De eerste jongen waarmee ik zoende was een player. Sommige zeiden dat, maar ik was gek op hem en geloofde dat niet. Toen brak ie me hart, blahblahblah, oud verhaal...
De tweede jongen waarmee ik zoende kwam er de volgende dag mee aanzetten dat hij iemand anders leuker vondt... En ook weer hoorden ik van mensen dat hij lomp met meisjes overweg gaat.
Nu kreeg ik een tijdje geleden te horen dat een jongen mij leuk vondt. Eerst geloofde ik er niets van, want de jongen die me dat vertelde had een smsje van hem gekregen en ik wist dat dat smsje wat anders betekende. Maar dat wist die jongen niet. Laatst hek dus met hem gezoend, vroeg me telefoonnummer en zou nog langskomen. En weer doet iedereen er negatief over....
De een zegt dat hij had gezegd dat het voor 1 avondje is, en de ander zegt dat hij altijd met meisje zoent als ie ze kan krijgen.
Nu ben ik dus weer zo onzeker als ze pest. Zal hij nog bellen??? Ik heb zijn telefoonnummer niet dus ik kan ook niet bellen. En hij is ook niet online.
Ik vindt het echt niet leuk, want straks is het waar en is ie net zo als die andere 2 jongens. En dan ga ik weer lekker depri worden, terwijl ik al niet zo happy was de laatste tijd.
Waarom moet iedereen altijd negatief doen zodat ik weer ga twijfelen...