Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 11:48
lachebek123
lachebek123 is offline
Ik heb een probleempje. Gisterenavond gingen we met een groep vriendinnen uit en we mochten bj een van hen blijven slapen. Dat meisje heeft nog een broer die drie jaar ouder is en een jonger broertje. Die oudere broer ging ook mee uit. We moesten na het feest eerst een stukje lopen om onze jassen te halen, en daarna nog een heel eind fietsen. Met het lopen gingen de oude broer en ik steeds dichter bij elkaar lopen. Met fietsen hebben we de hele tijd samen gefietst en heel leuk gekletst. Hij maakte steeds oogcontact, het klikte echt. Ook vanmorgen zocht hij telkens oogcontact. En I'm in love...
Vinden jullie dat je wat kunt hebben met de broer van een vriendin? Zet ik zo die vriendschap niet op het spel? Ik vind hem wel echt heel erg leuk. Wat vinden jullie? Doen of niet?
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 13:22
Tyrza
Tyrza is offline
Ik was een keer verliefd op de broer van een vriendin en toen ik het haar vertelde lachte ze me vierkant uit. nouja, ze was dan ook niet een hele goede vriendin. toen we een beetje ruzie haddden heeft ze het hem ook verteld.
Msschien stom dat ik dat vertelde, maar wat ik bedoel is, je moet gewoon eerlijk tegen haar zijn, dan kom je er vanzelf achter wat ze ervan vind, Wie weet vin ze het wel geweldig! Enne als je wat met hem krijgt, geef haar dan net zoveel aandacht als hem en spreek niet met haar af om bij hem in de buurt te zijn. Gewoon gelijk verdelen!
Heel veel succes!
Oud 19-03-2002, 12:28
apart persoontje
apart persoontje is offline
Vertel het haar wel eerst voordat je met hem zoent, ik zou me nl vrij genaaid voelen als mijn vriendin dat niet zou zeggen als ze met mijn broer zoende.
Ik denk da ik het eerst heel raar zou vinden, der idd misschien wel uitlach, maar als ik zou merken dat ze het serieus meent, zou ik er ook serieus op ingaan, en ze niet in de weg staan, mits ze niet alleen maar voor mijn broer lngs komt, want dan voel je je aan de kant gezet.
Reageren

Regels voor berichten