Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 08:27
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Goede dag,

In mijn pc heb ik een simpele geluidskaart die op mijn moederbord zit. Deze geluidskaart heeft 2 uitgangen en een ingang. De twee uitgangen zitten gekoppeld aan mn subwoofertje die het dan weer verdeeld over 4 boxen. Aan de voorzijde van mijn pc zit een koptelefoon aansluiting en nog een ingang. (en nog 2 extra usb aansluitingen). Nou was het altijd zo dat als ik mijn koptelefoon inplugde, dat mn boxen link voor en rechts voor uitvielen. Nou vond ik dat nooit zo vervelend omdat je toch geen geluid uit je boxen hoeft te krijgen als je een koptelefoon op doet. Maar nu heb ik een nieuwe monitor, met 2 ingebouwde boxen en een koptelefoon aansluiting. Nu hoef ik die boxen niet te gebruiken maar ik wilde wel die koptelefoon aansluiting door koppelen aangezien de voorkant van mn pc minder makkelijk te bereiken is. Nu had ik dat gedaan en wat er dan gebeurt is dat 1 van mn 4 boxen wegvalt en word vervangen door de boxen in mn monitor. Weet iemand misschien hoe ik mn koptelefoon aansluiting kan koppelen aan mn monitor zonder dat 1 van mijn huidige boxen uitvalt en zonder dat de boxen van mn monitor worden gebruikt want die zijn nou niet echt super.

Alvast bedankt, als er vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik dat wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 11:00
SubbehQ
SubbehQ is offline
ehm.. wanneer jij dus je microfoonplugje in de monitor stopt gaan de monitor boxen aan en 1 box willekeurig van de andere 4 uit en komt er geen geluid door je headset?
Oud 26-10-2004, 11:11
apekop123
apekop123 is offline
ik vond je verhaal een beetje onduidelijk

maar je kunt altijd extra gaten maken door gewoon een simpele splitter ertussen te doen
Oud 26-10-2004, 11:31
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Drexz schreef op 26-10-2004 @ 12:11 :
ik vond je verhaal een beetje onduidelijk

maar je kunt altijd extra gaten maken door gewoon een simpele splitter ertussen te doen
Ja dat is dus (volgensmij) total niet het probleem
Oud 26-10-2004, 17:53
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 26-10-2004 @ 12:00 :
ehm.. wanneer jij dus je koptelefoonplugje in de monitor stopt gaan de monitor boxen aan en 1 box willekeurig van de andere 4 uit en komt er geen geluid door je headset?
Het was eerst zo (toen ik nog een monitor had zonder boxen en ingangen) dat als ik dan mn koptelefoonplugje in dat frontpaneeltje deed dan gingen er 2 boxen uit en wel geluid over mn koptelefoon.

Nu wil ik die front aansluiting op mn pc door koppelen naar de ingang op mn monitor (zodat ik mn koptelefoon in de monitor kan pluggen) Maar als ik alleen al dat kabeltje van dat front paneeltje in mn pc naar mn monitor aansluit valt de box links voor me uit en word die vervangen door de boxjes in mn monitor.

Als het nu nog niet duidelijk is maak ik wel plaatjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten