Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2004, 01:57
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik ben 3 maanden geleden naar Amerika vertrokken om 9 maanden te studeren. Ik blij al mn leukste Playstation spellen meegenomen met de intentie hier een Playstation2 te kopen en dan fijn te spelen. (mn hele playstation meenemen had ik geen zin in) Maar nu hoorde ik van een vriend dat je geen Europese Playstationgames kan spelen op een Amerikaanse Playstation. Dus nou zit ik met een Amerikaanse Playstation maar ik kan mn meegebrachte Europese games niet spelen.. en laat k nou geen zin hebben om van die spellen ook nog een keer de Amerikaanse versie te gaan kopen. K heb trouwens in de winkel getest oftie mn games pakte maar dat deed ie dus echt niet.

Mijn vraag is : Is er een manier om je signaal/Playstation te converteren zodat ie mn games wel kan lezen? En is het andersom ook zo dat je Amerikaanse games niet in een Europese Playstation kan spelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2004, 02:09
Wammus
Wammus is offline
Ja dat kan dan moet je m ombouwen maar dat is volgens mij verboden. Andersom geld precies hetzelfde.
Oud 15-10-2004, 08:51
Jolt
Jolt is offline
Swap Magic Kopen

Je hebt verschillende dingen, weet alleen niet of de winkel waar jij zit ze hebben.
Oud 15-10-2004, 09:49
D@mien
D@mien is offline
helaas..je kan het ombouwen vergeten, dat gaat niet helpen...
De amerikaanse TVs snappen het PAL kleurensysteem niet, dus dat gaat niet werken...
Als je je eigen TV daar hebt dan kan volges mij de PS2 zelf ook geen PAL aan, maar dat weet ik neit zeker....
Oud 15-10-2004, 12:58
McCaine
McCaine is offline
PAL en NSTC zijn niet echt compatibel geloof ik. Ik heb hetzelfde probleem gehad, en volgens mij is er geen legale oplossing voor.
Oud 15-10-2004, 17:10
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-10-2004 @ 13:58 :
PAL en NSTC zijn niet echt compatibel geloof ik. Ik heb hetzelfde probleem gehad, en volgens mij is er geen legale oplossing voor.
beetje jammer..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:13
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
dus volgens jullie moet ik dandeze kopen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:55
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-10-2004 @ 18:13 :
dus volgens jullie moet ik dandeze kopen
Schiet niet op...dat is meer voor regiobeperkingen...das leuk als je met je PAL PS2 imports wil spelen, maar een NTSC PS2 kan alleen games in NTSC formaat aan.....japanse imports dus...
Reageren

Regels voor berichten