Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De jaarlijkse inenting en twee keer ontwormen kost ong. 90 euro per jaar, dat ben je dus al minimaal kwijt. Daarbij komen dan kosten van dingen als kat-a-lax (tegen haarballen), antivlooienmiddeltjes en eventuele extra dierenartsbezoeken. En dan nog alle eenmalige kosten als een kattenbak, mand om ze in te doen als ze naar bv. de dierenarts moeten ed, maar daar begin ik maar niet over. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar om ontopic te blijven, ik weet niet wat ik per maand uit geef aan mijn ratten. Wat ik aan bodembedekking uitgeef varieert nogal, omdat ik aan het experimenteren ben wat het beste voor mijn ratten is. Een van mijn ratten heeft namelijk last van haar luchtwegen en beukensnippers zijn nog te stoffig voor haar. Verder koop ik soms snoepjes en natuurlijk voer. En als ik iets leuks zie voor in de kooi koop ik dat ook, hoewel ik dat vaak zelf maak. Het kan per maand dus nogal varieren, ik gok op zo'n 20 a 30 euro per maand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mag ik vragen waar precies voor en van wie? Pedigree is namelijk (samen met de andere commerciele merken) de grootste grommel die je je hond kan geven! Wij zijn ongeveer €.20,- per maand aan eten + €.5,- aan tussendoortjes. De dierenartskosten zullen we maar niet meerekenen (ze is vorige week gecastreerd + ontstoken ogen = bijna €.600,- ![]()
||
Citaat:
Ik ken heel wat mensen die dat voor hun ratten gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, ik neem aan dat ratten er zorgvuldiger mee omgaan dan cavia's ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat spul wat jij noemt, kan je dat ook gewoon bij bijv. de pets place halen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja dat hebben ze in iedere dierenwinkel. Bij mij hebben ze bij de plets place verschillende bodembedekkers voor ratjes. Dat zal bij jou dan ook wel zo zijn lijkt me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig gaat zaagsel alleen maar in al je sokken en wolle truien zitten en blijft het onder je voeten zitten en ligt heel de vloer iedere keer weer onder ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom kom je niet een keertje kijken? Ik rij maandagavond om 21:00. Echt een gezellig lesje. Een lesgenoot van mij heeft een Lusitano gekocht. Mooi beest man! *jaloers is* Kom ik met mijn NRPS-er ![]() Maar de Goudsehout is best duur. Maar de Ruiterclub moet je al helemaal niet hebben. Daar moet je paard in de les meelopen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() De pony van een vriendin van me staat ook in het Binnenhof ![]()
||
Citaat:
Tussendoortjes krijgt ze bijna niet meer, samen met af en toe wat lekkers te eten (versvlees) komen we dan op €.3,- De dierenarts zijn we gelukkig sinds de vorige post niet meer geweest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|