Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 17:19
Geranium
Geranium is offline
Let jij tijdens een langere relatie ook op of je horoscopisch () gezien goed bij de ander past?

Ga je je gedragen naar de voorspellingen van jullie sterrenbeeld en de relatie hiertussen of verdiep jij je er niet zo in?

Heb je achteraf gezien wel eens geconcludeerd dat het einde van een relatie simpelweg kwam doordat jij bijvoorbeeld maagd was en je partner bijvoorbeeld tweelingen?

Zou het voor jou een reden zijn om het uit te maken omdat de sterren toch al zeggen dat het uiteindelijk uit zal gaan?

Hoe denk je hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 17:19
Verwijderd
nee daar geloof ik niet in
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:20
BCR
BCR is offline
Ugh, nee.
Oud 21-10-2004, 17:20
Verwijderd
Totdat er een wetenschappelijke onderbouwing komt van horoscopie: nee.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:21
ilse
ilse is offline
neej, maar ik vind het soms nog wel eens leuk om het op te zoeken . vindt soms wel dingen die kloppen (okee, puur toeval maar is wel een leuk idee )
Oud 21-10-2004, 17:23
Hagel
Hagel is offline
nee let ik niet op
Oud 21-10-2004, 17:25
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Die tijdschrift-horoscopen zijn waardeloos, die kunnen op iedere dag op iedereen van toepassing zijn. Daar geloof ik niet in.
Verder hou ik me er ook niet mee bezig. Ik schrijf niet zo veel eigenschappen toe aan de stand van de sterren.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:40
snoopy
snoopy is offline
nah... voor de grap wil ik t wel s bekijken, maar ik zal er geen traan om laten als blijkt dat onze tekens niet bij elkaar passen.
Oud 21-10-2004, 17:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
makelville schreef op 21-10-2004 @ 18:19 :
nee daar geloof ik niet in
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:56
Sade
Sade is offline
Het enige wat ik doe is mijn horoscoop lezen, en die van hem. Verder ga ik niet kijken of onze horoscopen wel of niet bij elkaar passen, ik ga me er niet naar gedragen en er al helemaal niet naar handelen
Oud 21-10-2004, 18:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik let er wel op maar tweeling en vis passen niet bij elkaar maar toch zijn wij dat
dus besteed er verder maar geen aandacht aan wel aan t lezen van zijn en mijn horo elke dag...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:00
Verwijderd
Ik ging wel is kijken en zoals het in de horoscoop staat past de schorpioen niet bij de boogschutter. Er stonden zeker dingen in die klopte met de realiteit bijv: hoe iemand is/doet en karaktereigenschappen.

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen want volgens de horoscopen past geen één sterrenbeeld echt goed bij mij
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:04
miro
miro is offline
Mijn vriend en ik passen qua sterrenbeeld heel erg goed bij elkaar. Het meeste wat erover gezegd wordt klopt ook wel. Ik vind het leuk om te lezen maar ik geloof er verder niet in ofzo, dus nee, ik zou het niet uitmaken als onze sterrenbeelden niet zo goed bij elkaar zouden passen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:06
miro
miro is offline
Hier kun je trouwens kijken of jullie bij elkaar passen:

http://www.home.nl/fun/horoscoop/dowematch

Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:10
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Dat zou dom zijn.

Overigens zoek ik dergelijke dingen soms wel op, om te kijken of we iets bij zit dat leuk klinkt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:35
Gothic
Gothic is offline
Ik geef er weinig om, wel kijk ik er naar, gewoon omdat ik het wel leuk vind om te lezen, maar ik ga echt geen relatie niet aan omdat we toevallig niet bij elkaar zouden passen .
Oud 21-10-2004, 19:44
Briseïs
Briseïs is offline
zouden er mensen zijn die het uitmaken of niets beginnen omdat de horoscopen niet bij elkaar passen?

ontopic: nee duh, dan kom ik helemaal nooit aan de man
Oud 21-10-2004, 20:27
Max19
Max19 is offline
mijn vriendin en ik hebben hetzelfde sterrenbeeld & ascendant

zij: tweelingen & stier
ik : tweelingen & stier

quite confronting sometimes...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:13
waves
waves is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-10-2004 @ 20:10 :
Nee, natuurlijk niet. Dat zou dom zijn.

