Ik heb t al aantal keer meegemaakt, mijn eerste verzorgpaard koos mij uit zou maar zeggen. We konden het al goed vinden, voordat ik haar ging verzorgen en ze vertrouwde me veel toe en ik haar. Daardoor kregen we een hele sterke band met elkaar. Bij andere mensen kon ze nog wel eens een beetje heel erg gaan kloten, maar heeft ze bij mij nooit gedaan. Jammer genoeg is ze vorige zomer aan een hartstilstand overleden, gelukkig heeft ze geen pijn gehad ofsow, maar ik mis haar nog steeds.
Ik heb daarna een ander gekregen, die ik wel zelf uitgekozen heb, maar daar heb ik lang niet zo'n band mee gekregen. Ze reageerde ook niet echt op de lichaamstaal enzow, kad altijd t gevoel dat t haar niet zo boeide wie ik was.
Zij is dan vandaag naar een landje in gelderland gegaan, waar ze veulentjes op de wereld gaat brengen.
Nou heb ik dus nog een ander verzorgpaard. En het was dit keer weer wel zo, dat zij mij uit koos ipv ik haar. We kennen elkaar nou net een week ofsow, maar je kan met haar duidelijk aan lichaamstaal werken en ze weet al bijna echt wie ik ben.
Hebben jullie dit nou ook?
Als juh een (verzorg) paard/pony hebt, of maybe zelfs gewoon bij een pony waar je alleen op rijdt ofsow?