Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 19:02
rodina
rodina is offline
Geen compleet nieuw en orgineel topic vielleicht, maar goed.

Hoe zou jij je eigen modeshow neer zetten? Graatmagere modelletjes? Alleen dames, of ook mannen? Meisjes van 16?

Alleen maar vip mensen uitnodigen of ook klaartje van de buurvrouw?

Nationale promotie tour? Of is voor jouw het exclusieve er dan al van af?

Waar wil jij je collectie vertonen? In paleis soestdijk? In een oud kraakpand? Op het strand? of gewoon in een congresiets?

Hoe ga je het presenteren? Heel hip? Lasershows? Huur je Tiësto in? Of draait het bij jou alleen om de kleding en de aankleding van de show is niet interessant? Of haal je alles uit de kast met complete paarden, auto's en weet ik 't wat?

Wat ga jeje gasten presenteren? Een kopje thee met een biscuitje of trek je de flessen champagne alvast open?

En hoe gaat je kleding er uit zien? Hip? Basic? Chique? Omschrijf het eens.

zo.
Oud 31-10-2004, 19:09
Verwijderd
Oooh het wordt dan zo over the top!
Met veel champagne en ik wil dronken modellen!
En Anna Wintour moet er zijn en die vindt de show dan niet leuk maar de kleren wel.
En verder mogen alleen celebs komen die ik leuk vind zoals Madonna en nog een aantal anderen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 19:23
rodina
rodina is offline
En een oud kraakpand met veel wapperend zeil, grote plassen water want er zitten gaten in het dak etc. Iig een oude tering zooi. Geen super deluxe stoelen, maar ouden houten, verweerde bankjes.
Modellen waar je geen graten kan tellen maar gewoon mooi, met wat vlees. Extravagant. En het wordt sowiezo lingerie. Verassend. Met mooie schoentjes, en sieraden.
Ook wat lekkere mannen om de vrouwelijke journalisten op te geilen.
Vervolgens hapjes en drankjes, waarbij de genodigden naar een ander deel van het pand moeten, wat omgebouwd is tot iets heel moois, met heerlijk zitten leren sofa's, grote poezen, panters! rond lopend, mooie verlichtingen, fijne muziekjes op de achtergrond. Ja een vette band moet er spelen. The hives gaan spelen. Of mss is jazz toch beter. Of blues.
Iedereen moet verplicht roken, want dat is gezellig.
Veel martini's met olijfjes. En nog meer martini's. Kleine hapjes, minisalades met gebakken geitenkaas. Nog meer olijfjes, tapanade achtige dingen.
Modellen lopen in de kleding uit de collectie door de drinkende mensen heen, en verhullen steeds meer dingen. Lichtelijk strippen maar net niet helemaal.
Oud 31-10-2004, 19:40
GRRR
GRRR is offline
leuk. mag ik ook komen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 20:10
Poppycock
Poppycock is offline
Ik zou het in een saaie ruimte doen, zodat de kleding en de muziek de volle aandacht krijgen en het nog provocerender maakt.

Gewone stoeltjes, geen mikmak maar ook geen super luxe.
Muziek wat bij de kleding past, een mix van good oldies en folklore.

Ik zou gewoon modellen gebruiken omdat deze nou eenmaal weten wat ze doen en je kan wel van die volle wijfen gebruiken maar laat iedereen maar lekker pro anne blijven.

Mn kleding zou hip, extravert zijn.
Ik zou mensen uitnodigen die daadwerkelijk hip zijn en niet alleen maar om de naam uitgenodigd worden.

Het feestje wordt geil.
Ik zou van die russische acrobaten willen die rare enge dingetjes doen en vuur.
lekkere cocktailtjes worden er genuttigd en dure hapjes.

Er zouden kleine tv schermpjes moeten zijn die foto's showen van de modeshow. Dit subtiel geplaatst en niet alle aandacht vragend.

En een heel groot raam waarbij je uitzicht hebt over de zee.
Verder mooie mensen en de mensen van de catering dragen de kleding van de collectie.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 20:34
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
rodina schreef op 31-10-2004 @ 20:02 :
Geen compleet nieuw en orgineel topic vielleicht, maar goed.

Hoe zou jij je eigen modeshow neer zetten? Graatmagere modelletjes? Alleen dames, of ook mannen? Meisjes van 16?

Alleen maar vip mensen uitnodigen of ook klaartje van de buurvrouw?

Nationale promotie tour? Of is voor jouw het exclusieve er dan al van af?

Waar wil jij je collectie vertonen? In paleis soestdijk? In een oud kraakpand? Op het strand? of gewoon in een congresiets?

Hoe ga je het presenteren? Heel hip? Lasershows? Huur je Tiësto in? Of draait het bij jou alleen om de kleding en de aankleding van de show is niet interessant? Of haal je alles uit de kast met complete paarden, auto's en weet ik 't wat?

Wat ga jeje gasten presenteren? Een kopje thee met een biscuitje of trek je de flessen champagne alvast open?

En hoe gaat je kleding er uit zien? Hip? Basic? Chique? Omschrijf het eens.

zo.
Ik zou kleine mensen willen, want ik vind kleine mensen veel mooier dan lange. En dan geen lilliputters maar gewoon zoals ik en kylie en britney en christina. nouja, die wil ik niet maar die moeten gasten zijn want dat zijn Bekende Kleine Mensen.

verder moeten er natuurlijk mensen van de pers aanwezig zijn, en ook wat interessante lui, en verder iedereen die wil komen.

Het moet via mond op mond reclame en misschien wat kleine postertjes in grote steden, maar meer ook niet.

mijn collectie moet in een leegstaand kantoorgebouw of een kraakpand vertoond worden, het moet in elk geval leeg zijn, en kaal, zodat de aandacht volledig op de kleding wordt gevestigd.

de presentatie moet evenals de locatie kaal en sober zijn, maar er moet wel muziek zijn, born slippy van underworld, want dat heeft een goed loopritme en past waarschijnlijk goed bij de sfeer van mijn kleding. en anders tainted love van soft cell of stuck in the middle with you van stealers wheel. verder moeten er een paar witte spots zijn, of bouwlampen voor het extra kale effect van de omgeving.

de gasten krijgen witte wijn of bier, of water. lekker basic zodat de aandacht weeeer op de kleding gevestigd wordt. Na de show wordt er echter wel een feestje gegeven en dan wordt het pand dmv ingenieuze omtobvertruuks omgetoverd in een waar pimpfeest met champagne en dansende ho's met tailfeathers.

en dan het belangrijkste, hoe mijn kleding eruit ziet. mja... daar moet ik nog even over nadenken
Oud 31-10-2004, 23:43
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-10-2004 @ 21:34 :
mond op mond reclame
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 06:02
snoodaard
snoodaard is offline
Ik zou lingerie voor welbedeelde vrouwen ontwerpen. En dan de modellen op de catwalk laten strippen. Misschien zet ik er ook nog wel een paal op. Met veel extravagante make-up en wat jimmy choo sh00s of andere naar keuze van de modelletjes lijkt het dan net alsof het me niet om hete vrouwen die zichzelf ontkleden gaat. Want lingerie moet opwindend zijn dus waarom niet zo <3

Thema promotie is Het thema is hier dus opwinding, vandaar de modellen strippers. Of gevormde modellen die niet te dun zijn.
Oud 01-11-2004, 06:05
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
battlestar schreef op 01-11-2004 @ 00:43 :
Hihi. Mond op mond
Oud 01-11-2004, 07:56
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
born slippy van underworld, want dat heeft een goed loopritme en past waarschijnlijk goed bij de sfeer van mijn kleding.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 17:43
feline
feline is offline
Citaat:
Ik zou kleine mensen willen, want ik vind kleine mensen veel mooier dan lange. En dan geen lilliputters maar gewoon zoals ik en kylie en britney en christina. nouja, die wil ik niet maar die moeten gasten zijn want dat zijn Bekende Kleine Mensen.
Oja !

En ik ben ook voor de mond op mond reclame. En een andere keer ga ik zelf wel wat bedenken.
Oud 01-11-2004, 17:45
Otis
Otis is offline
ik ben voor de crackwhores en de olievlekken op tieten en donkere kringen onder hun ogen.
de mannelijke modellen moeten latinosmoothies zijn met strak gespannen broeken.
we serveren alleen maar crackers met sandwich spread en pure vodka.
uiteraard is de collectie hip.. want als ik kon naaien en tekenen was ik nu allang betsey johnson junior
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 17:50
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 01-11-2004 @ 07:05 :
Hihi. Mond op mond

hihi ja zo noem je dat toch?
Oud 01-11-2004, 19:42
Verwijderd
ik zal zorgen voor een come-back van de heroďne sjiek.... graatmagere modellen, zwarte make up, bleek gepoederd alleen leuke celebs, geen kontlikkerij, teringherrie als muziek, veel champagne en sushi
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:51
Verwijderd
de locatie zou een een of andere oude loods moeten zijn,die opgeleukt is met mooie atributen maar verder gewoon oud en verrot blijft.
qua modellen wil ik androgyne magere mannetjes en mooie aparte vrouwelijke modellen.
collectie moet een beetje over the top zijn,en op tara elders en chris zegers na,hoeven er van mij geen bn'ers te komen.verder veel champagne en vodka en als eten salades en sushi
en elektro als muzikale begeleiding
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:14
ZerO
ZerO is offline
In Milaan, in een ruime, nette zaal met een collectie wat heerlijk over the top is ! Ik wil jonge hete modellen, rode lippen, veel bloot en Kate Moss mag ook meedoen ook al is ze wat ouder ze blijft geil
Veel celebs jaja, veel drank, geen eten.
Ohja en ik wil muziek op de achtergrond waarvan je de neiging krijgt om te gaan strippen
Oud 01-11-2004, 20:21
grandmommy
grandmommy is offline
oh en de modellen moeten pas binnen komen als de bonken in born slippy beginnen, dat is koel
Oud 01-11-2004, 21:00
Verwijderd
hmmm een eigen modeshow...die wordt natuurlijk op de sehr exclusieve historische plek gehouden, zoiets asl:
versaille (lowietje de 14e was natuurlijk ook tres mode)
of de akropolis, athene, mooi tussen de ruines met enorm veel fakkels
of een of ander neo classisitische villa in engeland, of nee nog beter, een ruine uit de middeleeuwen, of overblijfselen van meghalitiers zoals stone henge ( gebruikt door de kelten, neergezet 1000e jaren daarvoor), thebe, carnac of gizeh zouden ook mooi zijn, maar ik ben niet zo weg van dat warme weer.

en de kleding lijn wordt natuurlijk aangepast op de plek, en aangezien het op een plek met een hitorische lading wordt gedaan, zal de kleding invloed hebben vanuit de historie van diie plek.

versaille: barokke invloeden, veel satijn, fluweel, andere dure stofjes enzo
akropolis: griekse invloeden uit hun oude klassieke wereld.
classisistische villa uit de romantiek: rokken, lange jassen, schattige parasolletjes, veel plooiingen.
egypte: mooie dunne dure stoffen, fijne dunne doude of zilvere afwerkingen op de stoffen.
stonehenge: donkere aardse en bruine kleuren, grofe stoffen, wol, leer. het ruwwe zeg maar.
voor alle stijlen geld: als ik iets doe komt er altijd zwart in voor.
gasten: boeit me niet zoveel, als het in de media maar genoeg aandacht krijg. met mooie fotoreportages.
modellen: niet te dun, mooie vrouwen waarvan je kunt zien dat ze vrouw zijn en niet van die 16 jarige anorexia meisjes. wel veel zwarte make up.
eten en muziek: aangepast op de locatie, alhoewel ik er wel voor ben iets enigzins tegenstrijdigs te gebruiken.
maar bij stone henge ga je niet aan de sushi, meer aan een lekker gebraden wild, van een of andere lekkere chefkok
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:57
Verwijderd
music: by anthony rother
models: makkers
drinks: whiskey, rose en corona
food: crispy chicken burgers
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:42
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-11-2004 @ 18:50 :
hihi ja zo noem je dat toch?
mond tot mond reclame

en mond op mond beademing

maar mond op mond reclame klinkt veel leuker
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:44
battlestar
battlestar is offline
oja mijn modellen zouden breakdancers zijn en het zou zich in een oud kraakpand vol graffiti plaatsvinden met veel abstracte hiphop als muziek en verder weet ik het zo snel even niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:49
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
battlestar schreef op 02-11-2004 @ 23:42 :
mond tot mond reclame

en mond op mond beademing

maar mond op mond reclame klinkt veel leuker

oooh hihi, mja ik vind mond op mond reclame ook wel leuker
Oud 03-11-2004, 16:36
thatssarah
thatssarah is offline
wel mooie jonge meisjes en jongens, maar geen graatmagere!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 18:10
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik wil graatmagere modelletjes van onder de twintig en ze moeten allemaal lekker depressief kijken en vooral veel coke snuiven van te voren.
Oud 04-11-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 04-11-2004 @ 19:10 :
Ik wil graatmagere modelletjes van onder de twintig en ze moeten allemaal lekker depressief kijken en vooral veel coke snuiven van te voren.
Ja.

En duistere muziek op de achtergrond en veel rook. Hoe meer drama hoe beter. Er zouden ook modellen moeten flauwvallen enzo. Whoehoe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2004, 09:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
in een of ander oude villa in het bos met kroonluchters en bloemetjesgordijnen en dan de show een soort performance-art/modeshow crossover. graatmagere modellen waarvan een paar dwergjes. en videoschermen erbij.
vooral duistere en arty muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten