Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 17:41
Romance
Romance is offline
Sinds een tijdje is er een jongen die ik wel leuk vind.Hij zit bij mij op school en tegenwoordig ook nog bij een buitenschoolse activiteit waar ik aan mee doe.
Het was heel raar, want ik zit al 6 jaar op deze school en had hem nog nooit echt opgemerkt, maar het kwam ineens....
Ik vertelde voorzichtig aan een paar mensen dat ik hem wel zag zitten (ik ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen, want ben doodsbang dat hij er zelf achterkomt) en toen vertelde een van die mensen dat hij op het moment een soort van geheime relatie heeft met een ander meisje van school (beetje vaag)
Ik baalde heel erg, maar had zoiets van ik laat het maar, hij zou me toch niet leuk vinden.(ben een beetje onzeker)

Zaterdag was ik op een feestje en hij ook.Eerst besteedde hij niet zoveel aandacht aan me, maar op een gegeven moment raakte we met elkaar in gesprek.Het was wel gezellig maar meer ook niet.Ik raakte hem uit het oog en begon steeds meer te drinken.Ik besloot maar achter hem aan te gaan en vanaf dat moment liet ik gewoon zien dat ik geinteresseerd in hem was (wat ik nooit doe normaal) We waren allebei echt heel erg dronken.Vanaf toen zijn we volgens mij de hele verdere avond bij elkaar gebleven.Hij vroeg de hele tijd of ik iemand leuk vond.op een gegeven moment ging ik bijna out in de wc en hij hield mijn handje vast en zei dat alles goed kwam en dat hij bij me was en zou blijven.later kwamen we samen op een bank te liggen maar daar weet ik zelf vrij weinig meer van.Hij aaide de hele tijd mijn arm en zei "shit dit moeten we echt niet doen, dit kan niet"we hebben geloof ik uitendelijk inderdaad iet gezoend, maar iedereen zei dat onze monden 2 cm van elkaar vandaan waren en dat we half op elkaar lagen :$

Later hoorde ik dat hij tegen vrienden had gezegd,: ik was bijna met haar gegeaan, maar toen moest ik overgeven en van iemand anders hoorde ik dat hij had gezegd: ik vind haar echt leuk, leuker dan mijn vriendin, maar ik moet toch voor mijn vriendin kiezen nu.Ik weet niet voor hoever deze dingen waar zijn, want hij was natuurlijk erg ver heen.Hij zei gisteren dat hij zich totaal niets kon herinneren van het feest.

Nu voel ik me best raar, ik voel me op de een of andere manier de loser, het meisje dat wanhopig achter hem aan rent maar hem toch niet kan krijgen.Vandaag op school deed hij wel heel aardig tegen me.Hij vroeg eerst of hij het feest niet voor me verpest had en later heb ik de hele pauze met hem en een vriend van hem gepraat.

Ik weet nu echt net wat ik moet doen, het is vaag hoe dat nou met zijn vriendin zit, daar wil hij met niemand over praten en naja heb gwoon het idee dat het nooit iets kan worden tussen ons of hoe ik er mee om moet gaan,(daar komt nog bij dat ik ooit tegen me zelf gezegd heb dat jongens die ik leuk vind, mij onmogelijk leuk kunnen vinden) want ik vind hem wel écht leuk geloof ik.
Oud 11-10-2004, 17:49
Roxjuh
Roxjuh is offline
Zelf ook meegemaakt..
Of gwoon een tijdje niks van je laten horen en ff links laten liggen,
Of weer een gesprek met hem aangaan (dat deed ik dus.. )
Oud 11-10-2004, 17:55
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
nee ik kies voor jou ik weet het nu zeker
Oud 11-10-2004, 20:18
Sade
Sade is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 11-10-2004 @ 18:55 :
Oud 11-10-2004, 20:39
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Uhm?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:

Met dat soort jongens moet je natuurlijk geen relatie aangaan. Misschien een seksrelatie, als je daarvan houdt tenminste.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:44
Vaj
Vaj is offline
Ik doe zou niets doen in de zin van ondernemen, gewoon op school met hem blijven praten en geïnteresseerd in hem zijn, maar niet te overdreven. Dan hoef je je ook niet te schamen omdat je achter hem aan zou lopen, want dat doe je dan niet. Verder gewoon afwachten hoe hij tegen jou doet, en als je het een poosje aangezien hebt kun je eventueel tonen dat je meer dan gemiddelde interesse in hem hebt, maar ik zou niet te enthousiast op de versiertoer gaan want je weet niet hoe het zit met zijn eventuele vriendin.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:56
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-10-2004 @ 21:18 :
Citaat:
Chosen schreef op 11-10-2004 @ 21:39 :
Uhm?
humor.. het blijft moeilijk
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 23:01
igfy
igfy is offline
Inderdaad gewoon een beetje afstand houden. Als hij je echt leuk vindt, komt hij wel naar jou toe. Ik zou hem ook niet overdreven gaan ontwijken ofzo, want zo valt het alleen maar meer op.
Oud 12-10-2004, 07:19
ilse
ilse is offline
ik zou gewoon gewoon tegen hem blijven doen. als hij naar jou toe komt kan je er wel vrolijk op in gaan, en laten merken dat je het leuk vind als hij dat doet, maar niet steeds aar hem toe gaan. dan word je te makkelijk en dan ben je sowieso ook geen uitdaging meer voor hem.

je weet dus niet zeker of hij die dingen gezegd heeft of dat iemand ze verzonnen heeft. moeilijk. de mensen waar je dat van gehoord hebt, kun je die een beetje vertrouwen of zijn dat van die mensen die overal wel weer lekker stoken? en je moet er inderdaad bij bedneken dat hij wel erg dronken was. er wordt wel gezegd: dronken mensen en kinderen spreken de waarheid, maar ik weet niet in hoeverre dat hier nou opgaat. je kan zoveel zeggen als je dronken bent. ik zou het niet al te serieus nemen.

over die andere vriendin, vaag verhaal! weet je wel wie het is, of dat ook niet? want als ze bij jullie op school zit, is er dan niet makkelijk achter te komen wie het is. doet hij dan niet anders tegen een bepaald meisje, of zit hij in de pauzes niet bij haar?

je moet uitkijken dat je jezelf geen valse hoop geeft. misschien dat je toch iets meer over die vriendin te weten kunt komen, en dat je weet of hij daar echt mee verder wil. als dat zo is kan je er beter mee stoppen. dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

in ieder geval heel veel succes ermee!
Oud 12-10-2004, 07:31
barkrukkie
barkrukkie is offline
ik zou ook gewoon nu voortaan 'normaal' tegen hem doen. Hij weet dat jij 'm wel ziet zitten, dus dat hoef je niet meer duidelijk te maken. Nu moet hij zelf eerst kijken of hij verder wil met z'n (geheime) vriendin of iets met jou wil beginnen.
Niet al te opdringerig doen, maar wel open staan voor 'm, dus gewoon met 'm praten enzo..
als hij 't uitmaakt met z'n vriendin zul je 't toch wel snel genoeg horen, en zal hij wel naar jou toekomen denk ik.. als hij 't niet uitmaakt dan weet je dat hij niet voor jou heeft gekozen

iig succes ermee
Oud 12-10-2004, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-10-2004 @ 21:56 :
humor.. het blijft moeilijk
Mja, dat verwacht je natuurlijk ook niet van Plusmarktboy
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:39
Marcade
Marcade is offline
Hum. Maar hij weet toch niet nu dat jij weet dat hij een geheime vriendin heeft?

En toch is die al vrij ver gegaan met jou zo te horen. Misschien is het handig dat je net doet alsof je niet weet van zijn geheime vriendin totdat hij er *zelf* mee op de proppen komt? Door blijven versieren totdat hij er zelf mee aan komt zetten (of niet en dat hij in 't geheim zijn geheime vriendin dumpt. )

Ik bedoel uiteindelijk is 't iets tussen hem, jou en zijn geheime vriendin, en je vrienden en vriendinnen zijn buitenstaanders die je zo te horen niet eens precies kunnen vertellen hoe de zaken ervoor staan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 11:59
Sade
Sade is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 08:36 :
Mja, dat verwacht je natuurlijk ook niet van Plusmarktboy
Ik vatte het inderdaad niet als humor op.
Oud 13-10-2004, 13:16
Landslide
Landslide is offline
Duidelijkheid vragen en hem vervolgens van zijn vriendin wegjatten
Reageren

Regels voor berichten