Ik heb sinds een week een erg leuke&lieve vriendin
Ik ken haar igenlijk pas echt geod sinds het eerstejaarskamp van de uni, daarvoor had ik haar al wel gezien en ik vond haar ook wel leuk, maar.
In mijn inrtogroepje zat een ander meisje, en die vind ik sinds toen al leuk. De afgelopen tijd ben ik vaak bij haar op bezoek geweest, filmpjes gekeken enzo.. maar steeds had ik het gevoel dat ze mij niet echt heel erg leuk vond
Tijdens het kamp heb ik 's nachts met haar gezoend, maar de volgende ochtend praatten we helemal niet meer en zeiden we er niks over.. ik dacht dat het gewoon een dronken bui van haar was en dat ze niets van me wilde verder. ze deed ook heel afstandelijk(dacht ik)
Die dag maakte mijn huidige vriendin door middel van veel geknuffel&gekus duidelijk dat ze me wel erg leuk vond, dus was mn keuze al snel gemaakt..
vandaag chatte ik met haar op msn, om er eindelijk achter te komen wat ze nou precies van me wilde. Het bleek dat ze me toch eigenlijk wel erg leuk vond en dat ze mij juist degene vond die afstandelijk deed die zaterdag..wat ze nog veel vreemder vond was dat ik met dat andere meisje danste en rond haar hing.
En ik heb het eerste meisje nu heel de week half zitten negeren omdat ze (ik dacht) wel met me zoende maar alleen omdat ze 'wilde zoenen' nouja..blijkt dus niet zo te zijn
wat moet ik doen.. ?
ik vind mn nieuwe vriendin erg mooi&lief, maar dat eerste meisje was ik ook niet zonder reden verliefd op.. En ik vind het zo stom om het uit te maken, vooral omdat die twee dus allebei eerstejaars bij dezelfde opleiding als ik zijn..