Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 18:20
Balance
Balance is offline
Zoekfunctie gebruikt, maar alles wat nét niet wat ik zoek. Vandaar eigen topic

Ik wil misschien een mp3-speler kopen om de dagelijkse reis van en naar school wat leuker te maken. Ik heb geen verstand van die dingen, dus misschien hebben jullie enkele suggesties?

- Max. 150 euro
- Min. 256 MB (meer hoeft eigenlijk ook niet)
- LCD display met titel
- Moet wel een aantal uur kunnen spelen op batterijen (dus niet dat ze na 2 uur al weer leeg zijn)

Voicerecorder hoeft niet. Radio is leuk, maar hoeft ook niet persé.

Ik weet verder niet waar ik op moet letten, dus misschien dat jullie daar ook nog ideeën over hebben?
Oud 26-10-2004, 18:23
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik zag laatst puike advertentie

was 512mb voor 89 euro ofzo...ik ga hem ff opzoeken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:30
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Het was dus bij Modern Electronics en 99,- euro.

Lenco MP3 Speler
- display
- 512mb geheugen
- incl. stereo hoofdtelefoon

http://www.modernelectronics.nl/
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:16
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2004 @ 19:20 :
Ik weet verder niet waar ik op moet letten, dus misschien dat jullie daar ook nog ideeën over hebben?
Uiterlijk uiteraard, maar dat is meestal voor iedereen verschillend, verder of hij direct in je usb-poort gaat of dat je daar een kabeltje voor nodig hebt.
Als je geen kabeltje nodig hebt zijn ze vaak kleiner en lichter.

Die Lenco van Chilidude is idd niet duur, maar het is niet echt een ding om mee te pronken, denk dan meer aan een Packard Bell audo dream ofzo.

let wel op bij de audiokeys dat je een oud en een nieuw model hebt, de nieuwe is te herkennen aan de toevoeging FM, hij kan dus radio afspelen, gaat iets langer mee met 1 batterij, en is wat duurder
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:30
Alonso
Alonso is offline
http://www.dixons.nl/Store/product/p...rid=0007047533

= audiodream packerd bell

http://www.dixons.nl/Store/product/p...rid=0007043897

= oud model audiokey

http://www.dixons.nl/Store/product/p...rid=0007046452

= nieuw model audiokey

de audiodream is net wat mooier IMO, schermpje is wat duidelijker en de besturing is beter
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 20:15
Verwijderd

Voor 160,- te krijgen en heeft een hdd van 1,5 GB
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 20:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
********** schreef op 26-10-2004 @ 21:15 :
[afbeelding]

Ja, maar die 150,- wil ik echt als max houden. Eigenlijk nog graag zo goedkoop mogelijk, gezien mijn eisen volgens mij niet heel groot zijn. 256 mb is genoeg. Als ik het goed heb moet ik daarop wel een nummer of 60 kunnen zetten? Als dat klopt is dat ruim voldoende voor dat ritje van 45 minuten. Kijk, meer is altijd welkom, maar meestal betaal je daar flink voor en dat heb ik d'r niet voor over.

Maar het gaat mij er voornamelijk om dat je tegenwoordig zoveel verschillende (goedkope) aanbiedingen ziet, dat ik totaal niet meer weet wat wel en niet goed is. Er zitten ook talloze termen of extra's bij, waarvan ik me afvraag: moet ik dat hebben. Vandaar dit topic.

Over USB: zo'n kabeltje gaat uiteindelijk toch ook in de USB poort? Dan maakt het toch niet zo uit of je een gewone USB aansluiting of met een kabeltje hebt, of zit er nog een extra voordeel aan?
Oud 26-10-2004, 20:58
Balance
Balance is offline
Hier een voorbeeld. Voor 60 euro 256 MB. Dan vraag ik me toch af of ik niet iets over het hoofd zie...

En hoe zit dat bij het apparaatje dat Chilli Dude laat zien.
Ervaringen of opmerkingen?
Oud 26-10-2004, 21:53
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ze zullen allemaal werken en ze zullen t allemaal wel goed doen
maar sommige zijn erg gevoelig, dus wneer je ze gewoon uit je usb pport trekt dat dan al je gegevens kwijt zijn, en sommige hebben dit niet...

maar over het algemeen als je gewoon 256 wilt dan maakt het allemaal niet zo uit, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 22:05
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 26-10-2004 @ 22:53 :
ze zullen allemaal werken en ze zullen t allemaal wel goed doen
slechte software en menu's, ontbrekende firmware updates, te kleine schermpjes, slecht geluid, korte batterijduur, slechte dopjes erbij. merken zoals mpio, iriver en cowon bieden wat dat betreft meer waar voor je geld
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 26-10-2004 @ 23:05 :
slechte software en menu's, ontbrekende firmware updates, te kleine schermpjes, slecht geluid, korte batterijduur, slechte dopjes erbij. merken zoals mpio, iriver en cowon bieden wat dat betreft meer waar voor je geld
Die budget spelers hebben idd vooral slechte software en menu's, vind die goedkope rommel niks..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 23:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
********** schreef op 26-10-2004 @ 23:41 :
Die budget spelers hebben idd vooral slechte software en menu's, vind die goedkope rommel niks..
Zijn er ook spelers van onder de 150,- te vinden met goede menu's en software?
Oud 26-10-2004, 23:36
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Alonso schreef op 26-10-2004 @ 20:16 :
denk dan meer aan een Packard Bell audo dream ofzo.
pronken met een packard bell?? jahoor dan heb je toch echt een iRiver, iAudio of creative nodig.

Wat betreft die goedkoopste modellen met veel geheugen... ik heb zelf eentje gehad voor 80eu met 128mb (was toen nog niet echt een standaard product) en die was dus wel lekker goedkoop voor die tijd, maar je kon duidelijke hoge piepjes en geluidjes horen in de muziek bij zachte stukjes en al helemaal als je em uit of aanzette: van je pruttelpruttelprut.
Tja het ligt eraan in hoeverre je een audiofreak bent, maar

Voor 179eu heb je iRiver 790 van 256mb En ik kan je vertellen: die klinken GOED. Heeft ook gelijk USB 2.0 aansluiting zodat je lekker snel muziek erop en af kan halen. wat wel nodig is met 256mb ivm eens iets anders willen horen. de geschatte batterij tijd is 40uur, dat ligt wel lager, maar zeker hoger als andere flash mp3spelers en kan je mooi mee vooruit ook op batterij kosten (of natuurlijk oplaadbare)

kijk eens op: http://www.mp3man.nl/product/3186

En met zon iAudio maak je zeker de blits bij je mede-scholieren

Nou fellow forumgasten, kom maar met de kritiek en betere opties!
Oud 27-10-2004, 01:01
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 26-10-2004 @ 21:15 :
[afbeelding]

Welk Type is dit? en waar is hij te krijgen? lijkt mij wel een aardig ding.
is dit een tegenhanger van de ipod? maar dan met een kleinere HD?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 08:10
Verwijderd
Citaat:
lullow schreef op 27-10-2004 @ 02:01 :
Welk Type is dit? en waar is hij te krijgen? lijkt mij wel een aardig ding.
is dit een tegenhanger van de ipod? maar dan met een kleinere HD?
www.tweakers.net/pricewatch
Zoeken bij mp3 spelers naar Philips.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 08:37
Darko
Darko is offline
Citaat:
********** schreef op 27-10-2004 @ 09:10 :
www.tweakers.net/pricewatch
Zoeken bij mp3 spelers naar Philips.
Dat plaatje dat er bij staat is toch van de h100/120? Die is toch wel ff wat duurder met 15/20 gig.. Ik dacht dat dat ding van 1,5 gig (HD060) wit was...
Oud 27-10-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 00:25 :
Alle waar is naar zijn geld. Dan zit je dus hooguit weer in de 128- of 256 MB-modellen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:52
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2004 @ 09:58 :
Alle waar is naar zijn geld. Dan zit je dus hooguit weer in de 128- of 256 MB-modellen.
Ze zoekt dan ook voor een 256 MB model.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 00:25 :
Ik hebe r een halfjaar geleden een gekocht voor 125,- (256 MB).
Geen slecht/goedkoop menu.

Is een Mambox P505 geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:43
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Darko schreef op 27-10-2004 @ 09:37 :
Dat plaatje dat er bij staat is toch van de h100/120? Die is toch wel ff wat duurder met 15/20 gig.. Ik dacht dat dat ding van 1,5 gig (HD060) wit was...
zie ook hier;
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=994207
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:36
MaHo
MaHo is offline
Ik heb zelf de Audikey FM van Packard bell gekocht, 256 mb voor 100 euro. Ding bevalt me goed Ik wilde eerst de audiodream gaan kopen, maar die accu is alleen maar op te laden via de usb poort van een computer en op vakantie heb je er dus niet zo veel aan. Ik zou als ik jou was gewoon zo'n dingetje als ik heb kopen, tezamen met 2 oplaadbare AAA batterijen en evt. een oplader (als je die dus nog niet hebt).
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 11:19
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Als ik jou was, zou ik ook zeker een iriver of creative of zo nemen. Die zijn kwalitatief toch nog steeds stukken beter dan zulke onbekende merken...

Voor een mooie MP3-speler onder de 150€ kan je altijd eens gaan snuffelen in de creative MuVo reeks. Daar zitten best wel enkele toffe spelers tussen....
Zelf heb ik de MuVo Slim: 256Mb, FM-radio, voicerecorder, li-ionbatterij voor 14 tot 18 uur speelduur, USB 2.0, blauw-verlichte LCD-display, kwaliteitsoordopjes, .... Kortom, een heel mooi ding vind ik zelf.

Voor enkele prijzen van spelers in de creative MuVo reeks: kelkoo.nl
Om een overzichtje te hebben van de spelers in de MuVo reeks: Creative Europe
Oud 28-10-2004, 16:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Sowieso: Wil je er mee sporten? Wat is de kans op vallen etc?

Ik heb de Creative muvo TX 512 MB en ben er zeeer tevreden mee. Kan een AAA batterij in en daar doet ie lang mee. De 8 uur haal ik zeker wel (ben te lam om te testen). En zo'n batterijtje is zo klein, dus kan je makkelijk 15+ uur mee doen als je een extra batterij meeneemt. De muvo tx 256 MB is maar 98 euro. Zeer goedkoop imo, voor zo'n kwaliteitsproduct (voor 10 euro meer heb je er ook een radio bij).

http://www.mp3man.nl/product/3095

iriver is over het algemeen vet overpriced. die packard bell meuk heb ik niet zo heel veel goeds over gehoord, maargoed....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:02
ashwin2
ashwin2 is offline
[SIZE=5 ]voor 68 euro (bij media markt) heb je een mp3 speler MET radio MET voice recorder MET 256 MB deze heb ik ook gekocht en hij kan 7uur speler (op 1 bateerij AAA) vraagmaar als je mee rinfo wil[/SIZE]
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:18
Verwijderd
Of je scoort een IOPS 256MB flashspelertje. Die heeft radio, voicerecorder, behoorlijk flitsend uiterlijk, fatsoenlijke OGG Vorbis support (zeer zeldzaam als 't om flashspelers gaat!) en goede firmware updates.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2004, 18:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 28-10-2004 @ 18:18 :
(zeer zeldzaam als 't om flashspelers gaat!)
Valt ook wel weer mee, daarbij is OGG vorbis ook overated.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:43
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
ashwin2 schreef op 28-10-2004 @ 18:02 :
voor 68 euro (bij media markt) heb je een mp3 speler MET radio MET voice recorder MET 256 MB deze heb ik ook gekocht en hij kan 7uur speler (op 1 bateerij AAA) vraagmaar als je mee rinfo wil
Ja of je post ff normaal formaat en denk je nu echt dat je voor 68euro en 256mb een kwalitiets speler krijgt? en 7uur...
Oud 28-10-2004, 18:44
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 28-10-2004 @ 18:18 :
Of je scoort een IOPS 256MB flashspelertje. Die heeft radio, voicerecorder, behoorlijk flitsend uiterlijk, fatsoenlijke OGG Vorbis support (zeer zeldzaam als 't om flashspelers gaat!) en goede firmware updates.
ah, heb je eindelijk je .ogg support gevonden ?

Citaat:
Fade of Light schreef op 28-10-2004 @ 19:37 :
maar niet vanaf een bepaalde waarde dat je ook echt profijt hebt van de grootte van een .ogg
Oud 28-10-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-10-2004 @ 19:37 :
Kom maar op met de modellen die 8~320kbps OGG Vorbis supporten.

Overrated? Average 80kbps OGG Vorbis versus 144kbps VBR MP3 (L.A.M.E.) -- Geef mij dan maar de OGG Vorbis. Overrated. Haha. Als 't op lagere bitrates aankomt is OGG Vorbis heer en fucking meester.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
SubbehQ schreef op 28-10-2004 @ 19:44 :
ah, heb je eindelijk je .ogg support gevonden ?
Yep! En ik had 't ding veel eerder moeten kopen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:05
Balance
Balance is offline
@ashwin2: Merk en type zouden fijn zijn om te weten. En ik lees je post ook wel als je normaal typt

@Fade of Light: In principe is ie puur bedoeld voor m'n reis van en naar school elke dag. Kans op vallen ed. is dus nihil. Sporten is bij mij niet van toepassing

@Dobermann: Wat is OGG Vorbis support? En wat heb je aan die firmware updates (weet wel dat het updates zijn die je kan controleren, maar waar zijn die goed voor. Als je apparaatje werkt dan hoeft ie toch nooit meer te verbeteren? Dus wat wordt er zoal geupdate bij die dingen?)
Oud 29-10-2004, 04:24
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-10-2004 @ 23:05 :
@Dobermann: Wat is OGG Vorbis support? En wat heb je aan die firmware updates (weet wel dat het updates zijn die je kan controleren, maar waar zijn die goed voor. Als je apparaatje werkt dan hoeft ie toch nooit meer te verbeteren? Dus wat wordt er zoal geupdate bij die dingen?)
OGG Vorbis is een tegenhanger van MP3. Op lagere bitrates (lees: veel kleinere bestanden --> veel meer muziek op je stick) is OGG Vorbis superieur aan MP3 -- zelfs voor leken overduidelijk.

Ga
hier maar eens kijken en check voor jezelf
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
de iriver serie, Mobiblu, cmltech live (heel grote kans met firmware update in de nabije toekomst) geen zin om verder te gaan...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:37
R-J-N
R-J-N is offline
krijg vandaag de Creative Zen Touch binnen met 20Gb voor 230 Pleuri ipv 270

eindelijk "eindeloos" muziek bij me...gaan mssn iets van 150 albums op
Oud 29-10-2004, 17:39
Darko
Darko is offline
Citaat:
R-J-N schreef op 29-10-2004 @ 13:37 :
krijg vandaag de Creative Zen Touch binnen met 20Gb voor 230 Pleuri ipv 270

eindelijk "eindeloos" muziek bij me...gaan mssn iets van 150 albums op
Hij is leuk. heb em zelf en er is niets mis mee voor die prijs. Je kunt wel merken dat et gewoon een low-budget hd-speler is..
Check dit: http://www.tweakers.net/reviews/531
Oud 30-10-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-10-2004 @ 10:44 :
de iriver serie, Mobiblu, cmltech live (heel grote kans met firmware update in de nabije toekomst) geen zin om verder te gaan...
Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Bijvoorbeeld iRiver; die supporten dan wel OGG Vorbis, maar pas vanaf 96kbps. Ik stelde dan ook niet voor niet vanaf 8kbps tot 320kbps; wat iRiver doet heeft niets met fatsoenlijke support te maken. En ja, wanneer je 't dan ook nog eens gaat hebben over "wellicht" en "firmwares" doen mij vermoeden dat je je behoorlijk verslikt hebt in je statement over de hoeveelheid flash-spelers die adequate OGG Vorbis-support hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 22:32
Verwijderd
Ik heb vandaag van mn moeder zo'n mp3 speler van de Blokker gehad. Die was 37 euro, voor 128mb en voicerecorder. En ik moet zeggen het geluid is prima en hij ziet er nog mooi uit ook.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:35
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Ik heb er een van 120 euro gekocht bij media markt, 128 mb, maar wel met accu
ik zou zeker een accu erin zetten, je bent echt zoveel tijd en geld kwijt aan batterijen, in stopcontact steken is makkelijker,
van mij was:
lenco
128 mb
accu
voice recorder/radio
lcd scherm
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 30-10-2004 @ 13:21 :
Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Bijvoorbeeld iRiver; die supporten dan wel OGG Vorbis, maar pas vanaf 96kbps. Ik stelde dan ook niet voor niet vanaf 8kbps tot 320kbps; wat iRiver doet heeft niets met fatsoenlijke support te maken. En ja, wanneer je 't dan ook nog eens gaat hebben over "wellicht" en "firmwares" doen mij vermoeden dat je je behoorlijk verslikt hebt in je statement over de hoeveelheid flash-spelers die adequate OGG Vorbis-support hebben.
Wat onder de 96 kbps is er interessant?
En als de kans zo groot is dat bij een volgende upgrade van firmware ogg wel gesupport wordt, dan zou ik die niet zomaar overslaan nee
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:06
Slettelina *
Slettelina * is offline
Heb eentje van mediamarkt. 69.95 en 256 kb. Prima ding, zit voicerecorder op en je krijgt oordopjes erbij. bij mij kunnen er ong 53 liedjes op.
Oud 07-11-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-11-2004 @ 17:44 :
Wat onder de 96 kbps is er interessant?
En als de kans zo groot is dat bij een volgende upgrade van firmware ogg wel gesupport wordt, dan zou ik die niet zomaar overslaan nee
http://www.xiph.org/ogg/vorbis/listen.html -- Dàt is er onder de 96kbps interessant. Maar goed; vooral jezelf niet even verdiepen.

En misschien komt het door mijn iRiver-verleden, maar bijzonder veel waarde hecht ik niet aan toezeggingen m.b.t. firmwares. Mocht ik dat wèl doen, zou ik gaan denken aan een iAudio 4.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:22
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 07-11-2004 @ 14:06 :
Heb eentje van mediamarkt. 69.95 en 256 kb. Prima ding, zit voicerecorder op en je krijgt oordopjes erbij. bij mij kunnen er ong 53 liedjes op.
hihi 256 kb
Oud 19-11-2004, 16:45
Balance
Balance is offline
Nog maar even een up

Het valt nog niet mee (ik ben nogal moeilijk met dit soort aankopen )

Ik heb er nu 4 op het oog en zou graag willen horen wat jullie op of aan te merken hebben op deze spelers:

- iRiver IFP 190 TC 256 MB
- Packard Bell Audiokey 512 MB
- MSI Megastick 256 MB
- Creative MuVo TX FM 256 MB

En nog een vraag: zit er ook een nadeel aan als je een mp3speler ook als USB stick kan gebruiken (dus andere data opslaan) of enkel voordelen?
Oud 24-11-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-11-2004 @ 17:45 :
Nog maar even een up

Het valt nog niet mee (ik ben nogal moeilijk met dit soort aankopen )

Ik heb er nu 4 op het oog en zou graag willen horen wat jullie op of aan te merken hebben op deze spelers:

- iRiver IFP 190 TC 256 MB
- Packard Bell Audiokey 512 MB
- MSI Megastick 256 MB
- Creative MuVo TX FM 256 MB

En nog een vraag: zit er ook een nadeel aan als je een mp3speler ook als USB stick kan gebruiken (dus andere data opslaan) of enkel voordelen?
Als je geen Fm-tuner wil zou ik voor die Packard Bell gaan, is bijna even duur als die anderen maar wel 2x zoveel geheugen. En voor zover ik weet zitten er geen nadelen aan het feit dat je het als USB stick kan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 09:47
Balance
Balance is offline
Ah, nou ik heb eergister al m'n nieuwe speler gekocht (besteld via mp3speler.nl dus ik moet nog even wachten tot ie binnen is).

Het is de Creative MuVo V200 geworden.
512 MB, FM-tuner, USB-stick, Voice-recorder, USB 2.0, enz.
Die 512 mb toch maar genomen na lang aandringen van m'n broer
Kost € 128.95
Oud 24-11-2004, 11:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
www.kortingswinkel.nl

89 euro voor 512 Mb.
Oud 24-11-2004, 14:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-11-2004 @ 12:37 :
www.kortingswinkel.nl

89 euro voor 512 Mb.
niet de speler die ik wilde.
Oud 24-11-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 24-11-2004 @ 10:47 :
Ah, nou ik heb eergister al m'n nieuwe speler gekocht (besteld via mp3speler.nl dus ik moet nog even wachten tot ie binnen is).

Het is de Creative MuVo V200 geworden.
512 MB, FM-tuner, USB-stick, Voice-recorder, USB 2.0, enz.
Die 512 mb toch maar genomen na lang aandringen van m'n broer
Kost € 128.95
Voor het dubbele had je een Creative Zen Touch kunnen kopen

20 gig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:32
]{ing
]{ing is offline
217 euro. en voor het dubbele heb je al bijna een iPod 20GB..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:00
Balance
Balance is offline
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb toch duidelijk aangegeven dat ik absoluut niet meer wil betalen dan 150 euro.
Ik snap ook wel dat ik voor het dubbele meer mb of gb heb, maar ik wil niet het dubbele betalen voor een mp3 speler.
Bovendien vind ik die dingen veel te groot en onhandig.
Reageren

Regels voor berichten