![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen, mijn oude is (helaas) kapotgegaan. Nu zat ik een beetje te surfen, en kwam ik op dit toestel uit. Sony Ericsson K700. Is dit een goed toestel (in combinatie met dit abbo), iemand hier al ervaringen mee?
Verder staat er bij de camera staat dat het een VGA camera is. Wat is VGA precies, hoe goed is dan de fotokwaliteit? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Topkeuze die K700i!
![]() Een review van dit toestel vind je op www.nieuwemobiel.nl > toestellen > reviews. Camerakwaliteit is ongeveer zo: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeker voor een telefoon, bijna alle anderen (ouderen) zijn veel minder! beloofd veel goeds voor de S700i |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja klopt ![]() ![]() ik wist wel dat hij duur zou worden, maar zó duur! Gister kwam ik toevallig de Samsung D500 tegen, verraste me erg moet ik zeggen, Blutooth in een Samung! en verder (bijna) dezelfde specificaties en ik vind m net iets mooier. ![]() ![]() Ook met mp3-speler, 1,3 mp-cam, mpeg4 cam, 176*262 262k scherm ![]() wel wat minder duur dan de S700i hoop ik bron:http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/961551 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
D500 (volgens diezelfde bron als net) 93,5*45,7*23,5 mm E800 (samsung site) 90,0*45.0*23 mm de D500 wordt wel iets zwaarder, 99 tov 86 gram |
![]() |
||
Citaat:
en bij prepay 0,09 bellen is met hi20 wel veel goedkoper: omgerekend 16 ct/min en bij prepay (vast tarief) 35ct/min + 7 cent starttarief je wilde tog hi20? Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 10:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en waarom zou je dan de k700i kopen als je de toetsen zo klein vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ energie: dat van die knopjes ging over de d500, of iig de telefoon die er op leek die ik vandaag vasthad. |
![]() |
||
Citaat:
dat kan bijna alleen maar de E800 zijn. ![]() zie hier rechts de D500 en links de E800 |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Alonso zie je, die D500 is dik veel groter dan de E800 PS: je gsm online kopen is goedkoper
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou toch zweren dat het de D500 was |
![]() |
||
Citaat:
![]() 87 x 44 x 23.5 mm je liet me wel ff schriken ![]() Die noobs van samsung.nl hebben de E700 specs r neergezet 90 x 45 x 23 mm
Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 21:42. |
![]() |
||
Citaat:
Kon ik ook niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
Zeker voor de K700i gaan! kijk eens op www.nieuwemobiel.nl en vergelijk ze even, dan weet jij het ook wel. voordelen van K700i: Radio, 41 mb ipv 9 mb geheugen, Bluetooth, mp3-speler, Tri band. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij vind ik de E710 mooier, en het is niet ' zo'n blok'. De toetsen van de K700 waren ook wel erg klein zag ik afgelopen week in de winkel, smsen wordt lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ik las net op een site dat er maar 41 MB totaal geheugen in zit. Wat heb je dan aan zo'n ingebouwde MP3 speler als er maar 7 nummers inkunnen + nog wat fotootjes en ringtones? MP3 spelers op telefoons zijn sowieso overbodig naar mijn mening, maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ alex. Float media control? Ik zal eens kijken. |
![]() |
||
Citaat:
groter dan de E800 etc?
||
Citaat:
||
Citaat:
- e800 heeft geen bluetooth; - e800 heeft een kreupel infraroodprotocol; - e800 is een vrouwentelefoon; - e800 heeft een relatief klein kloteschermpje met een beroerde resolutie van 128x160; - e800 is niet echt waar voor je geld; + K700i heeft wél bluetooth en goedwerkend irda; + Prachtige en goed te gebruiken menu's (+themes); + Fatsoenlijke schermresolutie van 176x220 pixels; + Camera is net iets beter + videofilmpjes opnemen. + Meer intern geheugen + mp3 ringtones. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Camera kwaliteit is trouwens ook better. Schermpje is iets kleiner dan de K700i. Tis geen vrouwen telefoon Leuk dat je alles kan opsommen maar je moet wel weten waar je over praat. Bdoel wie hier gebruikt bluetooth, ik niet en ik de meerderheid van de normale gebruikers ook niet, zeuren om nix dus voor een feature.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het over datakabels, dus ik bedoel het communiceren tussen computer en telefoon. En met universeel bedoel ik dus wanneer ik een nokia heb met bluetooth en mijn broertje een sonyericsson, dan kunnen we dezelfde bluetooth adapter gebruiken. Wanneer we datakabels zouden gebruiken zouden we een kabel voor de nokia en een kabel voor de sonyericsson moeten kopen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|