Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic: ik geef er niets om.. lees het soms wel maar als er staat 'jullie zijn echt de foutste match ever' dan leg ik het blad weg (of klik ik de site weg, whatever) en denk ik: mooi niet! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het centrale thema voor deze relatie is bevestiging en ondersteuning van elkaars intelligentie en creativiteit om tot succes te komen. Er is een redelijk activerende verbinding tussen de Zon van *hem* met de Maansknoop van *mij* *hij* heeft een sterk déja-vu-gevoel bij de eerste ontmoeting. *ik* voel(t) (zich) me onverklaarbaar aangetrokken. Er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben. "er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben" .. OMG (en dan reken ik de walgelijks zinsbouw niet eens mee) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Nou heb je natuurlijk wel een soort van serieuze astrologie en je hebt de libelle astrologie. Ik kan me voorstellen dat je het wel aankan als ze in de eerste gelooft. Maar zelfs dan.. als ze dingen gaat doen omdat ze in die horoscoop staan, zou ik me toch gaan afvragen wat er mis met haar is. ![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 12:57. |
![]() |
||
Citaat:
Er is een redelijk activerende verbinding tussen de Venus van IK met de Maansknoop van HIJ. De ontmoeting met IK is voor het liefdesleven van HIJ als het ware voorbestemd, alsof HIJ op een kruispunt van wegen komt en van doel verandert. Alles wat met erotiek, schone kunsten en goede smaak te maken heeft, krijgt een andere inhoud. hahaha ![]() tof ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het lijkt me dat dat voor meer dan 50% van de boogschutters niet geldt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde zonder uitweg 'Lovestoned". xjonathan | 10 | 06-10-2010 22:55 | |
Liefde & Relatie |
horoscoop NightOps | 44 | 31-03-2004 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me nou leuk of niet? stier | 45 | 19-03-2004 15:49 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
Probleem met TV-series? Verwijderd | 24 | 05-08-2002 09:33 |