![]() |
|
Om maar te beginnen gooi ik er gelijk een linkje in: www.darkageofcamelot.com hier staat het spel logischerwijs uitgelegd.
Om toch een korte uitleg te geven: Dark Age of Camelot (DAoC) is een MMORPG in de tijd van Koning Arthur en dus gaat het over draken, magie en meer van dat soort ongein! Je kunt zoals bij veel (zoniet alle) MMORPG's sterker worden door monsters te doden. DAoC is een spel dat zich vooral erg richt op teamplay. Dit wil zeggen dat als je in een groep vecht je sneller sterker kan worden, ook kan je samen met anderen een Guild vormen om zo battles tussen verschillende guilds te houden. Ik weet nu dat 3/4 hier nu denkt: 'Ach flikker toch op met je MMORPG's, je betaalt je daar altijd blauw aan!'. Bij deze is dat echter niet het geval! Nadat je het spel hebt gekocht kan je er voor kiezen om het op een officiele server te spelen tegen betaling, maar echter ook om het op een zogenaamde FreeShard server te spelen, dit is (zoals de naam al verraadt) helemaal gratis! Deze servers zijn vaak door hobbyisten opgezet en misschien kwalitatief niet gelijk aan de officiele, doch zijn ze vaak erg vermakelijk! Er worden vaak events georganiseerd en het spel is zo groot dat je er zowiezo nog wel ff mee bezig bent! Ik speel zelf op de Fallen Realms FreeShard Server (www.fallenrealms.net), dit is een server die pas sinds een paar maandjes meedraait en al grote sprongen voorwaarts maakt! Ik zelf zit in de Friendly Fellows Guild (eerst Flying Dutchmen, maar die is in het grotere Friendly Fellows opgegaan). Mijn nickname is: Robbo de Smobbo. Tja je moet toch wat verzinnen he ![]() Ik wil iedereen die twijfelt of een MMORPG iets voor ze is aanraden dit spel een kans te geven! Het zal je niet teleurstellen!
Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 22:05. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 01:34 | |
Games |