Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 17:00
fractuur
fractuur is offline
Heb jij die? En hoe lichamelijk ben je met hen? Wel eens verliefd op ze geweest? Wat versta jij überhaupt onder een goede vriend?

Gewoon een paar vragen. Nou ja, eigenlijk niet 'gewoon' maar ja..
Oud 25-10-2004, 17:08
Punkygirl
Punkygirl is offline
ja ik heb altijd goede vrienden gehad van het andere geslacht.
Maar ik kan over het algemeen gewoon meer overweg met jongens. Voel ik me meer op mn gemak bij enzo.

Ik ben ook wel eens verliefd op ze geweest en de relatie was opzich wel ok. Maar als het uitgaat ben je meestal ook die vriendschap kwijt en dat is jammer.
Oud 25-10-2004, 17:16
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nou misschien telt het niet mee, maar ik heb wel een jaar geleden een vriendschap gehad. Alleen die jongen die was al heel snel verliefd op mij en na een paar maanden ging ik ook overstag. Maar hij kon het blijkbaar niet aan, want na een week maakte hij het uit

Tja, nu hebben we eigenlijk niets. Geen ruzie, maar ook geen vriendschap. Verder nooit echt een jongen als vriend gehad. Nu wel een beetje, maar daar is totaal geen spraken van verliefdheid, tenminste, niet dat ik weet.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:18
evanescence
evanescence is offline
ik wou dat ik ze had...heb wel mannelijke vrienden, maja dat zijn meer vriendjes van vriendinnen en klasgenoten....dus die staan niet heel erg dicht bij mij, ik noem ze wel vrienden iig die vriendjes van mijn vriendinnen omdat we elkaar heel graag mogen, maar ik heb geen vriend waar ik alles tegen kan zeggen, ja 1, dies homo....en die zie ik bijna nooit...maar niet echt een ' hartsvriend' hahah...heeeel erg jammer vind ik dat
Oud 25-10-2004, 17:22
luchtballon
luchtballon is offline
Ja, ik heb een paar goede vrienden. Tegen hen kan ik over veel praten en ik heb altijd veel lol met ze.

Een stomp ik altijd, maar daar houd de lichamelijkheid op. Ik vind het een leuke jongen. Verliefd ben ik nooit geweest, maar hji viel me wel op. (tis trouwens wel grappig, want ongeveer hetzelfde heeft mijn vriend met de vriendin van die vriend, denk ik ). En nu we elkaar weinig zien knuffel ik hem ook wel met afscheid. De eerste dagen dat we elkaar kenden (toen ik mijn vriend ook net leerde kennen) waren we veel lichamelijker en iedereen dacht dat het wel wat zou gaan worden..
Van een andere vriend raak ik wel eens de arm aan als ik praat ofzo, want hij doet dat ook. en ik knuffel hem ook als ik weg ga. Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk, maar wel ontzettend lief.

Andere vrienden raak ik niet (veel) aan, maar dat zijn ook minder goede vrienden.
Oud 25-10-2004, 17:48
ilse
ilse is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-10-2004 @ 18:00 :
Heb jij die? En hoe lichamelijk ben je met hen? Wel eens verliefd op ze geweest? Wat versta jij überhaupt onder een goede vriend?

ik heb er een paar, niet heel goed maar een beetje. ik vind de kans om verliefd te worden altijd een beetje groot dus hou een beetje afstand. een goede vriend is het zelfde als een goede vriendin alleen je doet er niet alleen meiden dingen mee

zo ongeveer

ow ja. en ik ben niet zo heel lichamelijk met ze, dnek niet dat me vriend dat heel leuk zou vinden.
Oud 25-10-2004, 18:06
Verwijderd
Nee, dat werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

-Ik heb maar 1 goeie vriendin van m'n eigen geslacht. Ik ken nog wel een paar andere meiden maar veel stelt het niet voor. Ik ben altijd in de buurt van jongens te vinden. Kan veel beter met ze opschieten. Dus ja, ik heb ook een aantal erg goeie vrienden van het andere geslacht.
-Dat verschilt per persoon.. sommige mensen zijn er gewoon beter voor dan anderen en vinden het zelf ook prettiger. Maar meer dan een knuffel wordt het sowieso niet. Zeker niet als ik een vriend heb. (zoals nu) Als dat niet het geval is, wil ik nog wel eens tegen ze aan gaan liggen maar ook dat komt weinig voor.
-Nee. Het zijn goeie vrienden maar daar blijft het bij. Het zijn ook vaak niet echt m'n types.
-Nja, allereerst de normale dingen. Eerlijkheid, vertrouwen, etc. En wat ik vaak kan waarderen is mensen die wel met me op een lijn zitten maar die me bij wijze van spreken (of echt als ze het nodig achten!) een klap in m'n gezicht kunnen geven en nuchter tegen dingen aan kunnen kijken als mij dat even niet meer lukt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:00
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ja, ik ben goed bevriend met een ex van 5 jaar terug, en nog een paar anderen.

Citaat:
Wel eens verliefd op ze geweest?
Ja dus, maar nu niet meer.

Citaat:
Hoe lichamelijk ben je met hen?
Nauwelijks, om ze niet in verlegenheid te brengen. Met vrienden van het zelfde geslacht ben ik lichamelijker (wel eens een knuffel of zo iets).
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:16
Sade
Sade is offline
Ik heb een aantal goede mannelijke vrienden, ja. Een aantal heb ik korte tijd leuk gevonden toen ik ze net leerde kennen, en met eentje heb ik een korte relatie gehad. De vriendschap bloedde daarna wel een beetje dood, dat is bijna onvermijdelijk denk ik.
Maar op dit moment kan ik vriendschap en verliefd zijn van elkaar scheiden, ik zou dus niet meer zo snel verliefd worden op een goede vriend van het andere geslacht
Oud 25-10-2004, 20:19
Daevrem
Daevrem is offline
Ik zie het verschil tussen een vriendschap tussen een man, een mannelijke vriend(je), een vrouw en een vrouwelijke vriendin niet.
Oud 25-10-2004, 20:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ja, die heb ik. Met twee ben ik vaak lichamelijk. dat vind ik erg fijn en is een uiting van genegenheid naar hen toe; ik houd veel van hen. Met één vriendin ben ik helaas niet meer lichamelijk, komt door een vroegere verliefdheid mijnerzijds. En een andere vriendin is nooit zo lichamelijk geweest. Ja, ik ben wel eens verliefd op ze geweest. Te vaak.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:43
Verwijderd
jewel, maar ik heb het idee dat 1 heimelijk op mij verliefd is en dat wil ik juist totaal niet

en ik ben trouwens totaal niet lichamelijk met hen, ook niet met de vrouwelijke vrienden overigens
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 22:02
L1
L1 is offline
ik geloof er niet zo in. Op de een of andere manier is er toch altijd wel wat enkelzijds/wederzijdse spanning. dat is mijn ervaring.

deze zomer in Spanje ook:

ik: ,,I'm going to my friend, the dutch girl''
mijn Zwitserse huisgenote: ,,are you in love with her'' ?
ik:''No, I'm not''
mijn Zwitserse huisgenote: ,,You will, believe me''

en ze had nog gelijk ook. Daar is onze vriendschap ook wel een beetje op stuk gelopen
Oud 25-10-2004, 22:49
Ragnar
Ragnar is offline
Die heb ik.
Zowel mijn beste vriendin als ik zijn niet zo heel erg lichamelijk.
Ik ben verliefd op haar geweest en zij geloof ik ook op mij, maar op een ander tijdstip dus ja...
Oud 25-10-2004, 22:54
Briseïs
Briseïs is offline
Goede vrienden van het andere geslacht heb ik niet. Wel gewone vrienden. Maar die zijn allemaal homo
Oud 25-10-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-10-2004 @ 19:06 :
Nee, dat werkt niet.
Niet tot zover nee. Je bent te snel geneigd er verliefd op te worden, en geloof me, dat maakt heel veel kapot
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ja, die heb ik.
Ook weleens verliefd op geweest ja.
Het werkt daardoor inderdaad niet.
Maar toch doe ik het.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja, ik heb een paar goede vrienden, van het mannelijk geslacht. Jongens liggen mij idem beter, mij in de buurt van meiden? zelden. 1 jongen met wie ik (erg) goed om ga, ken ik pas sinds een maand of 4.. Zien elkaar over het algemeen toch iig wel 1x per week (ivm afstand onder andere). Hij is in een zeer korte tijd erg belangrijk voor me geworden.. verliefde gevoelens? Ja (gehad).. althans, leuk vinden.. Lichamelijk contact? Als begroeting meestal een knuffel.. Heel enkele keer arm om elkaar heen..als we ergens lopen ofzo en bij afscheid meestal ook een knuffel en een kus/3zoenen.. Met hem ben ik denk ik nog wel het meest 'close'.

Verder ben ik al zo'n 3jaar bevriend met een erg lieve jongen van inmiddels 20. We zien elkaar een heel enkele keer in reallife, maar over het algemeen vind het contact via msn/sms plaats. Hij heeft me door erg moeilijke tijden geholpen, en ook nu schiet hij me nog met regelmaat te hulp.. Verliefde gevoelens? Heel lang voor hem gehad.. enkel was het destijds niet wederzijds.. Ik heb altijd een erg fijn gevoel bij hem.. lijken ook erg veel op elkaar kwa doen en laten.. ook kwa uiterlijk.. zelfs in die mate dat er soms door buitenstaanders nog weleens word gezegd: "damn..jullie hadden broer en zus kunnen zijn". Inmiddels ziet hij mij ook wel zitten.. maar of het ooit echt wat word? Ik denk dat we daar beide iets te onzeker/verlegen voor zijn.. zullen zien.

Dan heb ik nog mijn exvriend, geval apart.. heb zo'n 9 maanden met hem gehad, onze communicatie heeft altijd op een wat laag pitje gestaan.. raar maar waar. We zijn nu gewoon 'vrienden', willen elkaar voorlopig niet meer zien (aangezien het pas sinds 3 weken over en uit is).. Hebben veel met elkaar meegemaakt, en hij heeft gewoon een erg speciaal plekje, en dat is wederzijds Wat er ook is.. om welk tijdstip dan ook.. Zullen altijd voor elkaar klaar staan.. Ook dit voelt fijn, en hebben nog steeds dagelijks contact.. verliefde gevoelens? Neen. Lichamelijk contact? Dat zullen bij de 1e 'ontmoeting' wel 3 zoenen zijn. denk ik.

Yap.
Oud 26-10-2004, 00:24
bamiPoep
bamiPoep is offline
heb ik, een paar zelfs, denk net zo veel als vriendjes van het zelfde geslacht
verliefd, uhm misschien beetje. of tis neit echt verliefdheid denk ik, misshcien meer houden van. of beiden...
Oud 26-10-2004, 02:19
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Citaat:

Die heb ik ja
Ik ben niet tot nauwelijks lichamelijk met hun, mede doordat ik sowieso niet echt lichamelijk ben, wat soms wel jammer is vind ik
Ik ben ook wel ooit verliefd geweest op een meisje dat nu één van mn beste vriendinnen is, maar dat was voordat onze vriendschap zo is als hij nu is.
Een goede vriend is iemand bij wie ik mezelf kan zijn, bij wie ik met problemen kan komen, iemand die mij op elk uur van de dag mag bellen of langs mag komen al er iets is etc
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 06:54
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Jezus... weinig mensen hier met een goede vriend van het andere geslacht waar ze niet verliefd op zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 07:10
Gordijn
Gordijn is offline
Haaa, ikke!

Mijn beste vriend is een jongensvriend, en ik ben nog nooit verliefd op hem geworden.
Veel mensne denk en dachten dat we een stel waren/zijn, maar hij heeft al jaaaaaaaaaaaren een vriendin, en ik heb het gewoon supergezellig met hem.
Oud 26-10-2004, 07:28
antigone
antigone is offline
aan mijn beste vriendin vertel ik alles, we doen heel veel dingen samen maar zijn eigenlijk nooit intiem. ik ben een tijd smoorverliefd op haar geweest (waarschijnlijk is dat de reden waarom we nooit echt close zijn + we zijn allebei niet echt van die knuffeltypes) maar dat gevoel is nu helemaal weg en heeft plaatsgemaakt voor 'houden van'.
Oud 26-10-2004, 07:29
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
jeps... mijn beste vriend is een jogens vriend. Ik ken hem nu al bijna 8 jaar. We horen al aan zolang we elkaar kennen dat we gaan trouwen. Hij is een paar jaar geleden verhuist. Ik zie hem wel minder natuurlijk maar ik weet gewoon dat dat niet uit maakt als er wat is dan zijn we er voor elkaar altijd.

Verder is men eerste ex ook nog een zeer goede vriend van me iemand bij wie ik me verhaal kwijt kan... hier is idd liefde geweest maar toen dat over was zijn we als goede vrienden verder gegaan en ja het werkt we kunnen alles bij elkaar kwijt gewoon vet relaxed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 08:26
zeep007
zeep007 is offline
ik ben het enige vrouwelijke persoon in een hechte vriendengroep vol met jongens. Op 1 daarvan ben ik verliefd geweest, lang gelee en is ook nooit wat geworden.
Euhm, in die groep heb ik eigenlijk 3 beste vrienden, waar ik nu met 1 een relatie heb.
Met die andere 2 is daar nooit sprake van geweest.

Je kan prima vriendschappen aangaan met mensen van het andere geslacht, alleen bij mij was die vriendschap een goede basis voor een relatie en dat vind ik helemaal niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:16
Savagé
Savagé is offline
Mijn beste maatje is een meisje.. gaat prima , nooit wat voor elkaar gevoeld, nooit gezoend.. en 't gaat harstikke goed
Oud 26-10-2004, 10:55
Drez
Drez is offline
Ik heb wel redelijk goede vrienden die jongentjes zijn ja, maar dat gaat prima hoor.
Oud 26-10-2004, 11:50
Verwijderd
Ik heb een paar goede vrienden, wel meerdere mannelijke vage kennissen.
Toch is er altijd het 'gevaar' van de aantrekkingskracht, dat is jammer.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:46
Verwijderd
Ja hier...

Ik ben erg goed bevriend met een jongen die dezelfde opleiding doet. We hebben wel een redelijk hechte vriendschap, hij weet veel van mij, en ik van hem.
Hoe lichamelijk ik met hem ben... ik denk dat wel elkaar wel redelijk veel aanraken ja, maar dan gewoon als vriendschap, verder niks. uhh als we gedronken hebben dan raken we elkaar wel meer aan. Zonder verdere bedoelingen dan hoor!! Vaak wordt er wel gedacht dat wij een relatie hebben, tijdens het uitgaan, maar ook bij docenten op school.
Ik heb ruim 2 jaar een vriend, en hij heeft momenteel ook een vriendin. Het is erg duidelijk tussen ons. We zijn bevriend met elkaar, maar een relatie samen lijkt ons beide niet echt een goed idee. Hij zei wel eens tegen mij, ik ben echt blij dat jij al zolang een goede relatie hebt, want dan hoeven we er ook niet over na te denken of er niet meer tussen ons ''moet'' komen. En ja daar was ik het eigenlijk wel mee eens ja, alles is nu gewoon erg duidelijk voor beide partijen . Verliefd op hem? Nee, dat niet, in het begin toen ik hem leerde kennen heb ik daar natuurlijk wel eens aan gedacht, omdat we eigenlijk altijd best wel een close contact hebben... maar verder dan gedachtes nee. Verliefd op hem NEE dus, en hij ook niet op mij .
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:29
Verwijderd
ik heb meer jongens als vrienden dan meisjes. mijn beste vriend heb ik wel eens gevoelens voor gehad en dat was ook wel wederzijds, er zijn ook veel mensen die denken dat we iets hebben want we zijn toch best vaak samen en doen ook wel n beetje klef soms, maar voor de lol want hij heeft al heel lang een vriendin. maar voor de rest zit ik altijd wel een beetje met mn groep vrienden te klooien (duwen, meppen met elkaar gooien enzo en ik word door iedereen opgetilt en gedragen) maar dat is voor de lol.

een goede vriend is gewoon iemand waar je wel mee kan praten en kloten en die er is als je m nodig hebt.

jongens zijn veel leuker om als vrienden te hebben als meisjes vind ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:31
Vice
Vice is offline
Ik heb wel een paar goede vrienden. Ik ben ook absoluut niet bang om verliefd op ze te worden, maar dat komt gewoon omdat ik niet op jongens val.

Als ik net bevriend ben met een jongen en bang ben dat hij misschien meer wil dan vriendschap zeg ik wel op een subtiele manier dat hij bij mij geen kans heeft als het om een relatie gaat. Natuurlijk kan je iemands verliefdheid niet tegenhouden, maar het is meer voor mezelf.
Oud 26-10-2004, 13:34
Flærynn
Flærynn is offline
Jazeker heb ik die. En ja we raken elkaar aan als we spreken, maar meer ook niet. Het gevaar van aantrekkingskracht is er altijd, helaas. Maar dat maakt het ook wel weer een beetje leuk . Ik kan met die jongens echt ongelooflijk goed praten en ben dan ook erg blij met ze .
Oud 26-10-2004, 13:48
Verwijderd
Ja, ik ben redelijk lichamelijk met hen maar niet alsin uitgebreid knuffelen of zoenen of dat soort dingen. Ben nooit verliefd op ze geweest; wel ben ik voor de relatie met mijn vriend een tijd bevriend met hen geweest, maar toen wist ik al dat het misschien wat zou kunnen worden; bij mijn exvriend hetzelfde. Bij de jongens waarmee ik nu bevriend ben heb ik dat gevoel niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:52
-bambi-
-bambi- is offline
Nee niet echt meer, ik ging een heel lange tijd met een groep om die merendeels uit jongens bestond maar die groep is beetje uitelkaar gevallen, ik heb trouwens ook wel paar x meegemaakt dat ik heel goede vrienden dacht te zijn met bepaalde jongens maar dat die jongens dan uiteindelijk verliefd bleken te zijn, beetje jammer.
Ik vind jongens over het algemeen veel relaxter in omgang en ze zeiken tenminste niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:03
Verwijderd
Ja die heb/had ik, vrijwel met geen lichamelijk, ik zou niet weten waarom dat zou moeten ofzo. Ik ben nog nooit verliefd op hen geweest, maar zij wel op mij.
En toen ging de vriendschap kapot ofzo. Maar sowieso zie ik ze nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:36
d e r a n g e r
d e r a n g e r is offline
Nee op het moment niet zo erg, ik heb wel veel 'kennisachtige' meisjes, en 2 hele goede. Ik heb wel periodes dat ik verschrikkelijk veel met meisjes omga, maar op het moment niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:45
fractuur
fractuur is offline
Dan zal de TS ook maar eens antwoorden.

Ik heb een paar goede vrienden, en met eentje is het ook vaak stoeien enzo. Maar af en toe pakt ie me wel eens beet waarbij ik me afvraag of het niet meer is dan goede vrienden.. Ik ben echt niet verliefd op hem (daar ken ik hem te goed voor ), maar het voelt wel eens vreemd. Noem het een bepaalde aantrekkingskracht. En ik vroeg me dus af hoe jullie dat aanpakten... Bedankt voor de antwoorden!
Oud 26-10-2004, 15:48
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Een hechte vriendengroep, van 2 jongens en 6 meisjes
Ik ben op 1 meisje verliefd geweest, en 1tje vond ik een tijdje leuk. Af en toe lichamelijk, met sommige iets meer dan anderen. Ligt heel erg aan die persoon zelf.
Goede vrienden zijn voor mij mensen;
- Waarmee je kan lachen, praten lol en verdriet maken
- Altijd voor je klaar staan
- Niet altijd hun partner boven jou kiezen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 26-10-2004 @ 16:48 :

- Niet altijd hun partner boven jou kiezen
Zeeeer belangrijk punt.
Oud 26-10-2004, 15:55
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
jup, kheb wel vrouwelijke vrienden (vriendinnen dus he). eigk best wel veel. is op zich niet echt anders dan met mannelijke vrienden, ook al zul je altijd van die figuren hebben die het niet snappen en denken dat een jongen en een meisje automatisch een stelletje zijn als ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Oud 26-10-2004, 19:26
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-10-2004 @ 00:40 :
Ja, die heb ik.
Maar toch doe ik het.
Uhuh.
Oud 26-10-2004, 19:45
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-10-2004 @ 00:40 :
Ja, die heb ik.
Maar toch doe ik het.
Dat ken ik.
Maar ik heb ook een heel goede vriend waar ik hartstikke leuk mee kan praten, maar ik nooit op verliefd zou worden.
Alleen kan ik er NIET tegen als hij begint over 'lekkere meiden', want ergens is hij best wel een vies mannetje.
Oud 27-10-2004, 02:51
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-10-2004 @ 19:06 :
Nee, dat werkt niet.
idd. Al genoeg meegemaakt. Dan huppelen ze toch altijd weg als ik zeg dat ik niet met ze wil neuken.
Dag vriendjes *zwaai*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 03:00
Verwijderd
ik heb veel mannelijke vrienden, 2 daarvan ben ik verliefd geweest, alleen ik kreeg ruzie met ze omdat ze me te lomp hadden afgewezen,ik was ze bijna kwijt, maar het kwam goed.
Met 2 vrienden ben ik best wel close.. 1tje daarvan vind ik ook wel een beetje leuk maar niet verliefd ofzo.. we knuffelen soms wel en ja hij is ietsie meer dan een gewone vriend.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:51
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ja, ik heb een paar vrienden van het andere geslacht. Ik vind dat verder geen probleem, heb er nooit "nadelen" ofja mindere kanten van ondervonden. Moet gewoon kunnen. Ik ben sowieso niet erg lichamelijk/aanrakerig naar anderen toe. Ik ga wat dat betreft ook niet anders om met mannelijke vrienden als met meiden. Ik heb 1 goede vriend op wie ik verliefd ben geweest, en waar ik ook iets mee heb gehad. Dat is gelukkig naderhand ook gewoon gezellig geweest. Heb ook een vriend waarvan ik dacht dat ik er verliefd op was, maar dat bleek gewoon hele goede vriendschap te zijn. [blij dat ik het toen niet tegen hem heb gezegd ].
Oud 27-10-2004, 15:02
Verwijderd
Ik heb maar 1 vriendin. De rest is sowieso mannelijk. Maar ik blijf erbij dat dat ook niet optimal is
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:51
Marloeske
Marloeske is offline
Mijn beste vriend is de vriend van 1 van mijn vriendinnen. (2,5 jaar al) En dat meiske zit al 2,5 jaar lang te roepen dat hij en ik beter bij elkaar passen enzo. Ik weet niet hoe het zou zijn als hij haar niet meer zou hebben, of we dan verliefd zouden worden oid. Ik heb gevoelens voor hem gehad, maar na 2,5 geef je het wel op, en ik beschouw het ook als gewone vriendschap, en hij natuurlijk ook.
Maar stiekem denk ik; mocht het ooit uitgaan, dat het wel wat zou kunnen worden, maar zolang dat niet is, blijven we gewoon beste vrienden enzo.
Of we veel lichamelijk contact hebben? Nou in het zwembad enzo wat stoeien, of buiten het zwembad. Maar dat is gewoon voor de lol omdat hij onder karate zit en ik tsjah.. gewoon hou van vechten (op een leuke manier natuurlijk) En dat natuurlijk zonder dat die vriendin jaloers.

Beetje raar verhaal maar ach.
Oud 27-10-2004, 19:07
Tink*
Tink* is offline
ik ga ook veel met jongens om..
kheb ook een aantal hele goede vrienden..
er is veel lichamelijk contact enzo gwoon..
maar ik ben nog nooit verliefd op ze geweest.. en zal dat ook nooit kunnen worden, daarvoor staan ze denk ik te dicht bij mij.. maar ze zijn wel ontzettend lief gewoon... ze zijn mijn type ook helemaal niet.. ik snap het ook nooit dat heel veel meiden met hun beste vriend gezoend hebben... Ik echt nooit van mijn leven.. kmoet er niet aan denken..
Oud 27-10-2004, 19:24
Myuki
Myuki is offline
ik heb meerdere mannelijke vrienden... en met sommigen van hen ben ik heel lichamelijk... andere niet...

mjah ligt aan de persoon
Reageren

Regels voor berichten