Overigens zoek ik dergelijke dingen soms wel op, om te kijken of we iets bij zit dat leuk klinkt.
Oud 22-10-2004, 11:19
Verwijderd
Nee, maar als zij er waarde aan hecht wil ik best doen alsof het me kan schelen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:19
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Sade schreef op 21-10-2004 @ 18:56 :
Het enige wat ik doe is mijn horoscoop lezen, en die van hem. Verder ga ik niet kijken of onze horoscopen wel of niet bij elkaar passen, ik ga me er niet naar gedragen en er al helemaal niet naar handelen
Idd. En dan wil ik ook weleens kijken wat voor karaktereigenschappen er bij een bepaald sterrenbeeld horen, en of die kloppen, maar verder nie...
Oud 22-10-2004, 12:36
Flowerless
Flowerless is offline
Ik vind het meestal wel grappig om er naar te kijken wat er bij het sterrenbeeld van me vriend staat. Soms lees ik dat en dan heb ik zoiets van ja dat klopt wel. Maar ga me er dus niet naar "gedragen" en blijf gewoon mezelf. Dus geloof er niet echt in..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:50
Elmoo
Elmoo is offline
We hebben het samen een keertje opgezocht en het bleek dat we perfect bij elkaar pasten
Oud 22-10-2004, 16:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 12:19 :
Nee, maar als zij er waarde aan hecht wil ik best doen alsof het me kan schelen.
Maar wat nou als in de valentijnseditie van de libelle staat dat jullie niet goed bij elkaar passen?

ontopic: ik geef er niets om.. lees het soms wel maar als er staat 'jullie zijn echt de foutste match ever' dan leg ik het blad weg (of klik ik de site weg, whatever) en denk ik: mooi niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 17:03
Sjekko_T
Sjekko_T is offline
horoscopen vind ik altijd wel leuk om te lezen maar ik vergeet het tog altijd gelijk weer dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit voor mij
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Horoscopen zijn grappig..niet meer dan dat voor mij.
Oud 22-10-2004, 17:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
miro schreef op 21-10-2004 @ 20:06 :

Wist zijn geboortetijd niet.. heb maar wat ingevuld maar what the hell:

Het centrale thema voor deze relatie is bevestiging en ondersteuning van elkaars intelligentie en creativiteit om tot succes te komen.
Er is een redelijk activerende verbinding tussen de Zon van *hem* met de Maansknoop van *mij* *hij* heeft een sterk déja-vu-gevoel bij de eerste ontmoeting.
*ik* voel(t) (zich) me onverklaarbaar aangetrokken.
Er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben.

"er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben" .. OMG (en dan reken ik de walgelijks zinsbouw niet eens mee)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik lees ze alleen voor de lol, om te kijken of het een keer uit gaat komen
Oud 22-10-2004, 22:59
Verwijderd
Morgan en vriendje lezen aandachtig de Yes-horoscoop:
Vriendje: "...en er zijn spanningen op het gebied van de liefde; hij heeft geen idee van jouw onzekerheden en hierdoor kunnen nogal wat spanningen ontstaan. Jullie komen erdoor door goed te praten, maar je zult je er nog wel een tijdje rot door voelen."
*kijkt Morgan aan* "Nou, ik heb al zin in de aankomende weken, zeg. We gaan ons tijden rot voelen om een ruzie.."
Morgan: "Wel als jij dit gelooft, ja."

Kortom - nee, natuurlijk geloof ik niet in die onzin over sterrenbeelden. (en als ik dat wel deed - ik ben schorpioen en hij stier, en hij vervult veel van mijn geheime wensen en we hebben zo'n sensuele relatie met veel vertrouwen )
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:34
Verwijderd
Ik en mijn vriendin lezen die shit soms weleens lachend door, en uiteindelijk komt dat toch weer terecht op seks.

Dus meestal klopt hij wel
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:21
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 22-10-2004 @ 17:44 :
Maar wat nou als in de valentijnseditie van de libelle staat dat jullie niet goed bij elkaar passen?
Als ze de Libelle leest wordt het toch niets.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2004 @ 01:21 :
Als ze de Libelle leest wordt het toch niets.
Maar als ze in horoscopen gelooft, wel?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2004 @ 13:46 :
Maar als ze in horoscopen gelooft, wel?
Juist. Wat is nou erger?

Edit: Nou heb je natuurlijk wel een soort van serieuze astrologie en je hebt de libelle astrologie. Ik kan me voorstellen dat je het wel aankan als ze in de eerste gelooft. Maar zelfs dan.. als ze dingen gaat doen omdat ze in die horoscoop staan, zou ik me toch gaan afvragen wat er mis met haar is.

