Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 21:44
Forza_vitess
Forza_vitess is offline
komt 22ste uit! zijn er nog meer liefhebbers voor dat spel? ik vidn het echt prachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 22:00
Verwijderd
5 november komt Football Manager 2005 uit.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 06:57
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-10-2004 @ 23:00 :
5 november komt Football Manager 2005 uit.
Ja, dus...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:05
Verwijderd
Dus is er geen reden om een ander voetbal management spel te spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:57
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ik vind het echt vervelend ten opzichte van TCM 2004; je kunt je spelers niet selecteren op Level, ...
it takes all the fun away!

bv je zoekt een topspits maar die gast is toevallig ff uit vorm op geblesseerd, dan zie je 'm niet in het zoekscherm
bij TCM 2004 en 2003 was het veel fijner geregeld

Ook in je Line-Up scherm kun je daar niet op selecteren, dus je hebt kans dat je een topspeler niet ziet staan en niet opstelt
tsss
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:56
Professor Aap
Professor Aap is offline
Total Club Manager een voetbal-managementspel noemen is een grove belediging voor Championship- en Football Manager. Het heeft met realisme in ieder geval geen fuck te maken.

(in TCM 2004 werd ik in mijn eerste seizoen zonder problemen kampioen van Nederland met FC Zwolle.)
Oud 26-10-2004, 09:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Professor Aap schreef op 26-10-2004 @ 00:56 :
(in TCM 2004 werd ik in mijn eerste seizoen zonder problemen kampioen van Nederland met FC Zwolle.)
Mag ik je erop wijzen dat in mijn 1e seizoen in Championship Manager 2004 zowel NAC als Twente als Willem II degradeerden, RBC 5e werd en Utrecht kampioen?

Ik vind TCM 2005 een heel veel beter spel dan 2004, maar het heeft gewoon z'n probleempjes. Veel mensen zullen het spel kopen vanwege de Football Fusion (wat opzich een heel aardige funtie was), maar in TCM 2005 is die z'n fun lang verloren. Je moet TCM uit, Fifa opstarten, je opstelling wordt niet overgenomen, maar vergeleken met een standaardopstelling, waarbij een opstelling, gemaakt voor de vleugels bijvoorbeeld een gecentraliseerde 4-1-2-1-2 opstelling wordt. Daarnaast zijn bijna al mijn spelers kaal in Football Fusion en worden veel van de stats verkeerd overgenomen.

Ook zit er weer de attendance multiplier fout in, in de NL competitie, hoewel wij met het eerste beta testteam er nadruk op hebben gelegd dat dat niet meer moet gebeuren, het maakt de Nederlandse competitie ronduit minderwaardig aan alle andere Europese competities.

Found a club mode is iets nieuws, aardig gevonden, maar voor de meesten zal het geen veelgebruikte funtie zijn.

Als ik dan de positieve punten bekijk (en die hoef ik denk ik niet op te noemen, daar bragt EA al genoeg over), is het een spel dat mij nog wel een paar weken zal boeien, maar heeft niet de managementklasse die CM en FM wel zullen hebben.

Uitgebreider is het wel, de stadionbouwfunctie en je facility system samen met alle fancommunicatie en de pers maakt het een uitgebreider spel dan CM. Maar CM is simpelweg beter en realistischer op de punten die het bedekt.
Oud 26-10-2004, 09:24
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 25-10-2004 @ 22:57 :
Ik vind het echt vervelend ten opzichte van TCM 2004; je kunt je spelers niet selecteren op Level, ...
it takes all the fun away!

bv je zoekt een topspits maar die gast is toevallig ff uit vorm op geblesseerd, dan zie je 'm niet in het zoekscherm
bij TCM 2004 en 2003 was het veel fijner geregeld

Ook in je Line-Up scherm kun je daar niet op selecteren, dus je hebt kans dat je een topspeler niet ziet staan en niet opstelt
tsss
Da's dus echt veel realistischer. Welke speler trekt de aandacht? Juist, de speler die op dat moment goed speelt. Ik vind sowieso eigenlijk dat ze dat potential weg moeten halen. Heeft CM ook niet en dat zorgt er dus voor dat je je spelers heel goed moet leren kennen.

Btw, zet je display op potential en hij geeft potential ipv. level...

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:14
NilsHolgersson
Citaat:
Professor Aap schreef op 26-10-2004 @ 00:56 :
Total Club Manager een voetbal-managementspel noemen is een grove belediging voor Championship- en Football Manager. Het heeft met realisme in ieder geval geen fuck te maken.

Hmm, hoe wil je het anders noemen? Een shoot 'em up ofzo
Cm is ook niet altijd realistisch, Schalke 04 die Zidane en Roberto Carlos overneemt en die shit.. maar toch prefereer ik CM boven dit spel
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:15
NilsHolgersson
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-10-2004 @ 10:24 :
Da's dus echt veel realistischer. Welke speler trekt de aandacht? Juist, de speler die op dat moment goed speelt. Ik vind sowieso eigenlijk dat ze dat potential weg moeten halen. Heeft CM ook niet en dat zorgt er dus voor dat je je spelers heel goed moet leren kennen.

Btw, zet je display op potential en hij geeft potential ipv. level...
Juh maar in TCM 2003 en TCM 2004 kon het wel, daardoor kon je makkelijker een goede speler vinden dan nu het geval is..

En je display kun je alleen in de lineup veranderen toch? Niet in het 'find a player' scherm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten