezaaid, hoe meer kans op tenminste een vruchtbaar plantje. Dat je mijn idee dom vind hoefte je geen drie posts aan te wijden.
Het zo laten? Wat is daar nou eigenlijk echt mis mee?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:35 :
Het zo laten? Wat is daar nou eigenlijk echt mis mee?
Niks, maar sinds dit topic over ideeen gaat omtrend die knop (zie de initiele post) en ik hier ben om ideeen te geven, stimuleer ik graag de mensen die ideeen met dom bestempelen zelf ook met ideeen te komen.

Hoe meer hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:37 :
Niks, maar sinds dit topic over ideeen gaat (zie de initiele post) en ik hier ben om ideeen te geven, stimuleer ik graag de mensen die ideeen met dom bestempelen zelf ook met ideeen te komen.

Hoe meer hoe beter.
Sure, maar als je met verbeteringen wil komen (wat dit zou moeten zijn, toch?) dan moet je ook weten wat er niet goed aan is en wat er verbeterd moet worden. En dan moet je gaan overwegen wat de opties zijn en hoeveel ze wel of niet opleveren. En dan hoe haalbaar ze zijn. En dan uitvoeren. Iedereen begint gelijk bij punt 2 maar volgens mij is het logischer om eerst even bij punt 1 stil te staan. Wat is er mis met dit systeem en wat zou er zo enorm verbeteren als we iets dergelijks als een meldingsknop zouden gebruiken. Ik zie het niet, help me out.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:40 :
Ik zie het niet, help me out.
Nou ja ik zie wel het nut er van in

Ik zie steeds vaker grove topics die pas 24 uur later gesloten worden. Topics met afschuwelijke plaatjes bv. En dan komt er meestal wel eerst een stuk 3 of 4 replies van gebruikers over hoe afgrijzelijk het is, en pas uren later word die gesloten.

Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop, is de responsetijd waarop gore en abnormale topics worden gesloten, velen malen sneller.

En daarnaast neemt het simpelweg ook wat (routine=saai) werk weg bij de forumbazen, die zich dan weer op andere zaken kunnen concentreren.

Oh nog een punt; minder gezeik. Als een topic weggehaald word door middel van zo'n knop, kunnen users niet gaan lopen zeiken dat een forumbaas te voorbarig was. T'is immers 'democratisch' gegaan en dan valt er moeilijk iemand de schuld te geven.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:44 :
Nou ja ik zie wel het nut er van in

Ik zie steeds vaker grove topics die pas 24 uur later gesloten worden. Topics met afschuwelijke plaatjes bv. En dan komt er meestal wel eerst een stuk 3 of 4 replies van gebruikers over hoe afgrijzelijk het is, en pas uren later word die gesloten.

Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop, is de responsetijd waarop gore en abnormale topics worden gesloten, velen malen sneller.

En daarnaast neemt het simpelweg ook wat (routine=saai) werk weg bij de forumbazen, die zich dan weer op andere zaken kunnen concentreren.
Waarom zou het sneller zijn? Als mensen het melden op M&M zien de forumbazen het zodra ze online zijn. Datzelfde geldt bij zo'n meldknop.

Je laatste argument begrijp ik niet

Maar goed, stel nou dat het inderdaad sneller is.. laat het een paar uur sneller zijn.. weegt dat dan op tegen:
-het moet gemaakt worden
-er moeten consequenties worden bedacht voor misbruik
-het is makkelijk er misbruik van te maken, simpel door meerdere clones te hebben en bijv. af en toe op school of in een bieb te internetten (als je een ip-ban krijgt)
-deze consequenties moeten worden uitgevoerd dat kost veel tijd, mogelijk meer tijd dat het oplevert in het snellere reageren van forumbazen bij iets ongewenst
-over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten, aangezien er genoeg mensen zullen zijn die van die knop gebruik zullen maken die nu geen gebruik maken van M&M
(van de technische kant van het verhaal weet ik niets dus daar zal ik me niet over uit laten)
en er zijn vast nog wel meer dingen te bedenken die 'tegen' zijn. Stel dat het inderdaad snellere aanpak oplevert (waar ik al niet erg in geloof als mensen gewoon gebruik maken van M&M).. weegt het dan op tegen de nadelen?

Ik vind van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:44 :

Oh nog een punt; minder gezeik. Als een topic weggehaald word door middel van zo'n knop, kunnen users niet gaan lopen zeiken dat een forumbaas te voorbarig was. T'is immers 'democratisch' gegaan en dan valt er moeilijk iemand de schuld te geven.
En als er maar 1 user heeft geklikt en de forumbaas was het met deze user eens? Waar is je democratie dan?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:50 :
Waarom zou het sneller zijn? Als mensen het melden op M&M zien de forumbazen het zodra ze online zijn. Datzelfde geldt bij zo'n meldknop.

Je laatste argument begrijp ik niet

Maar goed, stel nou dat het inderdaad sneller is.. laat het een paar uur sneller zijn.. weegt dat dan op tegen:
-het moet gemaakt worden
-er moeten consequenties worden bedacht voor misbruik
-het is makkelijk er misbruik van te maken, simpel door meerdere clones te hebben en bijv. af en toe op school of in een bieb te internetten (als je een ip-ban krijgt)
-deze consequenties moeten worden uitgevoerd dat kost veel tijd, mogelijk meer tijd dat het oplevert in het snellere reageren van forumbazen bij iets ongewenst
-over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten, aangezien er genoeg mensen zullen zijn die van die knop gebruik zullen maken die nu geen gebruik maken van M&M
(van de technische kant van het verhaal weet ik niets dus daar zal ik me niet over uit laten)
en er zijn vast nog wel meer dingen te bedenken die 'tegen' zijn. Stel dat het inderdaad snellere aanpak oplevert (waar ik al niet erg in geloof als mensen gewoon gebruik maken van M&M).. weegt het dan op tegen de nadelen?

Ik vind van niet.
-Het maken is eenmalig; dan moet het misschien soms nog wat aangepast worden. Ik denk niet dat het opweegt tegen het werk dat het uit handen zal nemen.

-consequencies voor misbruik? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1

-Clones? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1

-Consequenties? Waar heb je het over?

-"over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten" Ook hier ben ik je alweer kwijt.

Ik wil even benadrukken dat ik in mijn vorige post zei "Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop" puur alleen om het nut van zo'n knop te vertellen, afgezien van het feit hoe er misbruik van gemaakt zou kunnen worden door gebruikers.

Want als we daar aan zijn beland zijn we de cirkel weer rond, hoe zorgen we ervoor dat alleen verantwoordelijke gebruikers toegang krijgen tot de knop.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:51 :
En als er maar 1 user heeft geklikt en de forumbaas was het met deze user eens? Waar is je democratie dan?
? Nou ben ik je ook weer kwijt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 23:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-10-2004 @ 23:55 :
-Het maken is eenmalig; dan moet het misschien soms nog wat aangepast worden. Ik denk niet dat het opweegt tegen het werk dat het uit handen zal nemen.

-consequencies voor misbruik? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1

-Clones? Dan zitten we bij stap 2 al en we hebben het nu over stap 1

-Consequenties? Waar heb je het over?

-"over dezelfde topic krijgen ze waarschijnlijk 101 klachten" Ook hier ben ik je alweer kwijt.

Ik wil even benadrukken dat ik in mijn vorige post zei "Mochten de goede users toegang hebben tot zo'n knop" puur alleen om het nut van zo'n knop te vertellen, afgezien van het feit hoe er misbruik van gemaakt zou kunnen worden door gebruikers.

Want als we daar aan zijn beland zijn we de cirkel weer rond, hoe zorgen we ervoor dat alleen verantwoordelijke gebruikers toegang krijgen tot de knop.
Klopt, ik zat bij stap 2. Ik nam even in de veronderstelling dat je gelijk zou hebben en dat dat het antwoord was op stap 1.. vandaar. En mocht 'een snellere reactie van een forumbaas' inderdaad de reden van deze suggestie zijn.. dan vind ik dat er erg veel dingen tegenover staan (die ik dus net genoemd heb) die het niet erg veel voordeliger maken.

En we komen sowieso inderdaad in een cirkel..

Wat ik bedoel met 'ze krijgen 101 klachten' ... als nou 101 mensen op die meldknop drukken.. dan krijgen ze dat 101 keer te horen. En als er 3 mensen op drukken, 3 keer. Maar ik denk dat je bij een forum met... geen idee.. ruim 40000 leden? meer dan 3 reacties krijgt.

En voor de democratie: of ik heb jou niet goed begrepen.. of ik begrijp niet wat je aan mij niet begrijpt Ik dacht dat je bedoelde: als er meerdere mensen zijn die op die meldknop drukken, dan zijn er dus meerdere mensen tegen die topic of reactie en is het 'democraties' beslist dat die topic/reactie fout is. Daarop reageerde ik.

Pff.. 't is al laat en het wordt steeds verwarrender
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 23:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 09-10-2004 @ 00:01 :
Klopt, ik zat bij stap 2. Ik nam even in de veronderstelling dat je gelijk zou hebben en dat dat het antwoord was op stap 1.. vandaar. En mocht 'een snellere reactie van een forumbaas' inderdaad de reden van deze suggestie zijn.. dan vind ik dat er erg veel dingen tegenover staan (die ik dus net genoemd heb) die het niet erg veel voordeliger maken.

En we komen sowieso inderdaad in een cirkel..

Wat ik bedoel met 'ze krijgen 101 klachten' ... als nou 101 mensen op die meldknop drukken.. dan krijgen ze dat 101 keer te horen. En als er 3 mensen op drukken, 3 keer. Maar ik denk dat je bij een forum met... geen idee.. ruim 40000 leden? meer dan 3 reacties krijgt.

En voor de democratie: of ik heb jou niet goed begrepen.. of ik begrijp niet wat je aan mij niet begrijpt Ik dacht dat je bedoelde: als er meerdere mensen zijn die op die meldknop drukken, dan zijn er dus meerdere mensen tegen die topic of reactie en is het 'democraties' beslist dat die topic/reactie fout is. Daarop reageerde ik.

Pff.. 't is al laat en het wordt steeds verwarrender
Oh hmm ik zat onbewust eigenlijk al te denken aan iets dat als een knop x keer word ingedrukt het topic gewoon op slot gaat en er dan pas een bericht op m&m werd gezet ofzo. (En de knop dan permanent van 't topic verdwijnt)

Er zijn veel mogelijkheden.

Jah ik ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 23:08
Lorelei
Lorelei is offline
Mja, 't kwam door deze opmerking:

Citaat:
Het gaat volgens mij prima zo dus verandering is niet nodig. Bovendien moet er ook nog een functie worden ingebouwd dat als het 1x gerapporteerd is de knop verdwijnt, anders heeft een FB zo 50 berichten over 1 post.
Maar inderdaad.. als het maar 1 keer gemeld kan worden, scheelt dat al.

Toch blijf ik het een hoop gedoe vinden (alleen al door het feit dat er een oplossing gevonden moet worden voor het 'onverantwoordelijke user' probleem) voor iets wat iets zou moeten verbeteren wat gewoon werkt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:51 :
Op dit forum is geen democratie
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 09-10-2004 @ 11:37 :
Op dit forum is geen democratie
Niet echt nee, en eerlijk gezegd vind ik dat dat prima werkt (op enkele uitzonderingen na af en toe maar dat hou je sowieso wel).
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:25
Prime Evil
Prime Evil is offline
Goed idee, weg ermee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:05
Jolt
Jolt is offline
Zou wel handig zijn, misschien handiger alleen topic meldings knop, want als je dat bij elke post moet doen, zijn de forumbazen wel ff bezig.

Het gaat op zoveel fora's goed, waarom hier niet?
Oud 20-10-2004, 15:24
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-10-2004 @ 16:05 :
Zou wel handig zijn, misschien handiger alleen topic meldings knop, want als je dat bij elke post moet doen, zijn de forumbazen wel ff bezig.

Het gaat op zoveel fora's goed, waarom hier niet?
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-10-2004 @ 11:22 :
Bij een forum waar ik regelmatig kom hebben ze dat systeem ook, en slechts een fractie van de meldingen is terecht. En het gaat om een forum wat een stuk verantwoordelijker is dan s.com. Als een FB z'n forum goed bijhoudt is zo'n systeem overbodig en werkt zelfs vertragend omdat je je door een stortvloed aan overbodige meldingen moet worstelen elke dag.

Leden kunnen al terecht op M&M, en anders kunnen ze een PM sturen, mailen of iemand op MSN aanspreken.
Reageren

Regels voor berichten