Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
idd... vooral die marokaanse gluiperds... daar moet je voor oppassen voor je het weet zijn ze er met je meid vandoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oeps capslock ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onderneem eens iets zou ik zeggen .... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
IMHO is 't best normaal dat je af en toe jaloers bent, dat hoort erbij. Wanneer het echter steeds het geval is dan is er iets mis, je moet elkaar ook enigzins vrijheid geven, niet? Hangt ook van je levensinstelling enzo af en hoe jullie relatie is, en is ontstaan, hoeveel maanden jullie hebben, of het nog verliefdheid is of alweer meer houden van
![]() Jaloezie is iig een angst die wel normaal is zeker bij beginnende liefde ![]()
|
Haahahaha ach ja thats sucks als hij gaat dollen met die meisje waar jij een oog op hebt bahh daar kan ik echt niet tegen wat ik dan doe ik lache he als ze naast me staan ofzo en dan volgende dag kijk ik haar nooit meer aan dat is my systme
vriendlijke mazzels
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers gevoel voor....wat? noa-zut | 38 | 16-05-2005 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |