Advertentie | |
|
![]() |
|
Tot vorig jaar hadden ze bij de Fontys in Eindhoven een orientatiejaar waarin eigenlijk dingen van SPH, CMV en.. nog iets? samen gingen in 1 jaar zodat je je een beetje kon orienteren.
Ik heb net even gezocht op de fontyssite, maar ik kon daar niets meer over vinden. Wel heb ik wat kunnen vinden over Career College (http://www.fontys.nl/opleidingen/car...lege.35607.htm). Ik denk dat dit de vervanger is van dat orientatiejaar? Ikzelf heb er ooik aan zitten denken om zo'n orientatiejaar te doen omdat ik ook onderwijsassistent heb afgerond vorig jaar en ik niet echt wist wat ik hierna wou. Zat zelf ook aan SPH te denken.. uiteindelijk ben ik dit jaar toch begonnen aan de PABO in Helmond. Maar ik zou er zeker eventjes gaan kijken. Dan kun je evnetjes lezen wat het allemaal inhoudt enzo. Succes
||
Citaat:
ik ga nu ff op de site kijken ![]() ik weet wel dat ik niet naar de pabo wil ![]() ![]()
|
SPH op een andere school dan die in Eindhoven.
![]() En kijk eens op http://www.gobnet.nl/beroepen/imbkind.htm, daar staat een lijst met beroepen die iets met kinderen te maken hebben en welke opleiding je daarvoor nodig hebt. Sluit maatschappelijk werk niet zomaar uit, want dat kan juist een hele geschikte richting zijn als je kinderen wilt helpen met problemen. |
![]() |
||
Citaat:
sph in andere regio kan maar ik haat dat reizen en wil niet op kamers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja die dingen zoek ik hehe maar dat reizen? naja als ik een opleiding naar mijn zin heb gevonden dat doe ik dat ook wel hoor ![]()
||
Citaat:
ik wil niet continu voor de klas staan zeg maar.. ik wil meer in het begeleiden van .. richting speciaal onderwijs.. daar zijn andere opleidingen voor..
||
Citaat:
als je toch kan kiezen kinderen met problemen want dat wil ik echt thnx voor de info ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sph is heel lang heel breed, mijn zusje (tweede jaars) 'ergert' zich nu al aan de bejaarden en de verslaafden en dergelijke...maar er is idd ook wel aandacht voor bv. kinderen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als ik die dit jaar haal, dan stroom ik volgend jaar in het derde jaar van de pabo in. Dan nog het vierde jaar en dan ben ik als het goed is klaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Rotterdam doe je 'gewoon' de laatste drie jaar in twee jaar, je gaat dus niet opeens naar het derde jaar, ze hebben er gewoon speciale klassen voor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik vind het niet super om op n gewone basisschool voor de klas te staan dat is niets voor mij ik wil kinderen metleerproblemen helpen in een klein groepje of echt iets met ehm.. jeugdwerk, die problemen hebben etc
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Via de havo of mbo? aLackofColor | 20 | 11-01-2005 10:39 |