![]() |
|
hallo,
ik heb een TI 83+ en ik heb games gedownload maar ik heb wel een link kabel maar die ziet er heel anders uit dan op de foto bij scholieren.nl Wie kan mij daarmee helpen??? En mijn 2de vraag: ik heb dat TI Graph Link programmatjes nodig heeft iemand die?? wat ik heb 8 keer geprobeert om dat te downloaden dat lukte maar het luktie neit om heb te instaleren heeft iemand misschien de goede programma daarvan. groetjes ashwin P.S. mijn link kabel ziet er zo uit: 2 stekkertjes net als bij een hoofd telefoon van bijv. een mp3 speler mar dan 2 van die aan elkaar met ong. 20 cm zwart snoer ertussen. ik heb er een foto van kijk daarvoor op de volgende site: http://images.cu2.nl/cu2.nl/287/721/5/pics/0.jpg OF www.cu2.nl/hunkieboy |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ten eerste heb je sowieso de verkeerde kabel, dus dat hele spelletje kun je vergeten.
Ten tweede zou de graphlink het gewoon moeten doen van de site. Ten derde zie ik niet in wat hier spoed aan is. Ten vierde moet je op S&M tags gebruiken voor een topictitel. Ten vijfde doet wat interpunctie en wat hoofdlettergebruik ook geen kwaad. Ten zesde ben je aan het crossposten. En als laatste zou je dit eens kunnen lezen. [mierenneukmode]Het is ook nog eens scholieren.com ipv .nl .[/mierenneukmode] Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 19:13. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Texas instruments 83+ spoed!!! ashwin2 | 3 | 27-10-2004 18:56 |