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
miro schreef op 21-10-2004 @ 20:06 :

Het centrale thema voor deze relatie is door zich open te stellen voor anderen, geestelijk rijker te worden.
Er is een redelijk activerende verbinding tussen de Venus van IK met de Maansknoop van HIJ. De ontmoeting met IK is voor het liefdesleven van HIJ als het ware voorbestemd, alsof HIJ op een kruispunt van wegen komt en van doel verandert.
Alles wat met erotiek, schone kunsten en goede smaak te maken heeft, krijgt een andere inhoud.

hahaha

tof
Oud 23-10-2004, 13:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2004 @ 14:12 :
Het centrale thema voor deze relatie is door zich open te stellen voor anderen, geestelijk rijker te worden.
Er is een redelijk activerende verbinding tussen de Venus van IK met de Maansknoop van HIJ. De ontmoeting met IK is voor het liefdesleven van HIJ als het ware voorbestemd, alsof HIJ op een kruispunt van wegen komt en van doel verandert.
Alles wat met erotiek, schone kunsten en goede smaak te maken heeft, krijgt een andere inhoud.

hahaha

tof
Jij hebt een veel normalere dan ik!

Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:55
Gammaray
Gammaray is offline
Ik geloof er niet in.
Het is me allemaal veelste wazig.
Oud 23-10-2004, 13:56
Daboman
Daboman is offline
Ik vind het wel leuk om te lezen, maar ik hecht er weinig waarde aan of het nou wel waar is of niet.

"zozo, kan je echt bepalen hoe iemand denkt/voelt door naar de sterrenhemel te kijken. Dus als die ene ster een beetje naar links staat, dan krijg ik morgen ruzie met m'n beste vriend, en als die net een beetje meer naar rechts staat vind ik de liefde van m'n leven?"

beetje onzin dus om erin te geloven.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:04
waves
waves is offline
toch maar even opgezocht...

Het centrale thema voor deze relatie is vertrouwen in een hogere macht. ( )
Deze relatie staat onder een gunstig gesternte.
Er is een nogal effektieve verbinding tussen de Venus van *mij* met de Maansknoop van *hem*. Hij kan *mij* ervaren als de grote liefde van zijn leven
(zozo) In elk geval is dit een liefdeservaring die dimensies (doe maar duur) opende die *hij* nog niet kende.
Voor *hem* is het alsof Amor zelf deze ontmoeting gearrangeerd heeft
(niet Amor, 2 vrienden van ons hebben dat geregeld )

het zal wel

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-10-2004 @ 17:40 :
nah... voor de grap wil ik t wel s bekijken, maar ik zal er geen traan om laten als blijkt dat onze tekens niet bij elkaar passen.
Oud 23-10-2004, 17:36
Verwijderd
Overigens vind ik de horoscopen in de metro wel grappig; vooral als er staat 'Je wilt graag op reis, maar je partner heeft hier geen zin in' of 'je voelt je gestresst en ergert je aan de kalmte van je partner' of iets dergelijks. Mijn vriend en ik hebben namelijk hetzelfde sterrenbeeld.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:02
*sheer*
*sheer* is offline
nee ik persoonlijk geloof niet zo in astrologie..ik ben meer iemand die in het lot gelooft..
Oud 23-10-2004, 19:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-10-2004 @ 18:36 :
Overigens vind ik de horoscopen in de metro wel grappig; vooral als er staat 'Je wilt graag op reis, maar je partner heeft hier geen zin in' of 'je voelt je gestresst en ergert je aan de kalmte van je partner' of iets dergelijks. Mijn vriend en ik hebben namelijk hetzelfde sterrenbeeld.
Ik weet nog wel dat een paar jaar geleden in de metro bij boogschutter stond: er is een grote kans dat je zwanger wordt.

Het lijkt me dat dat voor meer dan 50% van de boogschutters niet geldt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 21:18
WolterB
WolterB is offline
nee
Oud 24-10-2004, 15:45
Envy
Envy is offline
natuurlijk.
"ik ben echt ontzettend verliefd op je, maarja, jij bent een leeuw en ik een weegschaal, dat gaat gewoon niet samen, sorry."
Oud 24-10-2004, 18:44
mrsjones
mrsjones is offline
wel gedaan..
Oud 25-10-2004, 08:36
huppelmeis
huppelmeis is offline
Ik weet niet of je het weet, maar een sterrenbeeld stelt niet zo heel veel voor opzich. Als je er preciezer naar gaat kijken (exacte geboortedatum, plaats en tijd) kan het dan sommige eigenschappen van je sterrenbeeld worden verminderd omdat een planeet bijvoorbeeld in een ander sterrenbeeld staat. Ik kan het zo niet zo heel goed uitleggen....

Sterrenbeelden zijn dus eigenlijk te algemeen en daarom kun je volgens mij niet kijken naar een "gewone" horoscoop (van alleen de sterrenbeelden) en een relatie..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 08:37
ilse
ilse is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 24-10-2004 @ 19:44 :
wel gedaan..
neem je dat dan zo serieus? vond je diegene dan wel leuk of was het een goede smoes?
Reageren

Regels voor berichten