Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 21:37
beetle
beetle is offline
Ik heb sinds een week een erg leuke&lieve vriendin
Ik ken haar igenlijk pas echt geod sinds het eerstejaarskamp van de uni, daarvoor had ik haar al wel gezien en ik vond haar ook wel leuk, maar.
In mijn inrtogroepje zat een ander meisje, en die vind ik sinds toen al leuk. De afgelopen tijd ben ik vaak bij haar op bezoek geweest, filmpjes gekeken enzo.. maar steeds had ik het gevoel dat ze mij niet echt heel erg leuk vond
Tijdens het kamp heb ik 's nachts met haar gezoend, maar de volgende ochtend praatten we helemal niet meer en zeiden we er niks over.. ik dacht dat het gewoon een dronken bui van haar was en dat ze niets van me wilde verder. ze deed ook heel afstandelijk(dacht ik)
Die dag maakte mijn huidige vriendin door middel van veel geknuffel&gekus duidelijk dat ze me wel erg leuk vond, dus was mn keuze al snel gemaakt..
vandaag chatte ik met haar op msn, om er eindelijk achter te komen wat ze nou precies van me wilde. Het bleek dat ze me toch eigenlijk wel erg leuk vond en dat ze mij juist degene vond die afstandelijk deed die zaterdag..wat ze nog veel vreemder vond was dat ik met dat andere meisje danste en rond haar hing.
En ik heb het eerste meisje nu heel de week half zitten negeren omdat ze (ik dacht) wel met me zoende maar alleen omdat ze 'wilde zoenen' nouja..blijkt dus niet zo te zijn

wat moet ik doen.. ?
ik vind mn nieuwe vriendin erg mooi&lief, maar dat eerste meisje was ik ook niet zonder reden verliefd op.. En ik vind het zo stom om het uit te maken, vooral omdat die twee dus allebei eerstejaars bij dezelfde opleiding als ik zijn..

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 21:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2004, 21:40
Verwijderd
Jeezes

Als je je dat afvraagt, maak het dan maar hoe dan ook uit met je vriendin. Als jij een ander meisje minstens net zo leuk vindt, dan heeft het toch geen zin om verkering met je huidige vriendin te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Is het ook niet oneerlijk tegenover je huidige vriendin dat je nu al bezig bent met het feit of je het wel of niet moet uitmaken? Je hebt nog maar zo kort een relatie, als je nu al twijfelt, kun je er beter sowieso een punt achter zetten. Dan hoef je haar ook niet 'aan het lijntje' te houden!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:43
beetle
beetle is offline
je moet toch bij degene zijn die je het leukst en het liefst vind? dat was tot het kamp, de eerste, daarna mn vriendin en nu weet ik het dus niet meer

@ boeing..
ja misschien wel..
Oud 09-10-2004, 21:52
Verwijderd
Vèt is dat hè? Collegesoaps. Wordt een zwaar jaar zo.
Straks sta je ook nog eens bekend als de pimp van de studievereniging. Goed, ben nu zelf ook bezig één te schrijven.

Maar om even terug te komen op jouw klucht. Wat ik me afvraag, hè, de relatie waar je nu aan bent begonnen lijkt niet echt weloverwogen. Of wel? Misschien wordt het tijd eens eerlijk tegen jezelf en je vriendin(nen) te zijn. Een relatie van een week kan nog wel onderbroken worden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 22:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dude, wat heb ik je nou geleerd?!

Delete the ones that you've fucked
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 23:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
spreek met allebei wat af en kijk gewoon wie de leukste is en waar je het langst mee volhoud, al vind ik het beter dat je bij je vriendin kunt blijven..maar dat is mijn mening..!
Reageren

Regels voor berichten