Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lijkt mij... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dit gevoel is (redelijk) normaal. Iedereen verlangt lichaamlijk naar anderen binnen een relatie, maar dit is nooit je relatie waard. Niet doen dus... Of wel en de consequenties dragen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Pftt waarom schiet ik eigenlijk zo in de verdediging. Ik en mijn vriend weten toch precies hoe het in elkaar zit. Hij kan mij echt voor 100% vertrouwen, en ik zou het hem echt nooit aan kunnen doen om vreemd te gaan...
Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen ik denk dat ik er niet echt onrustig van word hoor, van mijn monogame relatie. Dat klinkt wel erg negatief, dat is zeker niet zo, zo zou ik het dan ook niet noemen. Daarnaast geeft een relatie ook wel heel erg veel voordelen, juist rustige gevoelens. Wat dat betreft zou je dus denken dat een mens wel een natuurlijke neiging tot monogame relatie heeft. ik ben tot ik ruim 18 jaar was wel vrijgezel geweest, dus heb ik zeker zin wel dat bestaan gekend.
||
![]() |
Citaat:
Het is meer een idee dat dat me wel leuk lijkt ofzo. Ik zou het dus NIET willen uitvoeren zolang ik een relatie heb. Nee echt totaal niet. Ik zou het trouwens niet echt leuk vinden als mijn vriend het wel zou uitvoeren, maar daarbij moet gezegd worden dat ook hij wel eens een gedachten heeft over een ander meisje. Hoe zij zal zoenen, hoe het met haar in bed is etc.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ben nu sinds 5 dagen vrijgezel... en ik vind het heel vreemd om alleen te zijn, terwijl ik juist behoefte aan vrijheid had in mijn relatie oid... het is ook nooit goed..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Getuige hiervan is overheersende polygamie buiten Westerse landen. Overigens moet wel opgemerkt worden dat polyandrie (een vrouw, meerdere mannen) wel zeldzamer is, dan polygynie (een man, meerdere vrouwen) - wat tot de conclusie zou kunnen leiden (en ik speculeer hier ![]() |
![]() |
||
Tactic schreef op 28-10-2004 @ 17:32 :
Lekker dat je je vriend wil bedriegen, want dat is het gewoon. Je houdt jezelf alleen maar voor de gek door te zeggen dat het 'maar voor 1 keer is'. In mijn ervaring ben je, nadat je zo'n stap gezet hebt, eerder geneigd het te herhalen. Ik ga zelf overigens niet vreemd, omdat ik van mijn vriendin hou en trouw ben. Ik heb het wel in mijn omgeving gezien, het heeft alleen maar relaties stuk gemaakt. Als je het wilt doen, maak het dan gewoon eerst uit met je vriend in plaats van hem te bedonderen. Wist je dat liefde gebaseerd is op vertrouwen? Blijkbaar niet... Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik ging er vanuit dat zij het al van plan was en klaar stond om door een groepje mannen gepakt te worden. Nu er extra informatie bijgekomen is over dat het maar een fantasie is, heb ik mijn mening iets afgezwakt. Trouwens het stukje : Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 15:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mss had ik de tekst en topictitel toch enigszins anders moeten formuleren. Zo ontstaan er toch wel een beetje misvattingen he. Op het moment dat ik deze topic opende had ik er dan ook weer meer ''verlangen'' (fantasie) naar dan vandaag. Al klinkt dat ook weer stom. Soms heb ik er gewoon een paar dagen fantasieen over, en anders ben ik blij met alles wat er is ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |