| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Jouw meisje is bijzonder, dus deuren doe je open, stoelen schuif je voor der aan en uit eten gaan dat betaal jij. Vind het altijd nogal vreemd dat meisjes zich dan een beetje opgelaten of niet zelfstandig genoeg voelen ofsow. Dat zijn gewoon manieren. Een dame hoor je te verzorgen en als het jouw dame is, dan leg je haar in de watten Dat hoort gewoon. (althans, zo ben ik opgevoed, maar het is ook gewoon erg leuk) Ik doe ook wel eens dingetjes voor haar, als ze daar even geen tijd voor heeft. Ookal zal ze het nooit vragen, achteraf is een opgeruimde kamer of een schone vaat wel heel fijn, als zij dat nog moest doen van haar moeder, maar er geen tijd voor had Bovendien valt ze me dan altijd zo lief om mijn nek zoals ook bij lieve kadootjes of romantische avondjes. It's all part of the job
|
|
||
|
Citaat:
Maar ook erg leuk en lief, ik waardeer het ook echt, maar soms wil ik gewoon bijvoorbeeld mijn eigen koffer slepen, en niet steeds als eerste dingen moeten doen, gewoon een keertje betalen zou ook leuk zijn Maar het is niet mijn bedoeling te klagen, het is super.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 01:04 | |
| Liefde & Relatie |
Hoeveel romantiek zit er in de doorsnee relatie?? Blackeyed | 69 | 30-10-2006 16:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Liefde & Relatie |
Romantische ideeën Pooh's Angel | 36 | 23-05-2004 00:10 | |
| Liefde & Relatie |
is jouw vriend(in) anders met jou dan met zijn/haar vrienden, enz.??? Verwijderd | 20 | 15-05-2004 22:34 | |
| Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 19:42 | |