Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach mensen, verliefdheid gaat natuurlijk over...op een dag kijk je elkaar aan en dan weet je gewoon dat je niet verliefd meer bent. Je kunt naar andere mensne kijken en die leuk vinden zonder er schuldgevoelens over krijgen.
En dan is de vraag of je genoeg van diegene houdt om door te gaan. Een relatie word gebouwd op liefde en houden van, niet op verliefdheid.
|
![]() |
als je nog gelukkig bent dan hoef je t niet uit te maken, t is gewoon wat je zelf wil met je leven, je plannen en gevoel... dus dat kan verschillende redenen hebben om t uit te maken
Chanel
|
![]() |
Je hebt 3 stadia
in het liefdesproces haha klinkt ontzettend dom maar zo zie ik het 1. Leuk vinden Dat wil zeggen, Je vind iemand knap en vind hem/haar lief.. 2. Verliefd Daar versta ik onder, het verkeren zelf en ontdekken wat je voor elkaar voelt enzo 3. Houden van Dit is het laatste en het eeuwige stadium Je bent zo aan elkaar gewend en weet helemaal hoe die persoon in elkaar zit en ook weet je dat je dit gevoel nooit vergeet en misschien zelfs nooit weggaat. De meeste tieners gaan zeg maar tot het verliefd zijn... Niet het eeuwige trouw en lief hebben ![]() kuz ps. don't go all attacking me now, just my opinion ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |