Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja die was vet cool en afgelopen zondag met die vrouw die door een blaadje werd lastiggevallen hahah |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
tjongejongejonge...
die zijn echt zo grappig... het wordt ook op de belg uitgezonden, op dinsdagavond... en dan lig ik al in bed en dan kijk ik het dan... mijn ouders slapen dan al en dat moet ik echt moeite doen om mijn lach in te houden. Ben ooit bijna een keer gestikt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ook op de belg dus, zal eens kijken, als ik nog wakker ben dan ![]() |
![]() |
|
dat programma is echt ge_wel_dig
ik lig steeds om een deuk om die 2 vrouwen die elkaar ontmoeten bij een boom en elkaar heel lang niet gezien hebben en dan heel moeilijk proberen adressen uit te wisselen wat niet lukt en dan besluiten om precies over een jaar op dezelfde plek af te spreken en die datingoproepjes zijn ook te grappig je hebt nog zo'n programma trouwens: goodness gracious me (volgens mij), maar die is dan met Britse pakistanen ipv vrouwen maar zelfde idee en opzet, en ook erg grappig
||
Citaat:
ik blunder gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik d8 dak je kende haha iemand diek ken heet ook zo als jou en is ook smack the pony fan ofzo duszzz ![]() whaaaaaaaaaaaaaaa hihihihihhi
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Britse komedies Cleese | 74 | 26-11-2007 15:08 | |
De Kantine |
wie of wat kan je wél waarderen? Verwijderd | 500 | 28-08-2007 01:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke serie wil jij graag terug zien? hasseltboy | 376 | 23-08-2007 11:50 | |
Films, TV & Radio |