![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar schrijf 'een nieuwe opleiding' ook niet totaal af, het kan best een (mede)oorzaak zijn. En dat is geen schande of stom of wat dan ook. En het is niet dat ik niet weet waar je het over hebt oid, ik ken alle dokterspraatjes heel goed en daarom weet ik ook dat als je zelf denkt dat de oorzaak ergens anders ligt je net zo lang door moet 'zeuren' tot ze meer onderzoek doen ed. Maar daardoor weet ik ook dat je nieuwe dingen ed niet moet onderschatten. Zeker als je je al niet lekker voelt, kan zo iets heel goed meespelen. Maar nogmaals: ga terug naar de dokter en vraag meer onderzoek. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb tegenwoordig ook nog maar 2 à 3 dagen les en was in het begin ook erg moe. Tot ik met mezelf afsprak om elke dag rond 9.30 uur m'n bed uit te gaan, zodat ik m'n dag niet helemaal versliep. Ook op de dagen dat ik vrij was dus. Alleen in het weekend mag ik blijven liggen. Het werkt wel. 's avond ben ik moeier dan normaal en ga ik eerder naar bed. Ik slaap veel beter en dit zorgt ervoor dat ik 's ochtends ook meer puf hem om m'n bed uit te komen (hoewel het soms wel moeilijk is). Vervolgens voel ik me overdag veel actiever, doe ik meer en word ik daar weer moe van. Daardoor slaap ik weer beter enz. enz. Oftewel: doe je veel actiefs overdag? Slaap je vaak uit? Ga je laat naar bed? Hang je vaak maar wat op de bank?
||
Citaat:
Allemaal ook heel vermoeiend, maar ik weet niet of dat het is wat jij hebt. Ik vind het wel raar dat je huisarts anti-biotica geeft terwijl hij het allemaal wijt aan je opleiding en een onregelmatig leven. Of was de anti-biotica expliciet voor je luchtwegenontsteking? Ik weet niet wie het zei al eerder hier zei maar ik zou weer teruggaan en zeggen dat het allemaal geen zak helpt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is wel een gemiddelde, maar er zijn altijd mensen die er vanaf wijken. Lijkt me ook normaal. @Phie.: Probeer je weerstand dan iig op te krikken, eet genoeg en gezond, slik (multi)vitamine, slik eventueel iets als enchinea force (helpt bij veel mensen goed). En ziek uit als je je niet lekker voelt, ga niet altijd maar door, daar heb je niks aan. Als het teveel is voor je lijf, dan kan het zijn dat het dat aangeeft bv. met keelontsteking. Door dat te negeren maak je het alleen maar erger. En als het niet overgaat/helpt: ga dan naar de dokter. @Balance: Dat is een fabeltje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik om 22.00 uur ga slapen en om 8.00 uur eruit ga, ben ik minder moe dan als ik om 0.00 uur ga slapen en er om 10.00 uur uit ga, terwijl het aantal uren dan gelijk is. Maar dat zal dan wel volgens de uitleg van grl gaan ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is een andere discussie dan waar de topic over gaat...en we zijn het toch min of meer eens. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, dit is vrij offtopic ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Moe, geen energie.. draadlozekabel | 9 | 13-08-2014 13:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Altijd ziek Sihem | 87 | 08-01-2012 11:25 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #48 moon | 487 | 24-01-2006 19:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO, energie] vraagjuh | 4 | 09-02-2005 22:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slapheid, geen energie en conditie kandyrat | 6 | 10-04-2003 08:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met licht dat door materie geabsorbeerd word? Isa | 36 | 03-03-2003 14:11 |