Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 15:07
ikke niet
ikke niet is offline
Ik even onder een andere naam. Heel af en toe komt mijn vriend hier nog wel eens, en ik heb geen zin om hem hier uitleg over te geven, of om hem verkeerde dingen te laten denken, of om hem verward te maken ofzo.

Ik heb nu ruim 2 jaar een vriend. Alles is goed, ik ben blij met hem, super blij. Ik zou hem niet kwijt willen... Ik wil later met hem trouwen
Maar toch, af en toe heb ik zin om een keertje met een andere jongen te zoenen. Dat lijkt me toch ook nog wel weer eens spannend en leuk. Tijdens het uitgaan een keertje niet zeggen tegen een jongen, nee ik heb geen interesse in je ik heb al lang een vriend. Een keertje zoenen met iemand anders, alleen voor de lol, voor de spanning, voor de tsjaa gewoon. Mss een keertje een one-night stand... dat lijkt me ook nog wel wat hebben .

Uhm tsjaa ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil bereiken, mss iemand die dit herkent (mss is het wel normaal om dit zo af en toe te hebben).ben nu ff mijn ''ei'' kwijt
Ik praat hier wel eens met vriendinnen over, maar niet te vaak, omdat ze anders ook wel zullen denken van uhh weet je wel zeker dat je relatie goed is. Nou ja dat is dus 1 ding wat ik zeker weet! Het is goed tussen ons PUNT.
Oud 28-10-2004, 15:13
-bambi-
-bambi- is offline
maar zou je dit ook daadwerkelijk willen doen of is het meer een soort fantasie?
Een vriendin van mij had dit ook een beetje (zij heeft al 4 jaar een vriend het was ook haar aller eerste vriend en de engiste waarmee zij ooit gezoend heeft enzo) en zij is dus vreemd gegaan maar vond het uiteindelijk helemaal niets (ze had zich er veel van voorgesteld) en heeft er nu (1 jaar later) nog spijt van als haren op haar hoofd.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:14
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 28-10-2004 @ 16:13 :
maar zou je dit ook daadwerkelijk willen doen of is het meer een soort fantasie?
Een vriendin van mij had dit ook een beetje (zij heeft al 4 jaar een vriend het was ook haar aller eerste vriend en de engiste waarmee zij ooit gezoend heeft enzo) en zij is dus vreemd gegaan maar vond het uiteindelijk helemaal niets (ze had zich er veel van voorgesteld) en heeft er nu (1 jaar later) nog spijt van als haren op haar hoofd.
Idd. Voor dat ene moment lijkt het leuk en spannend. Maar is dat die 2 jaar waard?
Oud 28-10-2004, 15:19
ikke niet
ikke niet is offline
Ik zou het wel daadwerkelijk willen doen ja, al zou ik het nooit doen. Beetje tegenstrijdig, maar ik zou het mijn vriend niet allen willen doen, daarnaast zou ik hem niet kwijt willen, want nee die 2 jaar waren te leuk om dat zomaar weg te gooien zeg maar. Ik weet bijna zeker dat wanneer ik het echt zou doen, ik daar idd HEEL erg veel spijt van zou (kunnen) krijgen.
Het is dus vooral een fantasie nu, maar zou het normaal zijn om in een relatie zoiets te doen, dan zou ik het wel echt doen hoor! Het lijkt me wel erg spannend ofzo
Oud 28-10-2004, 15:22
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 28-10-2004 @ 16:19 :
Ik zou het wel daadwerkelijk willen doen ja, al zou ik het nooit doen. Beetje tegenstrijdig, maar ik zou het mijn vriend niet allen willen doen, daarnaast zou ik hem niet kwijt willen, want nee die 2 jaar waren te leuk om dat zomaar weg te gooien zeg maar. Ik weet bijna zeker dat wanneer ik het echt zou doen, ik daar idd HEEL erg veel spijt van zou (kunnen) krijgen.
Het is dus vooral een fantasie nu, maar zou het normaal zijn om in een relatie zoiets te doen, dan zou ik het wel echt doen hoor! Het lijkt me wel erg spannend ofzo
Maar als het in een relatie normaal was om zoiets te doen zou de spanning er waarschijnlijk ook snel vanaf zijn.
Lijkt mij...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:23
Verwijderd
Doen en niet vertellen of niet doen - dat zijn de opties.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:24
Punkygirl
Punkygirl is offline
Misschien is een rollenspel wel een idee voor jullie relatie.
Als je je daar echt goed in inleeft, krijg je toch het gevoel met een ander te zijn..
Oud 28-10-2004, 15:28
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 28-10-2004 @ 16:24 :
Misschien is een rollenspel wel een idee voor jullie relatie.
Als je je daar echt goed in inleeft, krijg je toch het gevoel met een ander te zijn..
Idd. zorg dat je die spanning die jij zoekt vindt binnen jullie relatie en niet door daarbuiten iemand te gaan zoenen.
Oud 28-10-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
l0ve.Bel0w schreef op 28-10-2004 @ 16:28 :
Idd. zorg dat je die spanning die jij zoekt vindt binnen jullie relatie en niet door daarbuiten iemand te gaan zoenen.
Of vraag gewoon of je vriend het leuk vindt om een trio te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:42
gurl19
gurl19 is offline
ik snap precies wat je bedoeld!! Ik heb anderhalf jaar verkering gehad.. en had er ook behoefte aan!! ik heb dit niet gedaan want mijn vriend had dit niet geaccepteerd! Toen hij het uitmaakte om een hele andere reden stortte mn wereld in! dus doe het niet.. ben blij met wat je hebt!! Ik mag het nu weer maar nu heb ik er helemaal geen behoefte meer aan.. vaag maja
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
l0ve.Bel0w schreef op 28-10-2004 @ 16:28 :
Dit kun je bereiken door bvb elkaar bewust een, twee weken niet te zien. Af te spreken in een uitgaansgelegenheid en doen alsof je elkaar amper kent. Het opnieuw ' flirten/binnenhalen' idee.

