Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ok. Welke weg wil je inslaan met dit gedicht? Ik neem aan dat je pleit tegen Bush. Wat ik meestal doe is informatie overal vandaan halen. Dat hoeft natuurlijk niet een hel dag te duren en je hoeft ook niet hele boeken door te lezen. Soms kijk ik alleen een docu die ik gedowned heb via Emule. Ik krijg daar ideëen van en woorden nestelen zich in mijn hoofd. Hoe langer ik er mee bezig ben, des te duidelijker een beeld ik krijg over wat ik wil zeggen. Als ik die pointe (lees op z'n Frans ![]() In dit geval heb je denk ik nog niet een duidelijk beeld van wat je precies wil zeggen. Je hebt natuurlijk een globale richting, maar niet een pointe. Toch heb je hier wel al een aanknopingspunt: je vindt dat Bush alleen in rampzaligheid succes heeft. Nu: waarom? Waarom denk je dat? Waar blijkt dat uit? Focus daar op. Persoonlijk zou ik het willen nuanceren: Bush heeft alleen door rampzaligheid succes. Probeer dat te benadrukken. Verder kun je iets geinigs erin verwerken, zoals kenmerkende karakteristieken van Bush op verschillende vlakken. Op dit moment weet ik ook niet precies wat ik zou schrijven. Als jullie me de tijd gunnen, dan kom ik daar later op terug, want ik ben pas na het weekend weer in Nederland. Succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Terug naar school? douche-eendje | 13 | 13-09-2008 10:34 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Brakheid topic ? Brasco | 11 | 15-04-2005 15:45 | |