Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 09:04
Verwijderd
Na een relatie van 8 maanden is het nu uit tussen mij en mijn vriend. Dat het uit is komt niet doordat de gevoelens weg zijn, maar doordat iedereen zich met ons heeft lopen bemoeien. Heel veel hebben geprobeerd te stoken. We trokken ons er in eerste instantie niks van aan, maar het doet toch wat met je. De spanningen liepen bij ons toch hoog op. We kregen vaak wat kleine ruzietjes, maaar het kwam steeds wel weer goed. Alleen nu is het uit. Ik hou nog zoveel van hem en mis hem.
Wie weet hoe ik hierover heen kan komen?
Wil iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2004, 09:10
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Verklaar "stoken"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:10
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
veel afleiding zoeken. ga er uit met vrienden, probeer in het begin niet al te veel contact te hebben want je maakt het jezelf erg moeilijk dan...

er zijn heel veel topics over liefdesverdriet, misschien kan je met de zoekfunctie ook nog goede tips vinden.

succes!!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:12
Verwijderd
stoken= proberen negatieve spanning op te wekken binnen een relatie. Misschien door jaloezie of anders doordat je een persoon geen geluk gunt. Zich met onze relatie bemoeien eigenlijk

Ik ga wel even zoeken. Bedankt voor je advies.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:16
Verwijderd
seks drugs en keiharde kloteherrie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:17
Verwijderd
weet je wat het trouwens ook is. We zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan. Daar ben ik wel blij om want ik kan me echt geen leven zonder hem voorstellen. Hij is en blijft altijd mijn beste maatje. We hebben zoveel met elkaar gedeelt. Het is ook een keer eerder uit geweest en toen is het wel weer goed gekomen.

Nog ff een vraagje. Ik heb een hele sterke band met zijn ouders en broertje hoe moet ik daar nu mee omgaan dan?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:47
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Veel afleiding zoeken...

En dan nog zijn er momenten dat je je superrot voelt. Maar dat heeft gewoon tijd nodig, heel veel tijd...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 10:17 :
weet je wat het trouwens ook is. We zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan. Daar ben ik wel blij om want ik kan me echt geen leven zonder hem voorstellen. Hij is en blijft altijd mijn beste maatje. We hebben zoveel met elkaar gedeelt. Het is ook een keer eerder uit geweest en toen is het wel weer goed gekomen.

Nog ff een vraagje. Ik heb een hele sterke band met zijn ouders en broertje hoe moet ik daar nu mee omgaan dan?
Die band moet wel heel sterk zijn. Stel je ff voor dat hij over een maand een nieuwe vriendin heeft. Hoe ga jij daarmee om? Is hij dan nog steeds je beste maatje?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 25-10-2004 @ 10:57 :
Die band moet wel heel sterk zijn. Stel je ff voor dat hij over een maand een nieuwe vriendin heeft. Hoe ga jij daarmee om? Is hij dan nog steeds je beste maatje?
De illusie van vrienschap.


Die "we zijn nog steeds beste vriendjes" bullshit blijkt in de praktijk altijd een stuk minder goed te werken, en komt altijd van een kant.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 10:06
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik denk dat de gevoelens bij hem wel weg zijn en dat jullie anders nog bij elkaar waren.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 12:05
Verwijderd
Nou ik heb met zijn vader gemailt en die zegt dat hij mij altijd als zijn dochter zal blijven zien. De band is echt heel sterk. Ik zie zijn vader nog meer als vader dan mijn eigen vader. Zijn broertje is mijn allesje. We zijn ook al eerder uit elkaar geweest en toen is het ook goed gekomen. Toen zijn we ook als vrienden uit elkaar gegaan. Alleen nu is het gewoon kut dat het uit is doordat andere mensen zich met ons bemoeid hebben
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 14:54
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ik denk dat je relatie ergens al niet goed zat. Anders zouden anderen mensen niet eens de kans krijgen te stoken in jullie relatie. Daarbij is het al eens eerder uit geweest, dat is geen goed teken.

Misschien moet je proberen de zaken te relativeren. Het is uit, dat betekend dat je niet meer dagelijks bij hem thuis komt, en de band met zijn familie dus minder hecht zal worden.

Dat jullie als vrienden uit elkaar zijn gegaan is heel fijn, maar je maakt het jezelf makkelijker door de eerste periode afstand te nemen. Dus niet dagelijks bellen en smsen, e.d.

Wat je kan doen om hem te vergeten is de situatie accepteren, afleiding zoeken en jezelf toestaan verdrietig te zijn. Na een tijdje zal je je vanzelf beter gaan voelen. Het duurt alleen even.
__________________
free, single, sexy and sweet

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 10:17 :
weet je wat het trouwens ook is. We zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan. Daar ben ik wel blij om want ik kan me echt geen leven zonder hem voorstellen. Hij is en blijft altijd mijn beste maatje. We hebben zoveel met elkaar gedeelt. Het is ook een keer eerder uit geweest en toen is het wel weer goed gekomen.
Volgens mij gaat dit over een aantal weken voor de 3e keer aan.

Citaat:
Ik denk dat je relatie ergens al niet goed zat. Anders zouden anderen mensen niet eens de kans krijgen te stoken in jullie relatie. Daarbij is het al eens eerder uit geweest, dat is geen goed teken.
Op een bepaald moment ben je zo geirriteerd, chagrijnig en wanhopig dat je denkt: Ik geef het op.
Heeft imo niet zoveel met de gevoelens t.o.v. je partner te maken maar je wil gewoon van alle klerezooi af en rust in de tent.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:26
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Citaat:
Jadie schreef op 25-10-2004 @ 16:20 :
Op een bepaald moment ben je zo geirriteerd, chagrijnig en wanhopig dat je denkt: Ik geef het op.
Heeft imo niet zoveel met de gevoelens t.o.v. je partner te maken maar je wil gewoon van alle klerezooi af en rust in de tent.
Er gaan toch een aantal gebeurtenissen aan vooraf? Je denkt niet zomaar "ik wil rust en wil van al die klerezooi af". Je kan wel je kop in het zand steken en de schuld geven aan "de stokers", maar je kan beter de optie open houden dat het misschien wel aan jezelf en je relatie ligt.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:50
Verwijderd
Nou het ging door al die roddels wel slechter tussen ons, maar het ligt niet echt aan de relatie hoor. We waren heel hecht.
ik ben net bij zijn ouders geweest en die zeggen dat hij er kapot van is. Ze hebben het elke dag over mij. Hij mist me heel erg maar het is even beter zo.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 16:50 :
Nou het ging door al die roddels wel slechter tussen ons, maar het ligt niet echt aan de relatie hoor. We waren heel hecht.
ik ben net bij zijn ouders geweest en die zeggen dat hij er kapot van is. Ze hebben het elke dag over mij. Hij mist me heel erg maar het is even beter zo.
Ik ben het met Jadie eens. Als jullie band echt zo sterk was, dan hadden jullie je niks aangetrokken van al die roddels.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:33
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 16:50 :
Hij mist me heel erg maar het is even beter zo.
Jullie zijn er allebei dus van kapot, als ik het goed begrijp...

In vredesnaam voor wie is het dan beter zo? Voor je buren?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:10
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 10:17 :
Nog ff een vraagje. Ik heb een hele sterke band met zijn ouders en broertje hoe moet ik daar nu mee omgaan dan?
Als jullie nog goede vrienden zijn, is dat helemaal geen probleem.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-10-2004 @ 17:29 :
Ik ben het met Jadie eens. Als jullie band echt zo sterk was, dan hadden jullie je niks aangetrokken van al die roddels.
Dan ben je het niet met mij eens.

Citaat:
Er gaan toch een aantal gebeurtenissen aan vooraf?
Op een bepaald moment is het toppunt bereikt inderdaad. Er zit een stuk eigen verantwoordelijkheid in elke situatie maar stokers kunnen heel ver gaan om een relatie kapot te maken. Veel verder dan roddelen alleen.
Het hele probleem met stokers is dat je relatie geen eerljke kans krijgt. Stelletjes die misschien na 3 maanden uit elkaar waren gegaan blijven veel langer bij elkaar uit koppigheid en de drang om te bewijzen dat ze wel voor elkaar bestemd zijn. Het omgekeerde gebeurd ook. Misschien vaker.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:16
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Als je relatie sterk genoeg is, dan sla je je daar samen doorheen. En blijkbaar is dat hier niet het geval.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:38
Verwijderd
Dat het slechter ging is gekomen doordat ik bij een psycholoog kwam. Ik heb in mijn verleden veel meegemaakt. Dingen die ik nooit kwijt durfde. Het was heel zwaar voor mij. Doordat kon ik soms raar op dingen gaan reageren of verkeerde dingen zeggen.
Ik heb hier heel veel met hem over gepraat. Maar onze liefde was en is nog steeds echt.
Wat die stokers hebben gedaan was echt niet leuk meer. Het werd alleen maar erger en op ene gegeven moment word het gewoon teveel. Het is misschien beter dat het even uit is om tot rust te komen zodat we weer een frisse start kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:47
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Heey,

weet wat het is! bij mij is het om precies de zelfde reden uitgegaan! een vriend van haar... die ik tevens niet mogt die zat alles te stoken hij heeft zelf nog nooit een vriendin gehad en men zegt dat hij homo is... maar hij ging altijd bij haar de psycholoog uithangen... en als wij dan ruzie hadden ging hij zeggen je moet cker weten dat je heel je leven bij hem wil blijven anders kun je het beter direct uitmaken en hij past niet bij je hij is aktijd... jah en alles wat wij van elkaar ja niet goed vinden ging hij dan weer zeggen dat dat niet goed ging en we niet bij elkaar passen! die jongen had op dat moment heel mijn leven kapot gemaakt! nu ging het laatst echt weer super tussen ons wouden weer langsaam gaan opbouwen... en jah hoor ze gaat weer naar die jongen toe en alles kan weer opnieuw beginnen! mja... ik zal zeggen ga vooral geen ruzie met hem maken dat is wel mijn fout geweest waardoor het ook nog niet goed is! dat accepteert mijn ex niet!

Kus groeten mij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:53
Verwijderd
Wat erg dat het zo afgelopen is.
Bedankt voor je advies was ook niet van plan om ruzie met hem te gaan maken. Daarvoor hou ik veels te veel van hem.
Maar moet ik dan nu eerst afstand van hem nemen of gewoon contact zoeken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jadie schreef op 25-10-2004 @ 18:34 :
Dan ben je het niet met mij eens.
Oh sorry, ik dacht dat je jezelf quotte (omdat je zei dat het nu voor de 3e keer op ging, dus ik dacht: ze knipt en plakt haar reactie vanuit een ander topic), maar het was waarschijnlijk iemand anders z'n quote?
In dat geval ben ik het met die ander eens

Tuurlijk kan je geïrriteerd raken van stokers, maar volgens mij moet je je, als je iemand echt vertrouwd en voor hem gaat, kunnen afsluiten van al die dingen die gezegd worden. het ene oor in en het andere uit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:36
Verwijderd
dat konden we ook wel alleen de laatste tijd had ik het erg zwaar doordat ik dingen uit mijn verleden een plekje ging geven. We hebben daardoor ook problemen gekregen het was gewoon even ietsjes teveel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 19:17
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Bo schreef op 25-10-2004 @ 19:16 :
Als je relatie sterk genoeg is, dan sla je je daar samen doorheen. En blijkbaar is dat hier niet het geval.
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat ik er van denk (heb stukjes gelezen door het topic heen, dus weet niet of het al gezegd is).

1. Afstand nemen. Vriendjes blijven is overrated. Dat werkt nooit in de praktijk omdat er altijd wel eentje is die toch meer wil en zich niet kan verzoenen met de situatie. Vriendjes blijven is gewoon valse hoop.
Als jullie er beiden overheen zijn kunnen jullie wel weer vriendjes worden, maar dan moet je er dus geen problemen mee hebben dat een van jullie beiden een nieuwe vriend/vriendin krijgt.

2. Het weer aan maken. Als jullie nu toch als vriendjes met elkaar om blijven gaan, raakt het toch weer aan. Als jullie beiden nog heel veel van elkaar houden, en het om een stomme reden uit is gegaan, dan komt het vanzelf wel weer 'goed'. en dat weet ik uit ervaring
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:17
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Volgens mij wil je niet over hem heen komen, want dat kan alleen als je het idee loslaat dat het ooit weer aan zal gaan.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:22
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sithan schreef op 25-10-2004 @ 17:33 :
Jullie zijn er allebei dus van kapot, als ik het goed begrijp...

In vredesnaam voor wie is het dan beter zo? Voor je buren?
ik snap m ook niet helemaal.......
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 15:47
XxXkImMeKeXxX
XxXkImMeKeXxX is offline
Ik heb net hetzelfde ongeveer meegemaakt. Het is ongeveer nu een dikke maand uit met men ex vriend, en het was ook 8 maand aan... Nu heeft hij over drie weken gezegd dat hij men gezicht niet meer kon zien, dat hij het al lang genoeg had gezien...
Ik heb hem toen twee weken met rust gelaten, maar daar waar hij woont heb ik ook vrienden zitten (ook zijn vrienden)... Dus ging ik naar waar wij altijd gaan en ik heb hem gezien en hij stond steeds te staren naar mij... Maar in de grote vakantie heeft hij het ook al eens willen uitmaken omdat zen vrienden zeiden dat ik niet bij hem paste, toen ben ik al wenend naar hem geweest en em was zelf ook aan het wenen diezelfde avond heb ik een smsje gehad van don't worry... en de dag erop een smsje van sorry vergeet alles , het was mijn fout... Maar nu bleven zen vrienden maar zagen tegen hem dat ik totaal niet zen type zou zijn, ik ben te stil volgens hun in de groep... Maar ik heb daar echt goede vriendinnen zitten dus ik ging gisteren terug naar daar voor een fuif... Maar op die fuif haf zen beste maat me een stamp en zei wat doe jij hier stom wijf... dusja de meisjes beschermden mij en zeiden dat die jongens gewoon niet weten wat ze doen maar dan nog... Ik heb gewoon men x op het einde eens geroepen en heb een salu gezegd en hij haf me een zoen op men kaak... Toen keek hij me echt na en ik moest nog iets geven aan men vriendin en kwam dus weer binnen in de zaal en echt je kan niet geloven hoe staren dat hij deed... Dus ik weet echt niet wat ik moet doen, ik zie hem echt graag maar zen vrienden zien me niet zitten en in dat groepje moeten de lieven gekeurd worden door de vrienden... dusja...

op voorhand bedankt...
__________________
het is beter om twee echte vrienden te hebben dan een hele hoop slechte vrienden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 14:10
Verwijderd
Ik weet niet eensof de vriendschap er nog wel inzit
er word nu ontzettend veel over mij geroddeld
Zelfs mijn vrienden laten me nu vallen
ik wil graag vrienden met hem blijvan maar dat lukt op deze manier niet
ik mis hem en wil mijn maatje terug
HELP

XXX
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 10:13
Verwijderd
IK HEB MIJN MAATJE TERUG!!!!
We zijn weer goede vrienden
Alleen al onze vrienden zeggen dat we weer wat met elkaar moeten beginnen omdat ze aan ons zien dat we gek op elkaar zijn.
Ik zie dat niet bij hem maar ik merk het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 10:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
schaap1986 schreef op 08-11-2004 @ 11:13 :
IK HEB MIJN MAATJE TERUG!!!!
We zijn weer goede vrienden
Alleen al onze vrienden zeggen dat we weer wat met elkaar moeten beginnen omdat ze aan ons zien dat we gek op elkaar zijn.
Ik zie dat niet bij hem maar ik merk het vanzelf wel
Diezelfde mensen die eerst aan 't stoken waren, of heb ik 't nou mis?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 10:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Tering Jantje....nog erger dan "the bold & the beautiful"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:46
Verwijderd
het waren niet onze vrienden die stookten maar anderen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:59
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 11:05 :
De illusie van vrienschap.


Die "we zijn nog steeds beste vriendjes" bullshit blijkt in de praktijk altijd een stuk minder goed te werken, en komt altijd van een kant.
Dat is niet waar...

Soms ben je in een relatie eigenlijk al vrienden geworden, besluit je niet meer aan elkaar te zitten en voor de rest hetzelfde te doen vrienden te zijn dus.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-10-2004 @ 13:05 :
Alleen nu is het gewoon kut dat het uit is doordat andere mensen zich met ons bemoeid hebben
Waarom geef je die anderen geen schop en begin je weer overnieuw?
Citaat:
schaap1986 schreef op 25-11-2004 @ 22:46 :
het waren niet onze vrienden die stookten maar anderen
Waarom zou je je daar dan druk over maken? Wat deden ze dan dat het zo erg was?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-11-2004 @ 11:14 :
Waarom geef je die anderen geen schop en begin je weer overnieuw?


Idd. Jullie hadden toch geen relatie met hen, maar met elkaar. Waarom zou je voor zoiets elkaar opgeven? Bizar gewoon..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 15:36
Verwijderd
Nou doordat anderen negatief over ons praatten kwam er spanning tussen ons. We kregen vaak ruzie wat we eerder nooit hadden. Ik wil graag overnieuw beginnen maar weet niet of hij dat wel wil.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 15:48
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2004 @ 11:38 :
Tering Jantje....nog erger dan "the bold & the beautiful"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:14
Verwijderd
Ik ben hem nu voorgoed kwijt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
schaap1986 schreef op 22-12-2004 @ 17:14 :
Ik ben hem nu voorgoed kwijt
dan weet je nu ook wat je aan hem hebt, dus er niet te lang in blijven hangen en verder zoeken
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:36
Verwijderd
Geef elkaar de tijd en de ruimte. Ik weet precies hoe het is. Mijn ex was mijn maatje, mijn beste vriend. Zonder hem? Ik wist niet hoe dat moest. (en dat klinkt vast stom, maar oké)
Het is nu al 9 maanden uit en in die negen maanden is eea gebeurd. We stonden ineens zo ver van elkaar vandaan. Dat deed mij heel erg veel pijn en verdriet. Nu komen we langzaamaan iets dichter bij elkaar en heeft hij gezegd dat hij mijn maatje weer wil zijn. Nu moet hij zich zeg maar nog gaan bewijzen, maar een begin is er.

Neem gewoon even tijd voor jullie zelf en ondertussen kun je best contact onderhouden. Zij het op een laag pitje.

En ik heb zelf heel erg gemerkt dat afleiding voor mijzelf niet zo werkte. Ik bood mijzelf een periode aan waarin ik immens verdrietig mocht zijn en mezelf zielig mocht vinden. Daarna weer verder. Dat hielp bij mij veel meer dan afleiding bij mensen die me probeerden op te vrolijken, en ik daar zo geforceerd zat te lachen, terwijl ik alleen maar wou huilen en huilen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:04
Verwijderd
Ik wil wel afstand nemen van hem maar dat is erg moeilijk voor mij. Mijn vader is heel goed bevriend met zijn vader. Ze komen regelmatig bij elkaar op visite. De ouders van hem zien mij als hun dochter en nodigen mij vaak bij hun uit. Ik wil hen ook niet kwijt, want ik ben bang dat als ik het contact met mijn ex verbreek zij mij ook laten vallen en dat mijn vader er de dupe van wordt en dat wil ik niet.
Ik zoek wle afleiding want anders ga ik teveel nadenken, maar als ik eenmaal aandacht van een andere jongen krijg wijs ik die af omdat mijn hartje het niet toelaat dus ik weet niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:26
Verwijderd
Als de vriendschap tussen jullie vaders goed is dan zal dat heus niet heel grote gevolgen voor je vader hebben. Daarnaast:Als hij je als zijn dochter ziet, zal hij ook wel kunnen begrijpen/inzien dat afstand op dit moment misschien beter is.

Het is idd heel moeilijk. Ik ben ook heel erg streng voor mezelf (heb met mezelf afgesproken dat ik tot en met zondag niet tegen m praat.. ook niet als ie wat op msn zegt.. ik sta namelijk afwezig.. dit klinkt misschien achterlijk, maar het zorgt dat ik zelf weer wat afstand kan inbouwen..)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:28
Verwijderd
Maar ik moet kerst bij hun komen vieren en heb zo nog meer verplichtingen. ik wil zijn ouders ook niet kwetsen
Denk je dat ik met zijn ouders hierover moet gaan praten?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:32
Verwijderd
Dat kan ik jou niet zeggen, daar moet jij over beslissen. Misschien kun je er met je ouders over praten? Of vrienden/vriendinnen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:35
Verwijderd
nou met mijn ouders niet die begrijpen me niet. Ze vinden het uberhaput al stom dat ik nog vrienden met hem wil blijven dus.Ik kan wel met vriendinnen praten maar die hebben er zelf geen ervaring mee dus dat is al moeilijk
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:38
Verwijderd
Ik neem aan dat je vriendinnen zich ook wel in jouw situatie kunnen inleven?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:40
Verwijderd
Ja deels natuurlijk wel, amar ze begrijpen niet waarom hij zo speciaal voor mij is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'Kort' liefdesverdriet
Rerisen Phoenix
38 24-01-2008 19:50
Liefde & Relatie Hoe ga jij om met liefdesverdriet?
Mooneh
137 08-05-2006 00:43
Liefde & Relatie Vrienden met liefdesverdriet
Lunaaaaa
30 22-08-2005 14:10
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verhalen
MissN0urri
50 09-04-2005 19:48
Liefde & Relatie liefdesverdriet?
mira_love
8 26-11-2004 21:17
Liefde & Relatie zwaar liefdesverdriet :(
xxxemmyxxx
20 25-03-2002 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.