Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 14:19
schaatsrijdstertje
schaatsrijdstertje is offline
Ik zit met een gigantisch probleem. Ik ben ontzettend verliefd op een bekende nederlander. Daar komt nog bij dat hij 25 is en ik 15 (bijna 16 . Het aller grootste probleem is nog dat ik hem niet persoonlijk ken en hem alleen op tv zie en soms 'live' op het ijs :-).. Ik weet toch wel dat het niks word omdat we elkaar niet kennen en we verschillen ook 10 jaar!! Maar ik moet alleen maar aan HEM denken en ik weet echt niet wat ik er mee moet doen. Hij is dit jaar echt doorgebroken in de schaatstop, maar ik vind hem al veel langer leuk (niet dat ik al super lang verliefd op hem ben maar wel dat ik hem 'leuk' vond..) wat moet ik hier mee??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 14:20
Lindansje
Lindansje is offline
wat je hiermee moet?

je moet hem vergeten natuurlijk..

het leeftijdsverschil is te groot, je kent hem niet persoonlijk..

onbereikbaar
Oud 18-03-2002, 14:24
schaatsrijdstertje
Ja ik weet dat hij onbereibaar is, maar op zich heb ik wel vaak contact met schaatsters (ik heb laatst ook een tijdje met hem zelf gepraat maar het is zo vervelend!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:29
Aurora
Aurora is offline
Allereerst: Wie is het??

Je moet hem echt uit je hoofd zetten. Dat is niet zo makkelijk als het klinkt, maar echt de enige oplossing! Je bent 10 jaar jonger, hebt geen contact met hem en hij is ook nog eens bekend. Njah klinkt niet echt als de ideale situatie! Duzja vergeten lijkt me het beste...good luck
Oud 18-03-2002, 15:06
Yolcu
Yolcu is offline
Volgens mij heb jij het over.......

Jochem Uytdehaage!!!?!

Of niet??
Is zeker een mooie jongen Op deze foto vind ik hem best lief

Verder ga ik mee met de eerdere reacties: verliefd zijn op iemand die zo ver weg is, en die ook al een vriendin heeft, is eigenlijk onbegonnen werk. Proberen te vergeten dus!

Waarschijnlijk ken je deze site al, maar via deze site kun je hem een briefje sturen, je krijgt dan een 'persoonlijk' kaartje terug met handtekening! www.uytdehaage.nl
Oud 18-03-2002, 15:46
schaatsrijdstertje
Jochem is inderdaad ook een lieverd, maar eigelijk bedoelde ik hem niet
Vet coole foto trouwens!!
Kuzzz
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:26
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
bloem schreef:
Je bent 10 jaar jonger, hebt geen contact met hem en hij is ook nog eens bekend. Njah klinkt niet echt als de ideale situatie!
en als je nou een wél een 'redelijk' contact met hem zou hebben, hij niet al te bekend was (maar toch ook weer wel ) maar wel 20 jaar ouder? Zoals in mijn geval...
Oud 18-03-2002, 17:03
Heelduh
Heelduh is offline
Ik kan me wel voorstellen dat je helemal gek bent van een bekende sporter (ben zelf een paar dagen helemaal gek geweest van Gerard van Velde, maar toen moest ik gewoon wel inzien dat hij onbereikbaar, veel te oud (32) veel te bekend en veel te gelukkig met z'n vriendin is)

Hoe moeilijk het ook is, probeer gewoon een fan te blijven, het kan niks worden...
Oud 18-03-2002, 18:28
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
nou fantastisch

vroeger was ieder meisje verliefd
op de toetsenist van duran duran

het is de leeftijd
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:16
Verwijderd
Hmmz lijkt me moeilijk... alles werkt tegen...

- Hij is beroemd (dat lijkt een stomme reden, maar die zijn meestal juist voorzichtiger omdat ze beroemd zijn)
- Hij is 10 jaar ouders
- Je kent hem niet persoonlijk
- Hij heeft al een vriendin
- Hij woont ver weg

Hmmz... jah meissie, ik kan er weinig goeds over zeggen. Natuurlijk is dit kut, maar je kunt er weinig tegen doen

Is het niet meer bewondering... Ik bedoel, ik had vroeger ook wel idolen, waarvan ik dacht dat ik er verliefd op was... maja... kweenie hoor...
Denk niet dat je echt helemaal verliefd kunt zijn en ik denk dat je der wel een keer achter komt en dat je dan terugdenkt: "jah, het was eigenlijk helemaal niet zoals ik dacht, dat was te overdreven"... Nahja ik hoop voor je dat je dat later denkt... anders is het behoorlijk kut natuurlijk..

En hoe cliché het ook mag klinken, je moet hem echt vergeten... (makkelijker gezegd dan gedaan) maar ga iets doen met vrienden, concentreer je op mensen van je eigen leeftijd en ga vooral geen "leuke" jongens uit de weg
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:31
eden6
eden6 is offline
Onbereikbaar zoals al gezegt werd...

Probeer je gevoel niet weg te stoppen maar het ook niet te stimuleren. Accepteer gewoon dat het nix zal worden en wacht tot je iemand anders tegenkomt die leuker is.
Oud 19-03-2002, 10:49
schaatsrijdstertje
Nou ik wil ten eertse één ding zeggen: Het is Jochem niet... En deze jongen ken ik niet echt persoonlijk maar ik praat wel eens met hem.. whaa het is zo k*t!! En ik probeer hem ook te vergeten, maar het lukt gewoon niet.. Maar bedankt voor jullie reacties, ik weet dat jullie gelijk hebben, maar toch.. het is idd moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:47
Lollypopje
Lollypopje is offline
*is nu toch wel heel benieuwd wie t dan wel is*

Maar het feit blijft dat hij onbereikbaar voor je is. Zelfs als je hem wel persoonlijk goed zou kennen. Hij zou je toch alleen maar als een fan zien waarschijnlijk.

Off-topic: coole foto van jochem btw, vroeg me altijd al af of ie een vriendin had en wie dan wel, nu weet ik t! thx
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:50
schaatsrijdstertje
Eeehh.. hij ziet me niet als fan, maar als een meisje die op dezelfde ijsvereniging zit en tegelijk met hem traint..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:54
Aurora
Aurora is offline
Aww damn ik kan hier niet tegen hoor...waarom wil je niet zeggen wie het is?
Oud 19-03-2002, 12:57
schaatsrijdstertje
Yuri
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:00
Aurora
Aurora is offline
Hmmzz die ken ik niet..

Majah genoeg offtopic
Reageren

Regels voor berichten