Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon eerlijk zijn, daar bereik je het meest mee.
En hij accepteert het vast wel... Maar als je vertelt dat je nix met hem wil, verandert jullie relatie waarschijnlijk ook. Dan gaat ie de aandacht die hij aan jou gaf projecteren op anderen, omdat hij weet dat hij toch nix met je krijgt (op dit moment). Dus wat je ook doet, het verandert sowieso... Maar wel eerlijk zijn, das een vereiste. Tegenover hem, maar ZEKER tegenover jezelf... Nix doen wat jij niet wilt. |
![]() |
|
![]() |
Als je zeker weet wat je wilt moet je eerlijk zijn. Als je niet eerlijk bent bestaat de kans dat je nog meer kapot maakt dan als je hem nu verteld dat je het verder niet ziet zitten.
Ik ken de situatie, alleen ik weet zelf niet wat ik wil, dus er valt niet eerlijk te zijn over iets.. alles wat ik weet heb ik al verteld ![]() Ga gewoon met hem praten, niet over de telefoon, gewoon met zn tweetjes, en probeer het op zo'n manier te zeggen dat je wel duidelijk bent maar niet bot. Sterkte ermee Cat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] raadsel, beloning 25 euro mueslireep | 40 | 11-01-2008 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 |