Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 12:44
deczo
deczo is offline
hoi,

ik heb een vraagie.

Ik heb gister 09-10-04 een Neovo lcd gekocht.
Maar er zit in me scherm een heel klein roos puntje, is me scherm beschadigd ofzow?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2004, 12:46
Verwijderd
Dode pixel, vervelende dingen, maar je kan hem vaak niet ruilen oid. (Pas wanneer er 3 of meer in zitten, dacht ik.)

Aanrader is om in het vervolg in de winkel te vragen of ze het scherm even aan kunnen doen, zodat je het daar kan controleren.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 13:18
Energie
Energie is offline
Je kan gewoon ermee terug geloof ik hoor.
Oud 10-10-2004, 14:05
]{ing
]{ing is offline
ligt aan het dode pixel-beleid van de fabrikant. je kan er altijd mee terug, of je een nieuwe krijgt is een ander verhaal..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 14:17
twain4me
twain4me is offline
wel snel doen dan kan die nog vallen onder een doa regeling
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 15:35
Verwijderd
In ieder geval meteen contact opnemen met je leverancier. Sommige leveranciers zijn misschien coulant en laten hem je snel omruilen. Je hebt echter ook kans dat er een dode-pixelverzekering afgesloten had kunnen worden. Als je die wel had kunnen afsluiten maar je hebt dat niet gedaan, dan ben je in dit geval natuurlijk gewoon fucked.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:15
deczo
deczo is offline
ja, ik hem hem gekocht bij mediamarkt.

ik heb zowieso 3 jaar garantie, en 14 dagen omruilgarantie
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:34
Verwijderd
Dat je garantie hebt geloof ik wel, maar het gaat om de inhoud van die garantie. Het kan best zijn dat in de garantie staat dat je in geval van dode pixels geen recht hebt op een vervangend scherm, of dat je daar pas recht op hebt als het gaat om meer dan drie dode pixels. Dat moet je nalezen in de algemene voorwaarden van de Mediamarkt, die misschien aan de factuur gehecht zijn en in elk geval op de site van de Mediamarkt te vinden zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten