Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 15:44
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Heey mensen. Ik heb sinds kort een luchtdruk pistool. Maar als je naar een winkel gaat kan je verschillende soorten kogeltjes kopen, blauw, oranje, geel enz. Wat is het verschil hierin? Alleen de kleur, of ook nog kwaliteit, soort kunstof, hardheid, enz?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 15:45
Briseïs
Briseïs is offline
Vraag het in de winkel
Oud 27-10-2004, 15:45
Verwijderd
GIJ!

jongens altijd...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:55
Verwijderd
Kun je jezelf alsjeblieft voor je kop knallen?

dankjewel
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:00
Sweetsurrender
Citaat:
makelville schreef op 27-10-2004 @ 16:55 :
Kun je jezelf alsjeblieft voor je kop knallen?

dankjewel
Mwoah, been heb ik al gedaan, was al erg genoeg...
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 16:45 :
GIJ!

jongens altijd...
Jep, ik weet het. Hey, tell you what, daarom zal er nooit wereldvrede zijn. In welk groot machtig land is er een vrouw aan de macht? Geeneen. Mocht misschien wel eens tijd worden, want mannen kunnen nou eenmaal geen vrede sluiten. Kan je wel altijd blijven zeggen, maar je verandert er niks aan, leg je er bij neer...

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:01
Mexx83
Mexx83 is offline
Zo te lezen heb je geen écht luchtdrukpistool maar een soft air gun... zo´n plastic/metaal schaal 1:1 replica... of vergis ik me? Dan praat je inderdaad over plastic bolletjes, anders heb je het over loden kogeltjes. Het verschil zit ´t ´m voor zover ik weet in gewicht, en sommige geven licht in het donker.
Oud 27-10-2004, 16:03
Verwijderd
Ik kan er echt niet bij waarom iemand Überhaupt een luchtdrukpistooltje wil bezitten
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:03
Sweetsurrender
Citaat:
Mexx83 schreef op 27-10-2004 @ 17:01 :
Zo te lezen heb je geen écht luchtdrukpistool maar een soft air gun... zo´n plastic/metaal schaal 1:1 replica... of vergis ik me? Dan praat je inderdaad over plastic bolletjes, anders heb je het over loden kogeltjes. Het verschil zit ´t ´m voor zover ik weet in gewicht, en sommige geven licht in het donker.
Soft air gun wel idd, in ieder geval geen luchtbuks ofzo nej. 1:1 schaal. Hmm, ok, bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
makelville schreef op 27-10-2004 @ 17:03 :
Ik kan er echt niet bij waarom iemand Überhaupt een luchtdrukpistooltje wil bezitten
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:06
Sweetsurrender
Citaat:
makelville schreef op 27-10-2004 @ 17:03 :
Als je er 2 teglijk tegen je hoofd hebt gekregen, begrijp je het dan wel? Dat is namelijk bij mij gebeurt. Nou heb ik ze niet gekocht om iemand mee neer te schieten, of wraak te nemen op die gast ofzo.
Als jij niet begrijpt dat iemand een luchtdruk pistool wil bezitten, begrijp je soldaten dan wel? Hoeveel van die gasten gaan volgens jou het leger in om ''de wereldvrede te bewaken''. Hey, dat doen ze ook met pistolen, maar die werken niet op luchtdruk...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:08
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 27-10-2004 @ 17:06 :
Als je er 2 teglijk tegen je hoofd hebt gekregen, begrijp je het dan wel? Dat is namelijk bij mij gebeurt. Nou heb ik ze niet gekocht om iemand mee neer te schieten, of wraak te nemen op die gast ofzo.
Als jij niet begrijpt dat iemand een luchtdruk pistool wil bezitten, begrijp je soldaten dan wel? Hoeveel van die gasten gaan volgens jou het leger in om ''de wereldvrede te bewaken''. Hey, dat doen ze ook met pistolen, maar die werken niet op luchtdruk...
Dat is echt een serie kutargumenten
Oud 27-10-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
om ''de wereldvrede te bewaken''. Hey, dat doen ze ook met pistolen, maar die werken niet op luchtdruk...
Het gaat ze dan ook niet echt goed af...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:10
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Soldaten zijn nou net iets anders dan een 16jarige puber, denk je niet?
Oud 27-10-2004, 16:12
Mexx83
Mexx83 is offline
Jah, inderdaad, ik kan sterkere argumenten verzinnen. Iedere gast kent dat wel, heb ik ook gehad hoor, een soort van hebbedingetjes noem ik het maar. Je richt met zo´n soft air gun totaal geen schade aan, je komt door papier heen op een afstandje, maar meer ook niet. Maar gewoon omdat het schaal 1:1 is, en het is verboden in Nederland, juist dat trekt het aan. Dah zouden mijn argumenten zijn geweest!
Oud 27-10-2004, 16:18
Sweetsurrender
Ok, laten we het nog eens proberen... En nee, dit is niet een reply om te patsen met wat wij hebben, maar om te hopen dat er eindelijk eens mensen zijn die normale redelijke antwoorden geven. Als je dit zo graag af wilt kraken, kun je zelf ook wel een topic aanmaken.
Wij wonen in een groot huis. 3 auto's voor de deur staan, allemaal niet van het goedkoopste merk. Mensen die hiervoor woonden, was een gestoorde moeder, met haar zoon. Moeder sloeg haar zoon, gigantische problemen mee gehad tijdens onze verhuizing. We laten niet voor niets meteen de eerste dag nieuwe sloten op de deuren zetten, en nee we zijn niet de enige die zo over deze mensen denken. Ik citeer mijn buren:
''Op de dag dat dat mens het huis uit gaat, hang ik de vlag uit''.
Zoon was ook nooit zo'n lieverdje. Hij weet manieren om het huis in te komen, heeft al regelmatig naar binnen gegluurt, zonder dat ff te laten weten.
Ik ben regelmatig alleen thuis, slaap ook vaak alleen. In de buurt word vaak ingebroken. Sorry, maar dan voel ik me om de een of andere rede toch veiliger.
Damn mensen, ik ga huis niet met die dingen naar buiten om eendjes neer te knallen. Mijn ouders stonden naast me toen ik dit ding kocht, ze weten dat ik hem heb, dat ik kogeltjes heb (ding is gekocht in Frankrijk, vandaar dat ik niet naar het verschil heb gevraagd).
Andere mensen kopen een echt pistool om zich te beschermen...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:21
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 27-10-2004 @ 17:18 :
*blaat*
en dan koop je een soft air gun waarmee je nog geen kanarie omver kan schieten?

en wat hebben eigenlijk die drie auto's ermee te maken die voor jullie deur staan. Wat maakt het uit dat je in een groot huis woont. Al was het een blokhut

nu weer even ontopic: ik kan je niet helpen.
Oud 27-10-2004, 16:24
Caligula
Caligula is offline
vriend van mij heeft'n mooie met van die kleine stalen kogeltjes waarmee je door iemand's hand kan schieten (had zn broer bij'm gedaan, kwam dr aan de andere kant weer uit)

en dan mikken op die irritante kraaien die lawaai maken
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 27-10-2004 @ 17:24 :
(had zn broer bij'm gedaan, kwam dr aan de andere kant weer uit)
Fijne broer heeft ie dan.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 27-10-2004 @ 17:24 :
vriend van mij heeft'n mooie met van die kleine stalen kogeltjes waarmee je door iemand's hand kan schieten (had zn broer bij'm gedaan, kwam dr aan de andere kant weer uit)

en dan mikken op die irritante kraaien die lawaai maken
och ja, dat dacht mijn broer ook te doen bij een Haan, maar die haan wilde niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:28
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-10-2004 @ 17:26 :
Fijne broer heeft ie dan.
mja, die familie is nogal gestoord
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:28
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 17:26 :
och ja, dat dacht mijn broer ook te doen bij een Haan, maar die haan wilde niet dood
en dat vind jij...grappig. Valt me weer van je tegen helene
Oud 27-10-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:28 :
Had jij dan gewild dat ie dood ging, sadist?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:28 :

het was ook grappig, een haan vol kogels! wat een lol
nee maar de kalveren broken uit en mn ouders waren er niet (want mark schoot niet op die haan BUITEN nee in de kalverstal! ongelofelijk )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:30
Sweetsurrender
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 16:45 :
GIJ!

jongens altijd...
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 17:26 :
Dusss....

EDIT:
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 17:30 :
het was ook grappig, een haan vol kogels! wat een lol
nee maar de kalveren broken uit en mn ouders waren er niet (want mark schoot niet op die haan BUITEN nee in de kalverstal! ongelofelijk )
Dubbel dusss...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:32
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 27-10-2004 @ 17:30 :
Dusss....

EDIT:

Dubbel dusss...
Piacere is vet gedussst
Verwijderd
Citaat:
Dusss....

EDIT:

Dubbel dusss...

ja dubbelllll dusss

ik zeg niet dat ik schieten goedkeur, jij bent vast van plan op kleine kinders te schieten en het was ook niet ik die schoot, mijn bruder
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:32 :
Piacere is vet gedussst

Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:36
underthabridge
underthabridge is offline
Dan is zo'n luchtdrukpistool inderdaad best wel een ontzettende kutaankoop. Daar heb je namelijk echt niets aan.
Op de romereis van onze school had iedereen zo'n ding en dan op elkaar schieten voor de lol (ik geef toe, heel volwassen maar het was gewoon grappig). Als ik jou was zou ik een honkbalknuppel naast de deur zetten of zit je toevallig op hockey? Aan zo'n stick heb je heel wat meer dan aan zo'n kutpistooltje. Of je moet echt té kleinzerig (hoe schrijf je dat eigenlijk...?) zijn. Want op kleding voel je er bijna niets van.
Oud 27-10-2004, 16:50
hasseltboy
hasseltboy is offline
Keine blasse Ahnung.
Oud 27-10-2004, 16:50
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-10-2004 @ 17:29 :
Had jij dan gewild dat ie dood ging, sadist?
nou, eigenlijk wel ja, want het lijkt me nou niet echt het toppunt van comfort om volgeschoten te zijn met loden kogeltjes
Oud 27-10-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:50 :
nou, eigenlijk wel ja, want het lijkt me nou niet echt het toppunt van comfort om volgeschoten te zijn met loden kogeltjes
..hmm, zaterdag, uitproberen na de film ?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:52
boer
boer is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 27-10-2004 @ 17:36 :
Dan is zo'n luchtdrukpistool inderdaad best wel een ontzettende kutaankoop. Daar heb je namelijk echt niets aan.
Op de romereis van onze school had iedereen zo'n ding en dan op elkaar schieten voor de lol (ik geef toe, heel volwassen maar het was gewoon grappig). Als ik jou was zou ik een honkbalknuppel naast de deur zetten of zit je toevallig op hockey? Aan zo'n stick heb je heel wat meer dan aan zo'n kutpistooltje. Of je moet echt té kleinzerig (hoe schrijf je dat eigenlijk...?) zijn. Want op kleding voel je er bijna niets van.
maar zo'n luchtsrukpistool kan er nog aardig echt uitzien, daar zouden ze misschien van kunnen schrikken, het lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit
Oud 27-10-2004, 16:52
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 17:51 :
..hmm, zaterdag, uitproberen na de film ?
prima, jij het pistool, ik de kogels.
margje volschieten?

laten we weer ontopic gaan
Oud 27-10-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:50 :
Dat wéét je niet. Misschien is het wel het toppunt van genot.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:52 :
prima, jij het pistool, ik de kogels.
margje volschieten?

laten we weer ontopic gaan
jup (), dus ik zou voor de gele kogels gaan als ik jou was hoor SweetSurrender! die zijn het beste voor alles wat je aan gort wilt schieten
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:54
MieX
MieX is offline
Citaat:
Dusss....

EDIT:

Dubbel dusss...
Als je alleen maar serieuze reacties wil moet je zo'n topic gewoon niet op DK zetten

Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Oud 27-10-2004, 16:54
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-10-2004 @ 17:53 :
Dat wéét je niet. Misschien is het wel het toppunt van genot.

zaterdag, na de film, zullen piacere en ik het weten.
U hoort nog van ons
Oud 27-10-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 27-10-2004 @ 17:54 :

zaterdag, na de film, zullen piacere en ik het weten.
U hoort nog van ons
eh, leuk vooruitzicht

ontopic: idioot, geen hond weet dat toch, ga naar de winkel waar je dat ding hebt gekocht
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:01
hasseltboy
hasseltboy is offline
Chatting biatches....
Oud 27-10-2004, 17:28
Sweetsurrender
Citaat:
MieX schreef op 27-10-2004 @ 17:54 :
Als je alleen maar serieuze reacties wil moet je zo'n topic gewoon niet op DK zetten

Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Waar dan...? Op ieder ander forum wordtie gesloten omdat het ''daar niet hoort''
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:29
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 27-10-2004 @ 18:28 :
Waar dan...? Op ieder ander forum wordtie gesloten omdat het ''daar niet hoort''
Hier ook niet. Sorry.Wij zijn hier om alle topics en forummers af te zeiken en belachelijk te maken.
Oud 27-10-2004, 17:31
Verwijderd
ja, dat betekent dus dat je die vraag niet kan stellen op s.com!!! als er iets duidelijker is

Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:46
Myuki
Myuki is offline
zulke geweertjes zijn best grappig...
Oud 27-10-2004, 17:46
MieX
MieX is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-10-2004 @ 18:31 :
ja, dat betekent dus dat je die vraag niet kan stellen op s.com!!! als er iets duidelijker is

Ik herinner mij dat andere topics over wapens ook al gesloten werden "omdat topics over wapens niet op een scholierenforum thuishoren"

Probeer eens een speciaal forums over wapens
Oud 27-10-2004, 17:47
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
MieX schreef op 27-10-2004 @ 18:46 :
Ik herinner mij dat andere topics over wapens ook al gesloten werden "omdat topics over wapens niet op een scholierenforum thuishoren"

forum.wapens.nl
Oud 27-10-2004, 17:51
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
MieX schreef op 27-10-2004 @ 18:46 :

Mijn wapens zijn sarcasme en een matige beheersing van de nederlandse taal.
Oud 27-10-2004, 17:52
Myuki
Myuki is offline
ach... van mij mag hij die vraag hier best stellen...

t gaat niet over een gevaarlijk geweer fzo
Oud 27-10-2004, 17:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
rrrrrr sexy
Oud 27-10-2004, 17:54
MieX
MieX is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 27-10-2004 @ 18:51 :
Mijn gevaarlijkste wapen is mijn geweldige manier om niet op te vallen in de massa

maar de FB die dat poste had het over vuurwapens
Oud 27-10-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
whahahaha

Ik durf te wedden dat je dagelijks voor de spiegel staat en fantaseerd dat je een stoere rambo type bent die een knappe dame in nood moet gaan bevrijden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten