![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, dan is het toch wel een beetje vreemd
![]() Of als het gewoon paranoie is is het ook niet zoveel waard ![]() EDIT: en laat Archont gewoon lekker denken wat hij wil. Altijd kans dat hij het goed heeft en jij ernaast zit. Om het spel nu al te forceren is wat overdreven.
Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 23:28. |
![]() |
||
Citaat:
edit; En nogmaals hierboven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn reden is daarvoor : Ik heb al 2 eerste stemrondes express verkloot en voor een wolf is het dan zeer gevaarlijk om onder mij te gaan staan. |
![]() |
|
Sorry hoor Jurre, maar het klinkt wel een beetje als een soort wraakactie.
![]() Ik denk dat er wel een wolf in het rijtje van ggcy8 staat, gewoon voor de veiligheid. Ik kan me voorstellen dat ze zijn gaan verspreiden, want in deze ronde zijn ze toch nog veel te lastig te pakken. Daarbij denk ik dat een wolf juist één van de eersten zou zijn die in de eerste ronde zou roepen, want je wordt toch minder snel verdacht want ja huhu random. Maar het geval kan wel zijn dat je daarom meer mensen meekrijgt om op een onschuldig persoon te stemmen. De mensen die later komen, stemmen vaak maar gewoon mee op iemand die al veel stemmen heeft, omdat het toch de eerste ronde is en anders is het toch huhu random. Random my ass. ![]()
||
Citaat:
EDIT: wel lekker handig dat je de wolven daarvoor waarschuwt trouwens ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Pff.. hebben jullie allemaal geen leven of zo? Ik kom vandaag uit school (kon gisteren niet op de computer omdat daarom) en het spel is allang al begonnen! Hmpf!
Ben ik ook nog eens als eerste dood! Pff... Even denken wie er op elkaar verliefd mag worden.. ik geef het vanaav wel door. Btw, weten de geliefden het van elkaar? Btw, Jurre doet stom.
|
Overigens vind ik het nadeel van deze manier van de geliefdes kiezen wel dat ze pas de tweede ronde kunnen samen spelen. Dat is soms niet zo erg, maar stel je voor dat 'Jurren' en Biertank nu gekoppeld zouden worden, bijvoorbeeld, laat ze dan nog maar eens samen te zien werken zonder dat het opvalt.
Misschien iets om over na te denken voor toekomstige spellen. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Eventuele reacties hierop per PM, want als dode mag je verder niet meer posten in dit topic. Alleen één post na iemands dood is toegestaan, en die heb jij al gehad.) Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ggcy8
1. Hanneke (onder voorbehoud) 2. Wammus 3. Archont 4. Mutsieprutsie 5. Tink* Na lang nadenken ![]()
||
Jammer dat de stille aanbidder eruit ligt. Hoewel ik betwijfel of we daar veel aan hadden gehad.
Citaat:
Wat betreft de geliefden vind ik dit trouwens een prima oplossing. Waar je eventueel ook nog voor kan kiezen is het laten vervallen van de cupido rol na het kiezen van de geliefden. Dat zou dus betekenen dat de cupido alleen cupido is en daarna in principe gewoon dorpeling wordt maar de naam cupido houdt of dat deze omgezet wordt naar dorpeling.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-10-2009 om 17:18. Reden: wens van de spelleiders |
![]() |
||
Citaat:
Dan voor jou een vraag. Zou jij je als wolf bij zo'n rijtje zetten als je weet dat de lijst (waar jij dan in staat) nagetrokken gaat worden als het gelijkspel hoort te zijn maar het dat niet is, of dat het gelijkspel is terwijl het dat niet hoort te zijn? Zou je dat risico lopen? Zonee, dan is mijn verklaring dat ik denk dat mutsieprutsie dat ook niet zou doen. Zoja, dan is mijn vraag waarom zou je dat risico lopen?
|
1 ronde voorbij en nu al heftige discussies en verdachtmakingen
![]() Ik vind Jurre inderdaad net even iets te pusherig op Biertank dus ben ook niet van plan om daarin mee te gaan, tenzij er voor mij een betere reden komt om op Biertank te stemmen. En wie ik verder wel of niet verdacht vind zie ik na de eetronde van vanavond wel weer!
|
Absinthe kon de laatste dagen niet goed slapen. Ze had steeds nare dromen en miste haar man. Omdat ze niet kon slapen, was ze vandaag vroeg opgestaan. De krant was al bezorgd. Ze nam die mee naar de keukentafel en begon die te lezen terwijl ze een kopje kamillethee dronk. Er stond een advertentie in over een onderzoek naar slapeloze nachten en dat er gezocht werd naar tespersonen. Onderaan stond een nummer. Absinthe pakte de telefoon.
Eén week later stond Absinthe voor hoog gesloten hekken. Daarachter stond een prachtige historische villa. Na een paar minuten aanbellen, zag ze eindelijk iemand het huis uitkomen. Een oude man met lange, ongewassen grijze haren liep haar kant op. Zijn gebogen rug trok Absinthes aandacht. Ze vond hem een beetje op Quasimodo lijken. Barabas opende het hek. Absinthe begroette hem, maar hij zei niks terug. Hij keek even naar het einde van de straat om te zien of er niemand aankwam. Daarna sloot hij het hek weer. Net zo langzaam als hij naar buiten liep, liep hij terug naar de villa. Absinthe volgde de grijze man. Van binnen zag het huis er nog indrukwekkender uit dan van buiten. Absinthe keek om zich heen. Er hingen grote schilderijen aan de muren. Ze wilde een van de schilderijen aanraken toen ze een stem hoorde. 'Bevalt het huis u?' Er stond een vrouw in de hal. 'Ik ben dokter Jörmungandr. Ik zal u en uw ervaringen deze weken onderzoeken.' De dokter begeleidde Absinthe naar haar kamer, hier zou ze slapen tijdens haar verblijf. Absinthe kreeg een apart gevoel toen ze kamer binnen liep. Dokter Jörmungandr liet haar achter en ze begon haar koffer uit te pakken. Iemand klopte op de deur. Het was een van de andere patiënten, Abzg. Abzg had mooi lang zwart haar en grote, siliconen, borsten. Ze sliep in de kamer naast die van Absinthe. Het was duidelijk dat ze Absinthe probeerde te versieren. Haar flirtpogingen werden verstoord door een geluid dat uit de gang leek te komen. Ze liepen beiden de kamer uit. Langzaam liepen ze naar het einde van de gang. Abzg hield haar oor tegen een van de deuren. Ze hoorde iets daarbinnen kraken. Ze opende de kamer en liep samen met Absinthe naar binnen. Het kraken was nu niet meer te horen. Er lag een roze, metalen korset op het bed. Abzg kon het niet laten. Ze deed haar trui uit en trok het korset aan. Abzg voelde meteen dat die veel te strak zat. Ze probeerde het uit te trekken, maar kreeg het niet meer los. Haar kettinkje was vast komen te zitten in de sluiting. Absinthe probeerde haar te helpen, maar ook haar lukte het niet het los te krijgen. Abzg pakte een hamer en begon tegen het korset aan te slaan. Ze sloeg onder haar borsten zodat het geen pijn zou doen. Ze sloeg steeds harder en harder. Totdat beide van haar borsten ontploften. Abzg gooide in een reflex de hamer de lucht in en liet zich vallen op de grond. De hamer kwam terecht op haar gezicht. Haar wang werd open gesneden en een van haar ogen rolde uit zijn kas. Absinthes gil was door het hele huis te horen. De uitslag:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 13-10-2009 om 23:08. |
![]() |
|
![]() Ik ga deze ronde voor Jörmungandr. Zijn argumenten vind ik nogal slecht, het gebruik van termen als 'enorm risico' vind ik wat erg overdreven en de manier waarop hij aanvalt nogal apart. Er is best een kans dat 'ie dat alleen maar doet uit wraak vanwege een eerder spel, maar als je om die reden een speler wilt wegwerken (in plaats van omdat diegene slecht is) dan ben je, in mijn ogen, zelf een 'enorm risico'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ten tweede, ik heb niet "enorm risico" gezegd, maar "een te groot risico". Je gebruikt dergelijke superlatieven waardoor je alles wel een beetje té zeer aandikt. ![]() Ten derde, je kunt mijn argumenten wel bar slecht noemen, maar zoals ik al eerder heb gezegd, is het nog te vroeg in het spel om met concrete(re) argumenten te komen. Als ik iets veel steekhoudenders had kunnen vinden, dan had ik dat natuurlijk ook gezegd. Ik kom tenminste nog met een béétje argumentatie, inplaats van een flutreden of random. Ten vierde, ik heb al eerder gezegd dat het me bij Biertank niet om wraak te doen is. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?! Het zit me qua gevoel gewoon niet lekker - paranoďde ben ik wel, maar niét wraakzuchtig. Kom dus niet meer aan met dat flutargument. Ten vijfde: als ik een slechterik zou zijn, zou ik heus niet zo opvallend spelen in het beginstadium van het spel. Dat is simpelweg veel te veel risico voor een slechterik; die houden zich in het begin liever zoveel mogelijk gedeisd. Misschien dat een relatief onervaren speler wel zulke fouten zou maken als slechterik, maar ik als ervaren speler zou dat dus niet doen (dat zou nogal dom van me zijn). Het is dus niet logisch dat ik een slechterik ben. ![]() Verder: jammer dat we een dorpeling kwijt zijn, maar het was gelukkig niet een belangrijke dorpeling. ![]() En wat deze hangronde betreft: diep in mijn hart wil ik voor Biertank gaan, maar ik zie dat dat niet veel zal uithalen omdat iedereen hem het voordeel van de twijfel geeft. Daarom wil ik deze ronde dan voor Archont gaan, omdat ik hem gevoelsmatig toch een beetje anders vind spelen dan normaal. En niet alleen daarom, maar ook vanwege dit en hetgeen dat zoemzoem heeft gezegd. Ik weet dat het verder niet veel is in deze vroege fase van het spel, maar naast Biertank is Archont is de enige andere die ik ook maar énigszins verdacht vind op dit moment. Andere mensen heb ik nog niet echt iets verdachts zien doen, dus voor mij persoonlijk is Archont dan een logische tweede keus. ![]() Laatst gewijzigd op 13-10-2009 om 21:08. Reden: Foute verwijzing verwijderd. :) |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij kan er natuurlijk altijd sprake zijn van reverse (of reverse reverse ![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Could have been worse....
Ik zou het trouwens niet gek vinden als er in ieder geval een slechterik in het rijtje van ggcy zit en dat de andere wolven zich bijv. hebben verspreid. Het lijkt me dan niet dat dit één van de eerste twee mensen is (of anders hebben die gewoon mazzel ![]() Ik zou, alleen gebaseerd op dat rijtje wederom stemmen op mutsieprutsie (dit keer met iets meer reden dan de datum ![]() Ik wil Jurre, Archont en Daboman er nog wel even inhouden, die maken het spel wel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder: sorry mensen, ik weet dat het nogal off-topic is. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groetjes. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Naast dit ben ik ook onder dit rijtje gaan staan om te kijken wie er onder mij kwamen staan. Aangezien ik de laatste 2 spellen de eerste ronde express heb verkloot. Een weerwolf die zou dus nóóit onder mij gaan staan. Vandaar dat ik hun niet verdacht. Ik vind het ook raar om een weerwolf te gaan zoeken in het grote rijtje aangezien ggcy8 er gewoon uit gegaan is. Er is niks raars gebeurd in de eerste ronde. Nu gaan we verder op Jörmungandr. Citaat:
Daarnaast vind ik jou niet apart spelen, dus zal ik hoogstwaarschijnlijk niet op je stemmen (mits uit lijfsbehoud), Daarnaast refereer je aan een quote van mij die ik je daaronder netjes uitleg omdat je die weer lekker uit het verband haalt. (express natuurlijk) En die andere link staat hierbovenaan mijn reactie al ''uitgelegd'' (er valt niet veel uit te leggen). Ik heb de neiging dat jij graag ervaren/aanwezige spelers eruit wilt kicken zodat je meer controle krijgt over het spel (rustige spelers schapen meer mee). Dit heb ik ook een spel gewild en toen was ik Wolf. Dít is voor mij wel een belangrijk gegeven. Aangezien je biertank én mij alleen maar ''gevoelsmatig'' verdacht vind. Dit maakt je voor mij een verdachte. Ik ga mijn keuze op de hangronde later pas bekend maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |