Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog geen jaar.. Wel 8 maanden
![]() En ja, natuurlijk hebben wij ook mindere periodes gehad! Het is hierdoor 1x of 2x bijna door uitgegaan! Het was wel mijn schuld.. Ik verweet hem elke keer dat hij niet van mij houdt enzo. En daar werd ie op een gegeven moment gewoon ziek van, dat ik hem maar niet wou geloven/vertrouwen! En toen we nog maar net iets hadden ben ik vreemdgegaan met mijn ex ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb nu bijna 8 maanden duzzzz maar ff antwoord.. wij hebbe heel vaak periodes gehad waarin het minder ging .. niet evht bepaald leuk majah dat hoort in een relatie he .. als je in je relatie geen ruzies zou hebbe dan denk ik eerder dat dat een ongezonde relatie is dan een relatie met wel af en toe een ruzie . [Dit bericht is aangepast door girl4you (19-01-2002).]
|
Met mijn vorige vriend had ik bijna 2 jaar en tuurlijk is het soms even wat minder, kijk de eerste tijd is alles leuk en geweldig en daarna werd het iets minder gewoon vaker ruzie enzo
![]() Maar daarna ging het weer beter... tja maar dat heb je naar mijn idee met vrienden ook gewoon als je ze al lang kent ![]() |
![]() |
|
Ik ben nu bijna 16 maanden samen met mijn vriend. Ook wij hebben het een en anders verduren gehad, zelfs nu verkeren we in een klein dipje. We houden we van elkaar hoor
![]() *Zucht* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allereerst heel erg veel gemis vanwege de afstand. Vervolgens kregen we natuurlijk ruzie, de ergste ging over een heel lullig onderwerpje, ik werd zo pissig dat ik mijn tassen in heb gepakt en schreeuwde dat ik naar huis ging. Maar ja, met alle bagage bij me, ben ik een uur (!!) het centrum ingelopen. Daarna ging ik weer terug en toen vond ik hem huilend buiten met zijn fietsje. Binnen hebben we samen heel lang gehuild, en alles kwam weer goed. Maar dat was meer een confrontaties met het feit hoeveel we van elkaar houden, dankzij zo'n ruzie kom je daar achter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu 8,5 maanden met mn vriendje. Vorig jaar hebben we ookal 3,5 maanden iets gehad dus als ik dat erbij tel al een jaar...
Een aantal weken terug is het ook even uit geweest omdat ik gewoon twijfelde en niet meer wist wat ik ermee aan moest, maar dat is vanzelf weer goedgekomen. Ik twijfelde omdat ik bij hem sommige dingen miste, zoals serieuze gesprekken etc. maar vanaf dat het weer aan was, ging dat langzamerhand telkens beter. Ik heb niet zoiets van 'dit is de ware' maar we hebben het gewoon nog steeds heel leuk samen en hebben elkaar nog veel te bieden. Maar goed, het is hartstikke normaal om af en toe een dipje te hebben, dat hoort er gewoon bij. |
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/013653.html
Daar staat m'n antwoord al ![]() ![]()
|
![]() |
nou, we hebben wel ietsjes vaker van die dingen waar op een bepaald moment niet uitkomen, zo'n moment voelt echt verschrikkelijk, en zeggen we allebei wat we er van vinden, en uiteindelijk komt er vaak een dag 1 of 2 nog iets over, en dan is t wel weer goed (hebben we een oplossing, of dan vind ik dat ik t fout had ofzow)
maar niet echt een hele moeilijke periode..(echt ernstig dan) Chanel
|
![]() |
Ik heb nu bijna 2,5 jaar dezelfde vriendin, en tuurlijk hebben we mindere periodes gehad. Afgelopen zomer, net na de vakantie had het niet zo heel erg veel meer gescheeld of het was over geweest. Maar door veel te praten is het gelukkig weer helemaal goed. Die periode kwam ook door omstandigheden in mijn familie, daardoor reageerde ik niet helemaal normaal, en daar reageerde mijn vriendin dan ook weer op...
Ik ben heel blij dat we toch nog bij elkaar zijn.
|
![]() |
ik heb ook meer dan een jaar met mn vriend..maar we hebben ook veel dips gehad. we hebben allebei in het begin van onze relatie allebei appart en tegelijk ook samen een paar flinke klappen gehad.en aan de ene kant maakt het je samen erg sterk maar aan de andere kant kan het juist ook moeilijker maken vooral omdat we allebei moeilijk praten..maar de laatste tijd wisselt het heel erg..ik weet niet ligt veel aan mij..tenminste ik erger me aan veel dingen die hij doet..maar ja..komt wel goed..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |