Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me dan meteen weer af of je baas gehouden is om de arbeidsovereenkomst te laten eindigen per de opzegdatum, als jij zelf de opzegging weer intrekt. Maar dat is een juridische kwestie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of heb je geen arbeidsrecht gehad?? iig als je baas je eraan wil houden dan kan ie dat maar dat is idd meer juridisch dan feitelijk want als je een goeie werknemer was dan wil ie je gewoon houden en dan is t geen probleem lijkt me
||
Citaat:
maar een 8,5?? ...heb je nog tips dan, ik moet over een paar maanden...
||
Citaat:
oh ik heb asscher ook, bij ons doet ze dat niet maar ik maak t natuurlijk wel altijd, anders is t vrij zinloos om er te zitten. en over aansprakelijkheid hebben we nog nix gehad, net als overgang van n onderneming. maar zijn de vragen een beetje vergelijkbaar met wat in de werkgroepen behandeld wordt?
||
Citaat:
![]() maar pleidooi en paper zitten wel goed dus dat scheelt idd...weet je trouwens de verhouding pleidooi & paper?? oh en bedankt voor de tips ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
staande voet onslag nemen derbi123 | 11 | 09-02-2009 14:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Ex-werkgever bijna failliet en moet nog geld krijgen pillbox tales | 6 | 25-03-2008 13:52 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |