Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 22:02
Smobbo
Smobbo is offline
Om maar te beginnen gooi ik er gelijk een linkje in: www.darkageofcamelot.com hier staat het spel logischerwijs uitgelegd.
Om toch een korte uitleg te geven: Dark Age of Camelot (DAoC) is een MMORPG in de tijd van Koning Arthur en dus gaat het over draken, magie en meer van dat soort ongein!
Je kunt zoals bij veel (zoniet alle) MMORPG's sterker worden door monsters te doden. DAoC is een spel dat zich vooral erg richt op teamplay. Dit wil zeggen dat als je in een groep vecht je sneller sterker kan worden, ook kan je samen met anderen een Guild vormen om zo battles tussen verschillende guilds te houden.
Ik weet nu dat 3/4 hier nu denkt: 'Ach flikker toch op met je MMORPG's, je betaalt je daar altijd blauw aan!'. Bij deze is dat echter niet het geval! Nadat je het spel hebt gekocht kan je er voor kiezen om het op een officiele server te spelen tegen betaling, maar echter ook om het op een zogenaamde FreeShard server te spelen, dit is (zoals de naam al verraadt) helemaal gratis!
Deze servers zijn vaak door hobbyisten opgezet en misschien kwalitatief niet gelijk aan de officiele, doch zijn ze vaak erg vermakelijk! Er worden vaak events georganiseerd en het spel is zo groot dat je er zowiezo nog wel ff mee bezig bent!
Ik speel zelf op de Fallen Realms FreeShard Server (www.fallenrealms.net), dit is een server die pas sinds een paar maandjes meedraait en al grote sprongen voorwaarts maakt!
Ik zelf zit in de Friendly Fellows Guild (eerst Flying Dutchmen, maar die is in het grotere Friendly Fellows opgegaan). Mijn nickname is: Robbo de Smobbo. Tja je moet toch wat verzinnen he
Ik wil iedereen die twijfelt of een MMORPG iets voor ze is aanraden dit spel een kans te geven! Het zal je niet teleurstellen!

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 22:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 22:28
Jolt
Jolt is offline
60 euro per jaar geloof ik he?

Ik ken het, heb het gezien, die masaale veldslagen zijn wel leuk.
Maar ik vind de omgeving een beetje kaal.
Oud 27-10-2004, 23:03
Verwijderd
Ik heb al 2,5 jaar van mijn leven verprutst aan dat spel, voor mij is het afgelopen. Ik ga mn leven wel weer verder verspillen aan World of Warcraft.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 07:44
aim
aim is offline
juist

speel je de beta of niet?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 12:01
Verwijderd
Nee, niet uitgekozen. Wordt maar wachten op de NA open beta, die 3 weken geleden al was aangekondigd maar er nog niet is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 12:04
Chimera
Chimera is offline
Ik speel al een tijd af en aan DAoC, op Prydwen heb ik een lvl 44 necro (nog steeds geen 50 verdorie). Erg gaaf, binnenkort weer eens verder levelen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 12:11
Verwijderd
jeetje, een necro 50 maken is ongeveer het simpelste wat er is, had het in 30 uur gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 17:22
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Citaat:
Ik heb al 2,5 jaar van mijn leven verprutst aan dat spel, voor mij is het afgelopen. Ik ga mn leven wel weer verder verspillen aan World of Warcraft.
Reageren

Regels voor berichten