Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 15:55
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Er hebben zeg maar twee mensen besloten om het contact te verbreken. Nou ja, de ene dan, en op een heel lullige manier. De ander is het er wel mee eens, maar heeft het idee dat er zeker nog wat dingen recht gezet moeten worden. Al is het alleen maar dat ze goed herrinerd wilt worden. Dus schrijft ze een hele brief vol met punten die ze eerder niet echt kon zeggen, omdat ze het moeilijk vind haar ware gevoelens te uitten als ze die persoon in de ogen kijkt, of zijn stem hoort. Bang voor een directe feedback en dat het moment zal verdwijnen.

Vind je dat ze die brief moet sturen?

Ik weet het namelijk niet meer Het pagina-aantal stijgt met de uur.

[Dit bericht is aangepast door Bikinie-meisje (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 16:22
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
doe het...

ik heb ong bijna precies hetzelfde ondergaan, ook duz dat dan mn ex zo lullig het uitmaakte (ik kreeg t pas ong 1 maand later op e-mail te horen). Ik zou het wel sturen als ik jouw was omdat t toch misschien nog belangrijk kan zijn.

Oftewel: doe t gwoon maar, OF diegene zal je beter begrijpen OF t zal helemaal nix meer worden.(Ik hoop iig het eerste voor je)
Oud 04-03-2002, 16:23
apart persoontje
apart persoontje is offline
ja ik denk het wel, al is het alleen maar voor je eigen gevoel dat je er zelf wat aan gedaan hebt om het af te sluiten, als je dat niet doet zul je er mee blijven zitten, heb ik bij een vriendin van me gezien, en ze heeft het pas kunnen afsluiten toen ze hem weer op een normale maneir gesproken had.
Oud 04-03-2002, 16:44
Bikinie-meisje
ik wil niet meer iets, het is afgelopen, ik wil het alleen duidelijk maken dat de reden niet eerlijk was
Oud 04-03-2002, 17:57
Piccola
Piccola is offline
Doen! Zeker doen! Zoiets is mij ook overkomen en ik heb het gedaan. En daardoor hebben we weer contact! Ik weet niet of dat is wat jij er mee wil bereiken, maar toch zou ik het sowieso wel doen als ik jou was!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:06
Darkzone
Darkzone is offline
Precies, gewoon dat wat je nog dwars zit in die brief zetten en versturen.
Zoiets lucht altijd op, wat voor reactie je er ook op terug krijgt, zelfs als je er niks meer van hoort.
Oud 04-03-2002, 21:06
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ik heb het ook gedaan maar die LUL had gewoon niet geantwoord... Fijn...
Sorry... de meeste mensen op de wereld zijn wel normaal, dus stuur m maar gewoon dan weet je in elk geval dat je gedaan hebt wat je moest doen!
Oud 05-03-2002, 09:18
FB
FB is offline
Je moet em niet voor hem sturen, je moet em voor jezelf sturen... Als jij vind dat je dat moet doen, dan doe je dat!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:18
Bikinie-meisje
ik heb het vandaag snel in de brievenbus gegooid, en voelde me meteen raar maar ook beter.. ik heb eindelijk eens iets gedaan waarmee ik niets wil bereiken ofzo.. ik heb net op icq gezegt dat ik niet wil dat na ontvangst enige vorm van contact word hervat.. ik voel me trots
Oud 05-03-2002, 18:02
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
goed zo!

kom voor jezelf op en laat je eigen keuzes zien , je hebt wel de goeie keus gemaakt
Oud 05-03-2002, 18:33
tjarda
tjarda is offline
je weet denk ik zelf wel of je hem wilt versturen. je moet alleen er ook rekening mee houden dat je oude wonden openhaalt en er meer pijn aan over houdt dan dat het nu doet. succes ermee
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:38
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
sturen!
Oud 05-03-2002, 20:13
Bikinie-meisje
Citaat:
Darkened Sky schreef:
goed zo!

kom voor jezelf op en laat je eigen keuzes zien , je hebt wel de goeie keus gemaakt
Lief dat je me topic volgde

Weet je, nu heb ik ook rust met de hele situatie.
Oud 05-03-2002, 21:10
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Al is het alleen maar dat ze goed herrinerd wilt worden.
Mmzz... das idd waar... had ik ook.
Ik had die brief uiteindelijk toch niet gestuurd, ik weet niet waarom. Nu is het al te laat.

Doe wat je het beste lijkt, ik weet hier nix meer over te zeggen.

Reageren

Regels voor berichten