Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind TCM 2005 een heel veel beter spel dan 2004, maar het heeft gewoon z'n probleempjes. Veel mensen zullen het spel kopen vanwege de Football Fusion (wat opzich een heel aardige funtie was), maar in TCM 2005 is die z'n fun lang verloren. Je moet TCM uit, Fifa opstarten, je opstelling wordt niet overgenomen, maar vergeleken met een standaardopstelling, waarbij een opstelling, gemaakt voor de vleugels bijvoorbeeld een gecentraliseerde 4-1-2-1-2 opstelling wordt. Daarnaast zijn bijna al mijn spelers kaal in Football Fusion en worden veel van de stats verkeerd overgenomen. Ook zit er weer de attendance multiplier fout in, in de NL competitie, hoewel wij met het eerste beta testteam er nadruk op hebben gelegd dat dat niet meer moet gebeuren, het maakt de Nederlandse competitie ronduit minderwaardig aan alle andere Europese competities. Found a club mode is iets nieuws, aardig gevonden, maar voor de meesten zal het geen veelgebruikte funtie zijn. Als ik dan de positieve punten bekijk (en die hoef ik denk ik niet op te noemen, daar bragt EA al genoeg over), is het een spel dat mij nog wel een paar weken zal boeien, maar heeft niet de managementklasse die CM en FM wel zullen hebben. Uitgebreider is het wel, de stadionbouwfunctie en je facility system samen met alle fancommunicatie en de pers maakt het een uitgebreider spel dan CM. Maar CM is simpelweg beter en realistischer op de punten die het bedekt.
||
Citaat:
Btw, zet je display op potential en hij geeft potential ipv. level...
Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 11:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Cm is ook niet altijd realistisch, Schalke 04 die Zidane en Roberto Carlos overneemt en die shit.. maar toch prefereer ik CM boven dit spel |
![]() |
||
Citaat:
En je display kun je alleen in de lineup veranderen toch? Niet in het 'find a player' scherm |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Managerspel Sweetboy1819 | 16 | 04-01-2006 22:33 | |
Games |
FIFA Manager '06 Gimme more beer | 19 | 22-11-2005 15:50 | |