En ja, dit gevoel is (redelijk) normaal. Iedereen verlangt lichaamlijk naar anderen binnen een relatie, maar dit is nooit je relatie waard.
Niet doen dus...

Of wel en de consequenties dragen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:47
Mark
Mark is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 28-10-2004 @ 16:07 :
Ik even onder een andere naam. Heel af en toe komt mijn vriend hier nog wel eens, en ik heb geen zin om hem hier uitleg over te geven, of om hem verkeerde dingen te laten denken, of om hem verward te maken ofzo.

Ik heb nu ruim 2 jaar een vriend. Alles is goed, ik ben blij met hem, super blij. Ik zou hem niet kwijt willen... Ik wil later met hem trouwen
Maar toch, af en toe heb ik zin om een keertje met een andere jongen te zoenen. Dat lijkt me toch ook nog wel weer eens spannend en leuk. Tijdens het uitgaan een keertje niet zeggen tegen een jongen, nee ik heb geen interesse in je ik heb al lang een vriend. Een keertje zoenen met iemand anders, alleen voor de lol, voor de spanning, voor de tsjaa gewoon. Mss een keertje een one-night stand... dat lijkt me ook nog wel wat hebben .

Uhm tsjaa ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil bereiken, mss iemand die dit herkent (mss is het wel normaal om dit zo af en toe te hebben).ben nu ff mijn ''ei'' kwijt
Ik praat hier wel eens met vriendinnen over, maar niet te vaak, omdat ze anders ook wel zullen denken van uhh weet je wel zeker dat je relatie goed is. Nou ja dat is dus 1 ding wat ik zeker weet! Het is goed tussen ons PUNT.
1 woord: Parenclub
Oud 28-10-2004, 15:56
ikke niet
ikke niet is offline
Natuurlijk zou ik het dus niet doen. Ik zou hem daar nooit voor opgeven...

Een parenclub lijkt mij niet echt een strak plan. Een triootje mwah mss...

Elkaar 2 weken niet zien, vind ik dan ook weer niet echt aantrekkelijk klinken. Ik zie mijn vriend al alleen in het weekend, en mis hem dan ook altijd. Ik ben dus blij als ik hem in het weekend kan zien... dan 2 weken niet neeh.

Moet wel zeggen dat als we elkaar een weekend niet kunnen zien, en het weekend daarop dan weer wel (dan hebben we elkaar dus ook 2 weken niet gezien), dat we dan wel altijd erg lekkere seks hebben
Oud 28-10-2004, 16:20
Verwijderd
ga parachutespringen ofzo.
spanning op een manier die je vriend niet vervelend vindt

of doe een rollenspel waarbij je doet alsof je elkaar niet kent.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:32
Tactic
Tactic is offline
Lekker dat je je vriend wil bedriegen, want dat is het gewoon.

Je houdt jezelf alleen maar voor de gek door te zeggen dat het 'maar voor 1 keer is'. In mijn ervaring ben je, nadat je zo'n stap gezet hebt, eerder geneigd het te herhalen.

Ik ga zelf overigens niet vreemd, omdat ik van mijn vriendin hou en trouw ben. Ik heb het wel in mijn omgeving gezien, het heeft alleen maar relaties stuk gemaakt.

Als je het wilt doen, maak het dan gewoon eerst uit met je vriend in plaats van hem te bedonderen.

Wist je dat liefde gebaseerd is op vertrouwen? Blijkbaar niet...

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:48
Maroon
Maroon is offline
ja, ik raad het je sterk af. Het is gewoon vreemdgaan wat je doet. je zult het toch uiteindelijk op moeten biechten aan hem, of kun je met hem trouwen en glashard volhouden dat er nooit wat is gebeurd? Als ik er achter kwam dat mijn vriendin zoiets zou doen, zou ik het per direct uitmaken, ongeacht wat.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:54
Verwijderd
Grappig dat dit toch vrijwel altijd voorkomt bij mensen die nooit echt een vrijgezel bestaan hebben gekend. Zou er dan toch een natuurlijke neiging tot polygamie in mensen zitten, zodat het lang hebben van een monogame relatie onvermijdelijk tot onrustgevoelens leidt?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:09
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
Tactic schreef op 28-10-2004 @ 17:32 :

Je houdt jezelf alleen maar voor de gek door te zeggen dat het 'maar voor 1 keer is'. In mijn ervaring ben je, nadat je zo'n stap gezet hebt, eerder geneigd het te herhalen.

Ik ga zelf overigens niet vreemd, omdat ik van mijn vriendin hou en trouw ben. Ik heb het wel in mijn omgeving gezien, het heeft alleen maar relaties stuk gemaakt.

Als je het wilt doen, maak het dan gewoon eerst uit met je vriend in plaats van hem te bedonderen.

Ik vind dit echt een stomme post. Ik snap je punt wel, alleen ik wil mijn vriend niet bedriegen. Ik zou het dan ook echt NOOIT doen!! Begrijp dat wel goed. Alleen soms is er een soort fantasie over ofzo. Meer niet. Als er iemand trouw is, dan ben ik het volgens mij wel. Was ik dat namelijk niet, dan was ik toch onderhand al meerdere malen vreemd gegaan lijkt me zo.
Pftt waarom schiet ik eigenlijk zo in de verdediging. Ik en mijn vriend weten toch precies hoe het in elkaar zit. Hij kan mij echt voor 100% vertrouwen, en ik zou het hem echt nooit aan kunnen doen om vreemd te gaan...

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:13
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-10-2004 @ 17:54 :
Grappig dat dit toch vrijwel altijd voorkomt bij mensen die nooit echt een vrijgezel bestaan hebben gekend. Zou er dan toch een natuurlijke neiging tot polygamie in mensen zitten, zodat het lang hebben van een monogame relatie onvermijdelijk tot onrustgevoelens leidt?
Ja dat is wel een goede vraag. .
Alleen ik denk dat ik er niet echt onrustig van word hoor, van mijn monogame relatie. Dat klinkt wel erg negatief, dat is zeker niet zo, zo zou ik het dan ook niet noemen. Daarnaast geeft een relatie ook wel heel erg veel voordelen, juist rustige gevoelens. Wat dat betreft zou je dus denken dat een mens wel een natuurlijke neiging tot monogame relatie heeft.

ik ben tot ik ruim 18 jaar was wel vrijgezel geweest, dus heb ik zeker zin wel dat bestaan gekend.
Oud 28-10-2004, 17:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Eigenlijk ben ik dan weer helemaal niet tegen deze vorm van vreemdgaan. Maar ik ga er dan - anders dan sommige anderen- van uit dat dit zeker zo veel positieve effecten heeft voor jullie relatie, dan negatieve. Zeker op de manier waarop jij het uitdrukt.

Avondje uitgaan, eens niet neen zeggen, wat gerommel achteraf, en dan helemaal over. Misschien zou het inderdaad deugd kunnen doen, maar dan is het vooral belangrijk dat je je vriend er helemaal buiten laat. Nu, als jullie ooit ruzie hebben, altijd.

En langs de andere kant (maar dat is al vermeld)... als je iemand leuk tegenkomt, vraag je vriend of hij ook mee wil doen? Daar doe je al helemaal niemand kwaad mee.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:41
Susu
Susu is offline
Mijn beste vriend vertelde laatst dat zijn vriendin, waar hij al 2 jaar dol gelukkig mee is had gezegd: "je mag best een keer met iemand anders zoenen hoor, want ik weet toch wel dat je van mij houdt!"

Hij zei erbij van " niet dat ik dat zou doen..."
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 23:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb dit gevoel absoluut niet!! maar ja, iedereen verschilt ook weleens

ik denk dat jij meer een vrijere relatie kunt hebben, maar weet niet of je vriend hier wel blij mee is maar wat zou jij vinden als je vriend weleens met een ander zou willen voelen? als je dat ook niet bevalt, zou ik er verder niet met je vriend over hebben!
Oud 28-10-2004, 23:59
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 29-10-2004 @ 00:01 :
ik heb dit gevoel absoluut niet!! maar ja, iedereen verschilt ook weleens

ik denk dat jij meer een vrijere relatie kunt hebben, maar weet niet of je vriend hier wel blij mee is maar wat zou jij vinden als je vriend weleens met een ander zou willen voelen? als je dat ook niet bevalt, zou ik er verder niet met je vriend over hebben!
Mwah ik geloof niet zo erg in vrije relaties. Dus nee dat wil ik niet, en mijn vriend gok ik ook niet. Een vrije relatie is echt bullshit en dat gaat 9 van de 10 keer ook fout.
Het is meer een idee dat dat me wel leuk lijkt ofzo. Ik zou het dus NIET willen uitvoeren zolang ik een relatie heb. Nee echt totaal niet. Ik zou het trouwens niet echt leuk vinden als mijn vriend het wel zou uitvoeren, maar daarbij moet gezegd worden dat ook hij wel eens een gedachten heeft over een ander meisje. Hoe zij zal zoenen, hoe het met haar in bed is etc.
Oud 29-10-2004, 00:05
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
Susu schreef op 28-10-2004 @ 23:41 :
Mijn beste vriend vertelde laatst dat zijn vriendin, waar hij al 2 jaar dol gelukkig mee is had gezegd: "je mag best een keer met iemand anders zoenen hoor, want ik weet toch wel dat je van mij houdt!"
Ja ik ken ook iemand die dat voor de gein tegen haar dronken vriendje zei. Nou schijnt het zo te zijn dat hij op die avond 3 meisjes eens goed gezoend heeft
Oud 29-10-2004, 05:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Trio

En anders niet doen.
Oud 29-10-2004, 11:14
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Maroon schreef op 28-10-2004 @ 16:48 :
ja, ik raad het je sterk af. Het is gewoon vreemdgaan wat je doet. je zult het toch uiteindelijk op moeten biechten aan hem, of kun je met hem trouwen en glashard volhouden dat er nooit wat is gebeurd? Als ik er achter kwam dat mijn vriendin zoiets zou doen, zou ik het per direct uitmaken, ongeacht wat.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 11:43
Bruut
Bruut is offline
Hmm dit is echt heeeeeel herkenbaar

Maargoed het is niet wijs om te doen. Je zal echt heel veel last krijgen van schuldgevoelens.. (en ik spreek uit ervaring)
Oud 29-10-2004, 12:03
Sade
Sade is offline
Een vriendin van mij had dit gevoel ook, en die one night stand is er toen ook van gekomen, met een ander dus welteverstaan.
Ik hoop dat je het bij die fantasie houdt, want ik zou het je niet aanraden om het te doen. Dan ben je je relatie natuurlijk kwijt.
Oud 29-10-2004, 12:32
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Sade schreef op 29-10-2004 @ 13:03 :
Een vriendin van mij had dit gevoel ook, en die one night stand is er toen ook van gekomen, met een ander dus welteverstaan.
Ik hoop dat je het bij die fantasie houdt, want ik zou het je niet aanraden om het te doen. Dan ben je je relatie natuurlijk kwijt.
je hoeft je relatie niet kwijt te raken.. als ze/hij er bijvoorbeeld nie achterkomt.. maargoed zie mijn post, tis niet verstandig!
Oud 29-10-2004, 12:48
Sade
Sade is offline
Citaat:
Bruut schreef op 29-10-2004 @ 13:32 :
je hoeft je relatie niet kwijt te raken.. als ze/hij er bijvoorbeeld nie achterkomt.. maargoed zie mijn post, tis niet verstandig!
Door de gevolgen gaat het vaak toch uit, denk ik. Als je het niet verteld zit jij met een schuldgevoel met de nodige gevolgen, en als je het wel verteld maakt hij het waarschijnlijk uit. En zelfs als hij je vergeeft, en het blijft aan, dan is het vertrouwen weg waardoor je relatie later alsnog op de klippen kan lopen.
Oud 29-10-2004, 14:09
ilse
ilse is offline
ik zou het niet doen. wees blij dat je ene relatie hebt al twee jaar die goed gaat!

toch snap ik wel wat je bedoeld, ik heb het ook wel eens in een relatie gehad. maar je maakt je relatie ermee stuk, en dat moet je er niet voor over hebben.

btw, een trio kan wel, wel met een ander maar met toestemming van je vriend... alleen tsja... dan zie je je vriend wel ook met een ander, weet niet wat je daar van zal vinden.
Oud 30-10-2004, 01:27
igfy
igfy is offline
Citaat:
dat zou best eens kunnen..

ben nu sinds 5 dagen vrijgezel... en ik vind het heel vreemd om alleen te zijn, terwijl ik juist behoefte aan vrijheid had in mijn relatie oid... het is ook nooit goed..
Oud 30-10-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Hoezo: 'zou er dan toch'? Volgens mij kun je veel minder voorzichtig zijn, want de mens is niet seksueel monogaam. Er is simpelweg altijd die irritante koppeling tussen 'lust' en 'liefde' - als die niet zo irrationeel onlosmakelijk met elkaar verbonden zouden worden, als de mythe van de 'ware' (die mensen gemiddeld toevalliger wijs vrijwel altijd binnen een straal van enkele kilometers van hun geboorteplaats vinden - zo blijkt uit onderzoek) niet ons schuldgevoelens en jaloezie zou opdringen, dan zouden die monogamie snel vergeten zijn.

Getuige hiervan is overheersende polygamie buiten Westerse landen. Overigens moet wel opgemerkt worden dat polyandrie (een vrouw, meerdere mannen) wel zeldzamer is, dan polygynie (een man, meerdere vrouwen) - wat tot de conclusie zou kunnen leiden (en ik speculeer hier ), dat mannen wellicht eerder geneigd zijn meerdere partners tot zich te nemen, dan vrouwen. Of dat laatste een biologisch verschil is of eerder op bijvoorbeeld een cultureel vlak gezocht zou moeten worden, is voor mij niet duidelijk. Dat polygamie buiten de Westerse cultuur veel meer floreert, zou op een culturele oorzaak kunnen wijzen. Zo is verder een goede bron van vertwijfeling de 'vermannelijking' van de Westerse vrouw (in de zin van aantal seksuele partners en seksueel gedrag) op het gebied van seks, die over het algemeen wordt toegeschreven aan emancipatie van de vrouw. Maar dit laatste stuk blijft discutabel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:00
rainfairy
rainfairy is offline
hahah...ik zou zeggen, heb het er met je vriend over...mijn vriend en ik praten daar wellus over... hij is mijn eerste vriend (2e sexpartner)...mijn vriend is een stukje ouder dus hij is al langer sexueel-actief. ik heb voor hem maar met 1 jongen sex gehad, wat zelfs 10x niks was haha maargoed....ik heb het er dus wellus met mijn vriend over, dat als het langer aanblijft tussen ons (we hebben nu 1 jaar), dat ik over een tijdje zeker wel een keer met een andere jongen sex wil....hij vind dat ik groot gelijk heb, alleen vind hij het natuurlijk niet echt leuk...hijs bang dat ik verliefd zou worden op de ander...maar ik weet al van mezelf dat ik sex kan hebben zonder verliefd te zijn dat was dus die 1e jongen maargoed....gewoon open en eerlijk zijn en het er met je vriend over hebben....gewoon doen!!!
Oud 30-10-2004, 10:04
rainfairy
rainfairy is offline

Citaat:
ikke niet schreef op 28-10-2004 @ 18:09 :
Ik vind dit echt een stomme post. Ik snap je punt wel, alleen ik wil mijn vriend niet bedriegen. Ik zou het dan ook echt NOOIT doen!! Begrijp dat wel goed. Alleen soms is er een soort fantasie over ofzo. Meer niet. Als er iemand trouw is, dan ben ik het volgens mij wel. Was ik dat namelijk niet, dan was ik toch onderhand al meerdere malen vreemd gegaan lijkt me zo.
Pftt waarom schiet ik eigenlijk zo in de verdediging. Ik en mijn vriend weten toch precies hoe het in elkaar zit. Hij kan mij echt voor 100% vertrouwen, en ik zou het hem echt nooit aan kunnen doen om vreemd te gaan...
p.s IK HEB EEN HEKEL AAN VREEMDGAAN, net als jij...ik zie dat zoveel om me heen, ik vind het FOUT....maar zolang je het met je vriend over hebt en hij het weet is het geen vreemdgaan....laat je niet gek maken wat ze allemaal zeggen, die fantasie heb jij in je hoofd, onderdrukken kan je wel, maar dan komt het over 10 jaar weer naar boven.....het blijft in je hoofd zitten....praat met je vriend!!! dat is al stukken dichterbij je fantasie....dan wordt de druk misc al wat minder....en kan kijk je samen of je je fantasie uiteindelijk gaat verwezelijken...
Oud 30-10-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 30-10-2004 @ 09:30 :
(...) Er is simpelweg altijd die irritante koppeling tussen 'lust' en 'liefde' - als die niet zo irrationeel onlosmakelijk met elkaar verbonden zouden worden, als de mythe van de 'ware' (die mensen gemiddeld toevalliger wijs vrijwel altijd binnen een straal van enkele kilometers van hun geboorteplaats vinden - zo blijkt uit onderzoek) niet ons schuldgevoelens en jaloezie zou opdringen, dan zouden die monogamie snel vergeten zijn.
Hulde.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:

wat had jij vroeger voor begrijpend lezen op de basisschool.?
Oud 02-11-2004, 15:10
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
ikke niet schreef op 28-10-2004 @ 18:09 :
Als het bij fantasie blijft, is het normaal. Echter, als je serieuze plannen hebt om ff lekker rond te neuken, dan is het verhaal natuurlijk anders. Maak het dan gewoon eerst uit!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 15:14
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 30-10-2004 @ 17:16 :
wat had jij vroeger voor begrijpend lezen op de basisschool.?
Een 9 op eindexamen hogere school, dank u.

Ik ging er vanuit dat zij het al van plan was en klaar stond om door een groepje mannen gepakt te worden. Nu er extra informatie bijgekomen is over dat het maar een fantasie is, heb ik mijn mening iets afgezwakt.

Trouwens het stukje :
Citaat:
Maar toch, af en toe heb ik zin om een keertje met een andere jongen te zoenen. Dat lijkt me toch ook nog wel weer eens spannend en leuk. Tijdens het uitgaan een keertje niet zeggen tegen een jongen, nee ik heb geen interesse in je ik heb al lang een vriend. Een keertje zoenen met iemand anders, alleen voor de lol, voor de spanning, voor de tsjaa gewoon. Mss een keertje een one-night stand... dat lijkt me ook nog wel wat hebben.
Is toch erg duidelijk?

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 15:28
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Euhm, als het echt goed gaat in je relatie dan heb je tog geen behoefte aan een ander lijkt me?
Oud 02-11-2004, 15:47
Tactic
Tactic is offline
Tuurlijk wel, het stillen van je korte termijn verlangen is veel belangrijker dan het gezond houden van je lange termijn relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Tactic schreef op 02-11-2004 @ 16:14 :

Ik ging er vanuit dat zij het al van plan was en klaar stond om door een groepje mannen gepakt te worden. Nu er extra informatie bijgekomen is over dat het maar een fantasie is, heb ik mijn mening iets afgezwakt.

Trouwens het stukje :

Is toch erg duidelijk?
wow das hoog
Oud 02-11-2004, 20:12
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
Tactic schreef op 02-11-2004 @ 16:14 :

Trouwens het stukje :

Is toch erg duidelijk?
Nee ik sta dus niet klaar hiervoor! Hallo zeg pfft.

Mss had ik de tekst en topictitel toch enigszins anders moeten formuleren. Zo ontstaan er toch wel een beetje misvattingen he. Op het moment dat ik deze topic opende had ik er dan ook weer meer ''verlangen'' (fantasie) naar dan vandaag. Al klinkt dat ook weer stom. Soms heb ik er gewoon een paar dagen fantasieen over, en anders ben ik blij met alles wat er is ... en dan dus vooral met mijn vriendje
Oud 02-11-2004, 21:33
mara18
mara18 is offline
Hoeveel mensen hier toch nog op antwoorden: nee dat mag niet! zulke gevoelens hoor je niet te hebben als je een relatie hebt!

Volgens mij heeft IEDEREEN wel eens dit gevoel. Maar durven velen er niet voor uitkomen ofzo

Het daadwerkelijk doen is natuurlijk iets anders, en inderdaad niet verstandig, maar dat gevoel mag je zeker hebben
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:03
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Het begint met de N en eindigt op atural born slut.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:23
Verwijderd
Monogamie sucks he
Nou maar ehm.. je bent nou eenmaal als mens geboren, dus deal with it!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:41
Warsocket
Warsocket is offline
Ik zal je topictitel even herformuleren
dan weet je gelijk wat er fout aan is

verlangen naar iemand anders 1 keer -->
verlangen naar vreemdgaan
Oud 04-11-2004, 17:38
crientjuhhh
crientjuhhh is offline
Ik heb net n relatie van 3 jaar achter de rug.. Heb het zelf uitgemaakt..
Heb hem in die relatie 3 x bedrogen waar hij er 2 van weet...

Hij was boos bij de eerste keer, heel erg boos en verdrietig.. Ik heb hem toen echt gekwetst en d8 zo.. dat doe ik nooit meer.. Maar dit jaar ging ik dan op vakantie zonder hem.. Naar Malgrat de Mar en ja hoor.. ik ken mezelf met wat alcohol op.. Toen heb ik hem dus weer bedrogen.. Alleen maar gezoend.. Maar goed dat is eigenlijk al te veel...
De laatste keer was laasts op een feest in Eindhoven.. (woon zelf in zuid Limburg) Dus daar komt ie niet achter hoop ik. Ik weet niet eens meer hoe die jongen eruit zag ofzo...
Maar ik vond het altijd wel leuk om met n andere jongen te zoenen.. Waarschijnlijk alleen voor de kick.. Maar goed nu is het wel uit.. Ik wilde niet meer na 3 jaar.. Ik von het saai, ben pas 17 en dus 14 toen ik hem leerde kennen...
Je moet het zelf weten.. Maar eigenlijk wist ik al na de eerste keer met n ander zoenen dat het nie goed zat.
Als je het eg wil moet je het gewoon doen.. Maar ik denk dat er dan toch iets niet goed zit in jullie relatie als je dit wil...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten