Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 17:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ben jij (qua persoon en karaktertrekken) buiten het bed anders dan in bed? Of ben je normaal gesproken een weerspiegeling van hoe je in bent bed?

Ik zie bij mezelf namelijk vooral veel verschillen. Zo bed ik in bed aardig dominant en heb ik veel behoefte aan controle, terwijl ik in mijn gewone omgang met mensen totaal niet dominant ben. Ook durf ik me tijdens de seks veel meer te laten gaan, en geef ik ook makkelijk toe aan mijn eigen wensen, terwijl ik daar daarbuiten meer moeite mee heb.

Wat dan wel weer overeenkomt, is dat ik heel lief en gevoelig ben/kan zijn. Dit uit zich zowel in de normale omgang met mensen als tijdens de seks.

Hoe zit dat bij jullie?

Is de topictitel een beetje duidelijk zo? Misschien suggesties? Kon niet echt iets kort en krachtigs verzinnen.
Oud 19-10-2004, 17:14
Verwijderd
Ik ben precies hetzelfde (denk ik). Ook onzeker, afwachtend, enz.. hoewel ik in een opwelling nog weleens ineens dingen doe/durf, maar dat heb ik buiten het bed ook.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:38
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Precies, dat heb ik ook!
Oud 19-10-2004, 17:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Verlegen, afwachtend, onzeker IRL en tja, verlegen ben ik dan in bed niet maar onzeker en afwachtend zeker in den beginne (met iemand 'nieuw') dus wel.
Iemand die ik al langer ken en het ook al vaker mee gedaan heb daarbij ben ik dus juist absoluut niet onzeker/verlegen/afwachtend dus IRL is anders dan in bed
Oud 19-10-2004, 17:55
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 19-10-2004 @ 18:10 :

Is de topictitel een beetje duidelijk zo? Misschien suggesties? Kon niet echt iets kort en krachtigs verzinnen.
Umh, boeiend?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:57
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik ben altijd wel vrij outgoing, en wil altijd graag de leider, voorzitter of een ander belangrijk persoon zijn, als ik iets doe...Sta ook altijd vooraan om nieuwe dingen te proberen. Ben in bed precies zo, wil graag de baas zijn (maar soms is een hele dominante man ook wel erg lekker ) en wil graag zelf alle touwtjes in handen hebben
Oud 19-10-2004, 18:14
ilse
ilse is offline
ik wil in bed vaak dat iemand dominant is, terwijl ik dat normaal niet kan uitstaan... weird
Oud 19-10-2004, 19:06
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik ben vrij zeker van mezelf en in bed ook.
Verder eigenlijk ook hetzelfde.
Ben normaal gesproken altijd wel rustig en in bed wel een stuk wilder. Maar de grote bek is er altijd.
Dus tsjah... nee weinig verschil..

Beetje vaag stukje geworden
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 19:59
Verwijderd
Zelfde als bij jou, maar dan ook alleen maar als ik sex heb met een 'bekende'.
Is het een 'vreemde', blijf ik ook onzeker (zegmaar).
even tussen haakjes gezien bekende bvb iemand is waar je al 2 jaar mee om gaat en een vreemde iemand die je net een paar maanden kent bvb
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:32
Verwijderd
wisselend. net als in het leven buiten mijn bed. ( oke en dit is een rare zin )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 06:46
leucomelas
leucomelas is offline
kben heel; erg dominant tijdens de sex, zeg wat ik wil, doe wat ik wil.. totaal andere kant van mij want ben normaal namelijk nogal verlegen, beetje terughoudend ensow... verder ben ik tijdens de sex heel gemeen, maar dat benk sowieso
Oud 20-10-2004, 06:50
lso
lso is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 19-10-2004 @ 18:10 :
Ben jij (qua persoon en karaktertrekken) buiten het bed anders dan in bed? Of ben je normaal gesproken een weerspiegeling van hoe je in bent bed?

Ik zie bij mezelf namelijk vooral veel verschillen. Zo bed ik in bed aardig dominant en heb ik veel behoefte aan controle, terwijl ik in mijn gewone omgang met mensen totaal niet dominant ben. Ook durf ik me tijdens de seks veel meer te laten gaan, en geef ik ook makkelijk toe aan mijn eigen wensen, terwijl ik daar daarbuiten meer moeite mee heb.

Wat dan wel weer overeenkomt, is dat ik heel lief en gevoelig ben/kan zijn. Dit uit zich zowel in de normale omgang met mensen als tijdens de seks.

Hoe zit dat bij jullie?

Ik ben een heel rustig en redelijk stil iemand maar in bed kom ik per momenten echt tot leven Daar verschiet ik soms van mezelf
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 08:15
Guinevere
Guinevere is offline
In het dagelijks leven kán ik goed leiden, dominant zijn, het voortouw nemen, en dat vind ik niet erg om te doen. Maar ik kan ook goed een andere 'leider' accepteren.

Zelfde als in bed. Soms neem ik de touwtjes in handen. De andere keer hij (vaak wisselt dit ook nog per seksbeurt). En ik doe het allebei met even veel plezier.

Regels voor berichten