Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heb jij het over.......
![]() Jochem Uytdehaage!!!?! Of niet?? Is zeker een mooie jongen ![]() ![]() Verder ga ik mee met de eerdere reacties: verliefd zijn op iemand die zo ver weg is, en die ook al een vriendin heeft, is eigenlijk onbegonnen werk. Proberen te vergeten dus! Waarschijnlijk ken je deze site al, maar via deze site kun je hem een briefje sturen, je krijgt dan een 'persoonlijk' kaartje terug met handtekening! www.uytdehaage.nl
|
![]() |
Ik kan me wel voorstellen dat je helemal gek bent van een bekende sporter (ben zelf een paar dagen helemaal gek geweest van Gerard van Velde, maar toen moest ik gewoon wel inzien dat hij onbereikbaar, veel te oud (32) veel te bekend en veel te gelukkig met z'n vriendin is)
Hoe moeilijk het ook is, probeer gewoon een fan te blijven, het kan niks worden...
|
Verwijderd
|
Hmmz lijkt me moeilijk... alles werkt tegen...
- Hij is beroemd (dat lijkt een stomme reden, maar die zijn meestal juist voorzichtiger omdat ze beroemd zijn) - Hij is 10 jaar ouders - Je kent hem niet persoonlijk - Hij heeft al een vriendin - Hij woont ver weg Hmmz... jah meissie, ik kan er weinig goeds over zeggen. Natuurlijk is dit kut, maar je kunt er weinig tegen doen ![]() Is het niet meer bewondering... Ik bedoel, ik had vroeger ook wel idolen, waarvan ik dacht dat ik er verliefd op was... maja... kweenie hoor... Denk niet dat je echt helemaal verliefd kunt zijn en ik denk dat je der wel een keer achter komt en dat je dan terugdenkt: "jah, het was eigenlijk helemaal niet zoals ik dacht, dat was te overdreven"... Nahja ik hoop voor je dat je dat later denkt... anders is het behoorlijk kut natuurlijk.. En hoe cliché het ook mag klinken, je moet hem echt vergeten... (makkelijker gezegd dan gedaan) maar ga iets doen met vrienden, concentreer je op mensen van je eigen leeftijd en ga vooral geen "leuke" jongens uit de weg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik wil ten eertse één ding zeggen: Het is Jochem niet... En deze jongen ken ik niet echt persoonlijk maar ik praat wel eens met hem.. whaa het is zo k*t!! En ik probeer hem ook te vergeten, maar het lukt gewoon niet..
![]() |
![]() |
|
![]() |
*is nu toch wel heel benieuwd wie t dan wel is*
Maar het feit blijft dat hij onbereikbaar voor je is. Zelfs als je hem wel persoonlijk goed zou kennen. Hij zou je toch alleen maar als een fan zien waarschijnlijk. Off-topic: coole foto van jochem btw, vroeg me altijd al af of ie een vriendin had en wie dan wel, nu weet ik t! thx ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zonnedroom juliettebinoche | 8 | 24-10-2003 18:42 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |