Sinds een tijdje is er een jongen die ik wel leuk vind.Hij zit bij mij op school en tegenwoordig ook nog bij een buitenschoolse activiteit waar ik aan mee doe.
Het was heel raar, want ik zit al 6 jaar op deze school en had hem nog nooit echt opgemerkt, maar het kwam ineens....
Ik vertelde voorzichtig aan een paar mensen dat ik hem wel zag zitten (ik ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen, want ben doodsbang dat hij er zelf achterkomt) en toen vertelde een van die mensen dat hij op het moment een soort van geheime relatie heeft met een ander meisje van school (beetje vaag)
Ik baalde heel erg, maar had zoiets van ik laat het maar, hij zou me toch niet leuk vinden.(ben een beetje onzeker)
Zaterdag was ik op een feestje en hij ook.Eerst besteedde hij niet zoveel aandacht aan me, maar op een gegeven moment raakte we met elkaar in gesprek.Het was wel gezellig maar meer ook niet.Ik raakte hem uit het oog en begon steeds meer te drinken.Ik besloot maar achter hem aan te gaan en vanaf dat moment liet ik gewoon zien dat ik geinteresseerd in hem was (wat ik nooit doe normaal) We waren allebei echt heel erg dronken.Vanaf toen zijn we volgens mij de hele verdere avond bij elkaar gebleven.Hij vroeg de hele tijd of ik iemand leuk vond.op een gegeven moment ging ik bijna out in de wc en hij hield mijn handje vast en zei dat alles goed kwam en dat hij bij me was en zou blijven.later kwamen we samen op een bank te liggen maar daar weet ik zelf vrij weinig meer van.Hij aaide de hele tijd mijn arm en zei "shit dit moeten we echt niet doen, dit kan niet"we hebben geloof ik uitendelijk inderdaad iet gezoend, maar iedereen zei dat onze monden 2 cm van elkaar vandaan waren en dat we half op elkaar lagen :$
Later hoorde ik dat hij tegen vrienden had gezegd,: ik was bijna met haar gegeaan, maar toen moest ik overgeven en van iemand anders hoorde ik dat hij had gezegd: ik vind haar echt leuk, leuker dan mijn vriendin, maar ik moet toch voor mijn vriendin kiezen nu.Ik weet niet voor hoever deze dingen waar zijn, want hij was natuurlijk erg ver heen.Hij zei gisteren dat hij zich totaal niets kon herinneren van het feest.
Nu voel ik me best raar, ik voel me op de een of andere manier de loser, het meisje dat wanhopig achter hem aan rent maar hem toch niet kan krijgen.Vandaag op school deed hij wel heel aardig tegen me.Hij vroeg eerst of hij het feest niet voor me verpest had en later heb ik de hele pauze met hem en een vriend van hem gepraat.
Ik weet nu echt net wat ik moet doen, het is vaag hoe dat nou met zijn vriendin zit, daar wil hij met niemand over praten en naja heb gwoon het idee dat het nooit iets kan worden tussen ons of hoe ik er mee om moet gaan,(daar komt nog bij dat ik ooit tegen me zelf gezegd heb dat jongens die ik leuk vind, mij onmogelijk leuk kunnen vinden) want ik vind hem wel écht leuk geloof ik.