Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 18:55
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Heavy Metal muziek is agressief en dom. Ze zingen over pijn en doodgaan. Total Pain, Total Chaos. Vaak kun je ze nog niet eens verstaan.

Heavy Metal is ook muziek voor domme mensen die nooit van romantiek hebben gehoord en die walgen als je zegt dat je het mooi vond wat ze zongen.

Heavy Metal-muziek is dus... A-ROMANTISCH

wat vinden jullie...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Advertentie
Oud 14-03-2002, 19:09
Verwijderd
Cruelty and the Beast van CoF wel eens geluisterd (en vooral de tekst gelezen)?

Dat is pas romantiek
Oud 14-03-2002, 19:43
Jainoxi
Jainoxi is offline
Ok deze stelling klopt NIET. Ik houd zelf wel van een lekker dead metal deuntje op zijn tijd, en ik word er echt niet minder romantisch op. Misschien asocieer je metal met het 'duistere' wereld? Misschien weet je er niet echt veel vanaf? Who knows, ik ben het er in ieder geval niet mee eens.

J.
__________________
Are you in a parallel universe or am I?
Oud 14-03-2002, 19:48
Little me
Little me is offline
Het heeft toch met je persoonlijkheid te maken en niet met naar wat voor muziek je luistert???
Oud 14-03-2002, 19:55
sunnevot
sunnevot is offline
En mijn vriend is wel romantisch
En ja, wij luisteren naar metal
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Oud 14-03-2002, 19:56
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
pff der komen juist teksten in voor die enorm ezm romantisch zijn
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Oud 14-03-2002, 20:11
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Heavy Metal muziek is agressief en dom.

<blaat>


Jij luistert overduidelijk naar Heavy Metal.



-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 14-03-2002, 20:20
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Mijn vriendin en ik luisteren altijd techno. Echt superromantisch, heb er speciaal een subwoofer voor aangeschaft (extra veel bas). Als ik dan die eerste beats hoor nou, dan smelt ik helemaal weg.
Oud 14-03-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Mijn vriendin en ik luisteren altijd techno. Echt superromantisch, heb er speciaal een subwoofer voor aangeschaft (extra veel bas). Als ik dan die eerste beats hoor nou, dan smelt ik helemaal weg.
Uche? Mag toch hopen dat dat sarcastisch was
Oud 14-03-2002, 21:23
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
onzin..ik denk dat hoe romantisch je bent niet echt is af te lezen aan de muziek die je luistert
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Oud 14-03-2002, 21:33
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik vind die stelling bullshit
Oud 14-03-2002, 21:46
Q
Avatar van Q
Q is offline
Weet je wat een fantasie is? Deze mensen gebruiken juist fantasien om een prachtige en of donkere wereld te creeeren. Een wereld van magie, dooden leven. Metal zit in je hart en een metalhart roest nooit, net als de fantasie de droom die nooit verloren gaat. Je kan alle kanten uit, maar zeer veel nummers gaan over de extreme kanten van poezie. Grensoverschrijdend... het zet je aan het denken, aggresief en het laat je fantaseren. Kaarsen, schemer, maanlicht, vuur... geen romantiek? Verdiep je eerst in de materie voordat gij uw oordeel velt. En let wel, oordeel niet over wat gij geoordeeld zal worden. Wat is het meest romantische wat jij gedaan hebt dan?
Oud 14-03-2002, 22:35
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
idd bullshit. ze luisteren dan wel naar dead metal, ze lijken wel weet ik veel wat, maar meestal zijn deze mensjes nog harstikke sociaal ook. romantiek en uiterlijk/muziek staat los van elkaar..
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Oud 14-03-2002, 23:40
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik heb geen hekel aan dat soort muziek..
geef mij maar No Sweat 16 diez wel
__________________
Vrijgezelllll
Oud 15-03-2002, 06:47
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
waarom reageren jullie het op mij af. Ik heb enkel de stelling gegeven. Dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn. Ik was enkel benieuwd wat jullie ervan vonden. Schijnbaar is heavy metal dus enorm romantisch. OK dan weten we dus de algemene mening hier op het forum... BEDANKT
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 15-03-2002, 10:44
chanel
chanel is offline
nou, je stelling gaat meer over muziek, k verplaats dus daarheen

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.