Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 19:15
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Ik ben bezig met een webspeler voor op de site van oa mijn 'band'. in flash. de speler moet kleine loopjes spelen en verschillende relatief krote nummers. maar nu is het probleem dat flash alleen mp3 ondersteunt en ik daar mee problemen heb.

Het probleem:
Als ik een mooi loopje maak en hem afknipt op de juiste tijd, save. en het hierna open maakt welk programma dan ook een extra tijdvlak voor de sample... Verduidelijkt. Als ik iets afknip save en open staat er spontaan 0,x tijd voor. gewoon een 0 lijn geen geluid... maar hoogst irritant aangezien hij dan niet mooi kan loopen..

weet iemand de oplossing?, ik post het hier en nergens anders aangezien ik hier meer kans heb een antwoord te vinden.,.. dan waar dan ook ( artistiek ofzo)
Oud 12-10-2004, 19:18
Verwijderd
als je m maar niet zo programmeerd dat ie automatisch gaat spelen als je op de site komt, als ik ergens een hekel aan heb...
Met citaat reageren
Verwijderd
- > software 'n multimedia
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 12-10-2004 @ 20:18 :
als je m maar niet zo programmeert dat ie automatisch gaat spelen als je op de site komt, als ik ergens een hekel aan heb...
Dat ook ja, ugh
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:56
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
.. hoezo software en multimedia.. als er mensen met prog als goldwave/cooledit/soundforge/blablabla enzo werken zitten ze hier wel

maar dat terzijde..

najah dat was ik wel van plan, maar aangezien je de player nogal groot ziet en keuze hebt uit like 20 nummers,kun je doen wat je wilt inclusief uitzetten..
ik vind het eerder irritant als er een geluidje komt wat je zo snel mogelijk uit wilt doen maar dat ze dan de sound uit knop zo klein maken dat je beter gewoon het volume kunt uit doen..

wat ik maak is gewoon een winamp, floep op je scherm.. en als je niet van techno houdt moet je niet op de site komen.. das eigenlijk wle het sterkste punt

, maargoed, geen soundforgers hier dan?, wat een teleurstelling

en waarom is uitgaan en blablabla geschrapt, nu krijgen we hier de heletijd concert topics wat meer met uitgaan dan muziek te maken heeft ergens.. , iig wel waar het over gaat in het topic
Oud 13-10-2004, 08:21
Verwijderd
cooledit > remove silence ?

ik heb mn laptop hier helaas even niet beschikbaar, anders had ik nog even gekeken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:43
EggeD
EggeD is offline
Je zou ze ook kunnen overlappen, de loops, als dat kan.
Oud 13-10-2004, 17:53
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
dat jouw afspelers een extra tijd achter je loopje plakken is de fout van die spelers en niet van dat loopje, misschien zit er een fade functie op die mp3player in flash zodat je geen overgang hoort
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:16
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik gebruik altijd soundforge om te knippen/editen en ik heb nergens last van.
Reageren

Regels voor berichten