Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ze geen slechte kunnen zijn natuurlijk. Daarnaast is de 1e hangronde gewoon volgens het boekje gegaan. Ik denk dat de weerwolven zich hebben verspreid onder de 1 en 2 stemmers. (dus waar 1 of 2 namen onder staan). Zeer slim natuurlijk dus weten we nog geen zak de eerste ronde. Daarnaast een vraag aan de spelleider zijn de geliefden al bekend of pas ná de volgende hangronde? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op je stemmen. Maar dat moet ik nog bekijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Help, een kleine vijf minuten om een beslissing te maken en om te zien dat we een dorpeling kwijt zijn. Hmnja, kon erger. Ik ga maar voor Biertank deze ronde, omdat ik dat de eerste ronde ook al bleef en ik graag bij mijn beslissing blijf. En omdat hij zo graag verwarring zaait en dat is - welke functie hij dan ook heeft - irritant en lastig.
Biertank it is dus! |
![]() |
|
Ik stem deze ronde op Tink* vanwege het lijstje. heb de posts van mutsieprutsie en Tink* gelezen en ik haal er nog weinig uit. Alleen Tink* die vertelt dat het logischer is dat de wolven in het begin van het rijtje van ggcy zitten... Ik denk toch eerder dat zij zich hier later op 'inschrijven' zodat het gevaar vast geweken is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo, en dan nu even de statistieken zoals ze er op het moment van schrijven voorstaan: ![]() Jörmungandr (Jurre) 1. Dark Phoenix 2. Barabas 3. Mutsieprutsie 4. Allure Archont 1. Jörmungandr Biertank 52 1. Absinthe Tink* 1. Aapje* 2. grl (onder voorbehoud) Allure 1. Archont Voor de duidelijkheid: de nummers onder een persoon geven de chronologische volgorde aan waarin op die persoon is gestemd (of gezegd te stemmen). ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg Het moge duidelijk zijn dat ik mijn stem op Archont ga wijzigen als er meer stemmen op mij komen, dit uiteraard uit lijfsbehoud. In dat geval gaat mijn stem dan naar een persoon die ook meer dan één stem heeft. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 16:11. Reden: Stem van Archont toegevoegd. :) En nu ook de stemmen van Allure & grl erbij. :) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Eh die ja! ik haal ggcy8 en abzg steeds door elkaar
![]() ja kan allemaal natuurlijk... maar voor nu ga ik er vanuit dat Mutsieprutsie, áls ze wolf is, dat niet doet. Wat mij betreft, mocht Tink* geen slechterik zijn, is mutsieprutsie alsnog degene die ik de volgende keer zou willen ophangen. Tenzij er een meer voor de hand liggende dader is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Iedereen geeft hier (zoals gewoonlijk in het begin van een ''normaal'' lopend weerwolfspel) halve verdenkingen op. Mensen die actief bezig zijn met het zoeken naar de wolven worden snel verdacht en mensen die minder actief zijn en rustig zijn blijven lekker op de achtergrond. Hierdoor is Jormungandr al snel een verdachte. Dit heb ik ook vaak.
Enkel als ik zakelijk kijk naar het verloop van het spel is er 1 speler die bij mij nu de verdachte is en dat is Allure. Waarom? Iedereen post redelijk aandachtig in deze topic sommige wat meer dan andere enkel Allure heeft maar 2 post. Dit is voor mij al een aanknopingspunt. Daarnaast en dit is de belangrijkste reden : heeft ze níet gestemd de vorige ronde en kwam ze met het zwakke excuus van: Citaat:
Misschien heeft ze wel gedacht, ik als wolf hoef toch niet te stemmen en is het daardoor vergeten te posten in het topic. Er zijn weinig aanknopingspunten máár ik vind deze reden beter dan zomaar een actieve speler eruit te gaan stemmen: daboman, biertank, jormungandr of mijzelf. Aangezien wij meer actief zijn op zoek naar de wolven. Ik kies dus voor de meest inactieve speler in dit spel en dat is : Allure. Hier zal mijn stem naartoe gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bijv. Persoon X -persoon A -persoon B -persoon C En Persoon Y -persoon D -persoon E -persoon F Als dat eh.. persoon X doodgaat, dan geeft dat toch informatie over dat persoon Y blijkbaar een wolf eronder had staan. Of zie ik dit verkeerd? ![]() ![]() Zo. Ik ga even alles teruglezen en zal op basis daarvan kijken op wie ik ga stemmen. |
![]() |
|
![]() |
Excuses voor mijn inactiviteit, ik zal daar verandering in brengen (ik moest vandaag een paper inleveren).
Ik heb het topic even vluchtig doorgenomen en in ieder geval gezien dat er uit de eerste stemronde weinig op te maken valt. Ik ga mee op Jörmungandr, ik vind haar manier van posten een beetje irritant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder dan hier weer de stemstatistieken van dit moment: Jörmungandr (Jurre) 1. Dark Phoenix 2. Barabas 3. Mutsieprutsie 4. Allure Archont 1. Jörmungandr (deze stem vervalt binnenkort) Biertank 52 1. Absinthe Tink* 1. Aapje* 2. grl 3. zoemzoem Allure 1. Archont 2. Daboman Voor de duidelijkheid: de nummers onder een persoon geven de chronologische volgorde aan waarin op die persoon is gestemd (of gezegd te stemmen). ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg Ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik mijn stem op Archont ga laten vervallen (ik had al eerder gezegd dat ik dat waarschijnlijk zou doen, uit lijfsbehoud). Ik weet echter nog niet zeker op wie ik dan wél ga stemmen; ik wacht nog even af tot meer mensen hun stem hebben laten weten. Op dit moment is Tink* voor mij de logische keus om op te stemmen, maar ik wil haar er eigenlijk nog niet uithebben. Dan ga ik nog liever met Archont mee op Allure, of met Absinthe op Biertank. Maar die hebben beiden op dit moment maar één stem, en daar kan ik mezelf nog niet mee redden. Vandaar dat ik nog even afwacht in de hoop dat een van deze twee nog meer stemmen krijgt. ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 18:20. Reden: De stem van Daboman toegevoegd. :) Stem van grl definitief gemaakt. Stem zoemzoem erbij. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok, dat verklaart in ieder geval de opmerking. ![]() Ik wil graag m'n stem op Tink* bevestigen trouwens. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En een stem is een stem, daar valt niks aan te versterken. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kortom, mijn punt is: ik vind dat jij het een beetje op een misleidende manier stelt. Op mij komt het zo over dat je zegt dat ik continu meerdere off-topic posts maak (en daardoor het spel verziek), wat dus niét zo is. Je moet je wel een beetje aan de feiten houden als je dat soort dingen gaat roepen. ![]() ![]() En nee, dit kon niet per PM, want ik vond dat jullie dit allemaal moesten weten. Bovendien is mijn leven in het geding, waardoor ik de informatie in deze post belangrijk vond voor mijn overleven. Nu ben ik hier klaar mee. Ik haal het niet meer aan, en als jullie dit ook niet meer gaan aanhalen, dan zijn we allemaal blij en kunnen we weer verder met het spel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hierdoor heb je bij gelijkspel nog nauwelijks informatie in de meeste gevallen. Er zijn een hele zooi mensen die de uitslag kunnen beďnvloeden (en je weet niet hoeveel daarvan de waarheid spreken, laat staan wie) en met de uitslag op zich kun je ook niet zo heel veel. (waarom kiezen de wolven iemand? Is dat uit zelfbescherming? Of omdat de ander toevallig irritant was voor ze? Zit er reverse psychology achter? etc.) Probleem is domweg dat je, zeker in het begin van het spel, weinig echt zekere informatie uit het spel kunt halen. Later in het spel kan het soms absoluut interessant zijn, maar momenteel is het vooral nadelig in mijn ogen. Oh en lieeeeeeve "Jurre", kun je alsjeblieft stoppen met zeuren? ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik vind offtopic posten redelijk irritant. |
![]() |
|
Volgens mij beschermt Archont mutsieprutsie ergens op pagina 3, en aangezien ik dat wel erg vroeg in het spel vind om iemand te beschermen, zou ik het liefst op hem stemmen. Maar dat heeft nu dus weinig nut.
Jurre is irritant maar inderdaad niet echt verdacht als slechterik, dus op haar stemmen wil ik ook niet, Allure heeft beterschap belooft, dus die hoeft er deze ronde van mij ook nog niet uit, blijven mutsieprutsie en tink als verdachten over. Dan ga ik dus maar voor Tink, omdat die al 2 stemmen heeft.
|
Verwijderd
|
Hmm, 4 stemmen voor mij (waarvan vast 1 fake), 3 stemmen voor Tink* en 2 stemmen voor Allure. Dit kan misschien nog spannend worden.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() 'Hoi, ik ben "Jurre" en ik ben wolf, dus hang alsjeblieft mij op om je stem niet te verspillen.' - alsof je dat ooit zou posten. ![]() Daarbij is het, zeker als het een beetje goede wolven zijn, waarschijnlijk dat er ook tussen de andere stemmers een wolf zit. Ik zou dus niet teveel naar het lijstje kijken of met anderen meeschapen, maar voor jezelf proberen te bedenken wie je het verdachtst vindt. Dit is trouwens aan iedereen, niet specifiek aan "Jurre".
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast: ik kan tot in den treure gaan zeggen dat ik onschuldig ben (wat ik ook ben), maar ik kan het verder niet bewijzen. Niemand kan in dit spel zijn onschuld bewijzen. Dus het maakt geen drol uit of ik mijn onschuld tot uiting probeer te brengen op mijn manier, of op de manier die jij zojuist heb voorgesteld. ![]() Citaat:
![]() Verder dan hier weer de stemstatistieken van dit moment: Jörmungandr (Jurre) 1. Dark Phoenix 2. Barabas 3. Mutsieprutsie 4. Allure Biertank 52 1. Absinthe 2. lentekriebel Tink* 1. Aapje* 2. grl 3. zoemzoem Allure 1. Archont 2. Daboman 3. Tink* 4. Jörmungandr Absinthe 1. Biertank 52 Voor de duidelijkheid: de nummers onder een persoon geven de chronologische volgorde aan waarin op die persoon is gestemd (of gezegd te stemmen). ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 19:22. Reden: Nieuwe stemmen toegevoegd. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het een geweldige dood. Echt, zo wil ik voortaan altijd dood gaan ![]() Maar wel, domme, domme wolfjes. Dat vind ik niet zo aardig van jullie. En ik zou net allemaal theorieen posten. Maargoed, ik blijf aan jullie kant staan! Want ik hou van jullie ![]() ![]()
|
Ik vind het tot nu allemaal geschaap door sommigen, waar ik geen zin in heb. Ik ga daarom voor degene die op mij stemde, Absinthe. Ben ik iig niet schuldig als er een onschuldig iemand uit gaat.
|
Verwijderd
|
Wat een verdachtmakingen allemaal! Ik ben het wel met Archont eens dat minder actieve mensen vaak iets te verbergen hebben. Ik stem niet op Allure omdat ik haar reden van haar paper wel geloof. Verder zegt Biertank niet zo veel en zijn post waarin hij zegt "anders eet ik je op"(oid) vind ik verdacht. Ik denk aan reverse reverse psychology. Dus, hierbij gaat mijn stem uit naar Biertank.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bij deze laat ik nu overigens officieel weten dat ik op Allure heb gestemd. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zit nu niet thuis achter mijn eigen computer maar achter het trage kutding van m'n ma. Mijn stem gaat naar Mutsieprutsie omdat die wederom wel heel laat meeschaapt op de persoon die op het moment de meeste stemmen had.
Ik zal later op de avond nog ingaan op de reactie daarop. Dat gaat hem nu echt niet worden want ik ben al te laat bij een afspraak maar kan het natuurlijk ook niet maken om niet te stemmen. Er zullen vast een aantal mensen zijn die er veel moeite mee hebben dit te geloven maar dat zij dan maar zo.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |