Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 14:12
C5C5C
C5C5C is offline
Is de lengte van je vriend/vriendin belangrijk?
En als dat belangrijk is moet hij/zij dan groter, kleiner of even groot zijn ?
Ik vind dat het niks uitmaakt.
Oud 17-03-2002, 14:17
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
het staat misschien raar als hij kleiner is maar eigenlijk maakt het inderdaad niets uit! als hij toch lief is en zo dan maakt het toch niet uit als hij kleiner, even lang of groter is! het gaat erom dat jullie blij zijn met elkaar je moet nooit uitgaan van wat andere mensen zeggen!
Oud 17-03-2002, 14:21
female17
female17 is offline
mijn vriend is best een stuk kleiner dan dat ik ben...het staat misschien iets minder 'mooi'ofzo volgens andere mensen, maar dat is wel het laatste waar ik me zorgen om ga maken!!
-X-
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:25
Rian-x-
Rian-x- is offline
mij maakt ut ook nie zo heel veel uit, maar ik heb liever een vriend die groter is dan ik....
ik denk omdat een soort 'veiliger' gevoel geeft ofzo. Kweet ook nie precies waarom.

Oud 17-03-2002, 14:36
soccer144
soccer144 is offline
Het is zoals het komt!
Oud 17-03-2002, 14:59
dwerg
dwerg is offline
wat boeit de lengte nou
als je gelukkig bent met zn tweeen dan boeit het toch nie
Oud 17-03-2002, 15:37
jenny13
jenny13 is offline
Hmpf het zou nix uitmaken nee
Maar ik heb wel allemaal jongens die k ken die allemaal ongeveer net zo lang zijn..
De meeste IETSKes kleiner maar superklein gedeelte is groter...
Ik ben zelf 1.80 (zeker groot???) haha
Nee maar het zou me nix uitmaken

kuz
Oud 17-03-2002, 20:54
Roozie
Roozie is offline
Mijn (ex)vriendje was echt veel kleiner dan ik, maar dat maakte me echt helemaal nix uit, misschien viel ik daarom wel zo op hem... zo'n jongen die best klein is maar zo ontzettend opviel door z'n houding, heel opvallend en heel erg leuk!
Oud 17-03-2002, 20:56
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik denk dat het idd weinig uitmaakt. Maar ik heb liever een vriendje dat groter is dan mij, gewoon een gevoel. Daar val ik gewoon op, maar als het een keer niet zo is.. boeiuh..

kus
Oud 17-03-2002, 21:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ben meestal 1 tot 1,5 kop groter dan vriendinnen. Is dit een afknapper? Ik vind het zelf altijd wel irritant omdat ik dan de halve avond krom moet staan om een gesprek te voeren en ik merk dat mensen minder makkelijk naar je toe komen. Van de andere kant, ik kan wel altijd alles goed zien
Oud 17-03-2002, 21:11
MeCute1983
MeCute1983 is offline
In principe maak ik nooit zo'n probleem van lengte.. maar toch.. ík ken nu een jongen en hij wil heel graag met me uit en ik vinnem ook wel leuk ofzo, maar hij is echt een kop kleiner ik ben dan 1.81m en volgens mij hij iets van 1.65m. Sorry maar dat vind ik echt niet mooi staan ofzo. Niet dat het daar nou allemaal om draait.. majah

By the way.. ik zie hem ook meer als een klein schattig jongetje, omdat hij er zo lief uit ziet.. denk niet dat je zo een gelijkwaardige relatie kan opbouwen als ik dat al zo willen dan
Oud 17-03-2002, 21:43
Verwijderd
Jep, het maakt best uit, nouja, lengte is op zich niet iets waar ik direct op let, zolang ze maar wel kleiner is dan ik. Dus laten we zeggen dat ik tussen de 1.60 en 1.85 alles best vind.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:35
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik ben meestal 1 tot 1,5 kop groter dan vriendinnen. Is dit een afknapper? Ik vind het zelf altijd wel irritant omdat ik dan de halve avond krom moet staan om een gesprek te voeren en ik merk dat mensen minder makkelijk naar je toe komen. Van de andere kant, ik kan wel altijd alles goed zien

hahaha

ach, kan nu wel zeggen dat t me nie uitmaakt, maar ik heb liever toch geen vriendin boven de 2 meter..

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:43
Mytana
Mytana is offline
Eigenlijk maakt het niets uit, maar ik val eigenlijk sneller op iemand die wat langer is. Mijn ex was korter en dat vond ik eigenlijk een beetje vreemd zien. En evenlang is een beetje irritant als je arm in arm gaat lopen, verder is dat qua zoenen natuurlijk wel weer een meevaller. Je moet er eigenlijk gewoon niet op letten.
Oud 18-03-2002, 12:31
Verwijderd
niet echt nee (me vriend is ook kleiner...scheely bijna nix hoor..)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:47
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
ik ben iets kleiner dan m'n vriendin, boeiend..
Oud 18-03-2002, 13:26
Verwijderd
Mij maakt het niet zo uit. de meeste jongens zijn toch wel groter dan ik ben.
Valt me alleen wel op dat het meer meiden zijn die hier reageren. Ik zou wel eens willen weten op welke lengte jongens nu eigenlijk vallen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:30
Verwijderd
vriendin van me die zou opzich wel met een jongen willenz oenen voor een x omdat ie best leuk is maar het lengte verschil is te groot en daarom doet ze het niet Hij is gewoon meer dan een kop kleiner.
Als ie langer was geweest had ze wel met 'm willen zoenen. en als ze echt verliefd op 'm was geweest had ze ook met 'm gezoend.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:02
mausi
mausi is offline
Ik heb liever dat mijn vriend langer is dan mij. Ik ben zelf 1m80 en dan zo'n jochie van 1m65 naast je is ook niet leuk. Mijn vriend is 1m86 en dat is perfect!!! Heerlijk die armen om je heen, lekker beschermd en veilig!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:04
Verwijderd
Groter of even groot (zou zeggen altijd groter, maar een bepaald manspersoon heeft mijn mening hierover een beetje veranderd...)

Als hij maar breder dan mij is
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:12
*little_princess*
*little_princess* is offline
Citaat:
C5C5C schreef:
Is de lengte van je vriend/vriendin belangrijk?
En als dat belangrijk is moet hij/zij dan groter, kleiner of even groot zijn ?
Ik vind dat het niks uitmaakt.
ik vind het niet heel erg belangrijk, als ie maar leuk is. Maar ik vind lange jongens meestal lekkerder...

Oud 18-03-2002, 19:00
D'tje
D'tje is offline
haha ik ben 1m65 (en baal ervan dat ik zo klein ben) dus een jongen zal niet sneller nog kleiner zijn dan mij dus ik ga automatisch voor jongens die groter zijn. Dan heb ik het liefste een jongen tussen de 1m75 en de 1m85, maar op het moment vind ik een jongen leuk van 1m97 *slik*... Heb lang geleden wat met hem gehad (toen was ie ook al zo groot) en dat is toch wel even slikken...maja, als we zitten, zakt hij maar wat onderuit, als we op straat lopen kan ik altijd op de stoep (verhoging) lopen ofzo
Oud 18-03-2002, 19:48
AMDFreak
AMDFreak is offline
Mijn vriendin is 1.65 en ik 1.75 gaat prima hoor!

Vindt het wel perfect zo
Reageren

Regels voor berichten