Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 18:20
Balance
Balance is offline
Zoekfunctie gebruikt, maar alles wat nét niet wat ik zoek. Vandaar eigen topic

Ik wil misschien een mp3-speler kopen om de dagelijkse reis van en naar school wat leuker te maken. Ik heb geen verstand van die dingen, dus misschien hebben jullie enkele suggesties?

- Max. 150 euro
- Min. 256 MB (meer hoeft eigenlijk ook niet)
- LCD display met titel
- Moet wel een aantal uur kunnen spelen op batterijen (dus niet dat ze na 2 uur al weer leeg zijn)

Voicerecorder hoeft niet. Radio is leuk, maar hoeft ook niet persé.

Ik weet verder niet waar ik op moet letten, dus misschien dat jullie daar ook nog ideeën over hebben?
Oud 26-10-2004, 18:23
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik zag laatst puike advertentie

was 512mb voor 89 euro ofzo...ik ga hem ff opzoeken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:30
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Het was dus bij Modern Electronics en 99,- euro.

Lenco MP3 Speler
- display
- 512mb geheugen
- incl. stereo hoofdtelefoon

http://www.modernelectronics.nl/
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:16
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2004 @ 19:20 :
Ik weet verder niet waar ik op moet letten, dus misschien dat jullie daar ook nog ideeën over hebben?
Uiterlijk uiteraard, maar dat is meestal voor iedereen verschillend, verder of hij direct in je usb-poort gaat of dat je daar een kabeltje voor nodig hebt.
Als je geen kabeltje nodig hebt zijn ze vaak kleiner en lichter.

Die Lenco van Chilidude is idd niet duur, maar het is niet echt een ding om mee te pronken, denk dan meer aan een Packard Bell audo dream ofzo.

let wel op bij de audiokeys dat je een oud en een nieuw model hebt, de nieuwe is te herkennen aan de toevoeging FM, hij kan dus radio afspelen, gaat iets langer mee met 1 batterij, en is wat duurder
Met citaat reageren