Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, toch wel frappant hoe deze ronde iedereen haast angstvallig kijkt naar wat de ander gaat stemmen, uit angst om niet in een verkeerd rijtje terecht te komen of iets dergelijks. Tevens wachten anderen schijnbaar tot het laatste moment, en dan een dergelijk aantal waarvan ik moet zeggen dat ik dat nog niet eerder heb gezien dit spel. Interessant....
Daarnaast viel het me ook nog op dat er nu opeens echt een discussie is losgebarsten; ik moet zelf nog wijs worden uit die hele lappen tekst. ![]() Ik zou wel uitkijken met wie je het eens bent of met wie je meegaat, want niet alleen zitten tussen de praters van de laatste 2/3 pagina's ook wolven - maar ik denk dat de evilziener nu ook goed aan het werk is. En deze kan zijn/haar kennis over de functies heel erg overtuigend gebruiken, en daar feitjes bij zoeken om overtuigend over te komen (iedereen heeft op sommige punten wel de schijn tegen, en daar speelt de evilziener dan handig op in - en dan op zo'n manier dat de slechte puntjes van de slechteriken erg op de achtergrond raken). Daarom: niets klakkeloos overnemen en even zelf checken of hetgeen iemand roept, ook daadwerkelijk klopt of niet een beetje verdraaid is. ![]() Hanneke 1. Absinthe Allure 1. Wammus zoemzoem 1. Hanneke 2. Tink* 3. Aapje* 4. Barabas Aapje* 1. testout.com (onder voorbehoud) 2. Daboman 3. Allure 4. Mutsieprutsie 5. zoemzoem ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag 1e eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag 2e eetronde: niemand opgevreten. ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag 3e eetronde: JasperJD ● Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier! ● Uitslag 4e eetronde: grl Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 19:20. |
![]() |
|
dan doe ik maar een poging mezelf te redden he
![]() ik denk dat het jullie (dorpelingen dan) niet handig uit gaat komen als je me eruit stemt. maar dat weet je natuurlijk pas bij de uitslag. ik ga mee op zoemzoem omdat ik iig verwacht dat tink haar stem echt is en ik dan meer kans heb mijn stem bij iemand te zetten die ook echt kans heeft eruit te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Beste daboman zoals eerder gezegd ben ik niet nieuw in het weerwolfspel ![]() sterker nog... |
![]() |
||
Citaat:
maar blijkbaar heb je het al gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent dus een UC en als je bent wie ik denk dat je bent ga ik absoluut niet wijzigen, so there ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En je bent echt wie ik denk dat je ben he ![]() ![]()
|
Chaos in huis. Zoemzi en Testi waren ontroostbaar. Lentekriebel en Daboman waren nog druk aan het kibbelen. Absinthe liep radeloos door de gang. Plots zag ze het lichaam van Grl bungelen voor het raam, haar ogen uit haar hoofd puilend en haar handen grijpend naar het strakke touw rond haar nek. De zoveelste gil deed bijna niemand meer wat.
‘Wammus! Wammus stomme Luiwammus! KOM HIER’ Absinthe liet de meesteres in zich boven komen. Het kon zo niet langer. ‘Wammus! Haal de anderen! Iedereen hier verzamelen, boven in de gang!’ Wammus deed wat hem gevraagd was. Absinthe liep naar Zoemzi en Testi en sprak kalm: ‘Meiden, wat erg voor jullie, maar jullie broer is niet de enige die hier overleden is, er is iets zo gruwelijk mis en ik ben bang dat we er allemaal aan gaan. We moeten nu verzamelen en samen beslissen hoe we hier nog levend weg kunnen komen.’ Lentekriebel en Daboman hoorden hoe Absinthe iedereen bij elkaar riep en besloten elkaar dood te zwijgen en naar de verzamelplek te gaan. ‘Wie is er nog niet?’ ‘Hanneke en Tink*’, zei Lentekriebel. ‘Moeten die wel erbij zijn?’, zei Zoemzi bezorgd. ‘Ik vertrouw ze niet zo.’ ‘Dat vind je alleen maar omdat ze lesbisch zijn’, zei haar zus Testi verwijtend. ‘Ik haal ze nog even’, zei Wammus. Ook Aapje* en Mutsieprutsie kwamen nog aanlopen. ‘Vreemd, die heb ik nog weinig gesproken’, dacht Absinthe. ‘Is dan nú iedereen er?’, zei Lentekriebel ongeduldig, terwijl ze de grootste moeite had niet Dabomans richting uit te kijken. De groep dacht even na wie er niet was. ‘Ehh.. Allure’, zei Daboman aarzelend. Lentekriebel maakte een afkeurend geluid. Een half uur lang zocht de hele groep naar Allure. Maar waar ze ook keken, nergens was ze te vinden. Daarna nam Absinthe het woord. ‘Jongens, dan maar zonder haar. We moeten het hebben over hoe we hier ooit nog weg kunnen. Het huis ligt vol lijken en niemand weet wat er gebeurt en niemand weet hoe we hier weg kunnen. Het is echt goed mis.’ Lentekriebel barstte in huilen uit. ‘We gaan allemaal dohood’, snikte ze. ‘Houd je mond, stom wicht’, snauwde Hanneke haar toe. ‘Hier schieten we niks mee op’. ‘Hé, even rustig aan, je hebt het tegen mijn mooie Lentekriebel’, zei Daboman beschermend. ‘Ik ben niet van jou’, zei Lentekriebel weer chagrijnig. ‘Kunnen we alsjeblieft stoppen met deze achterlijke soap?!’ Aapje* trok voor het eerst haar mond open. En het had effect, iedereen was stil. En toen weer een hoop lawaai, allemaal hadden ze hun mening. Ondertussen keek dokter Jörmungandr mee via de camera’s. ‘Alluur, misschien moet je toch maar terug. Dit is een belangrijk punt. Het moet uit de hand lopen.’ Allure had weinig zin en ze wist dat het gevaarlijk was zich weer in die groep te begeven, maar ze volgde het bevel op. Ze kwam binnen in een grote groep ruziënde mensen. ‘En daar is de fantastische Allure weer!’, riep Lentekriebel zuchtend. ‘Houd je smoel’. ‘Vieze gore trut’. ‘Stomme pauper’. Er werden heel wat kreten door elkaar gegooid en steeds meer mensen bemoeiden zich ermee. Absinthe stond net buiten de groep met haar handen radeloos op haar hoofd. Het liep nou echt uit de hand. Ze had iedereen bij elkaar geroepen om iets te bedenken om hier weg te komen, maar dit..’ Haar gedachten werden onderbroken doordat Wammus tegen haar aanbotste nadat hij een duw kreeg van Daboman. Wammus veerde echter terug en greep Daboman bij de keel. ‘Klein rotventje, wat denk je tegen mij te kunnen maken’, riep hij boos. Met een zwaai duwde hij hem van zich af. Daboman raakte de arme Aapje*, die alleen de rust had willen bewaren. Ze had het niet zien aankomen en werd zo de trap afgegooid. Bij elke rol schreeuwde ze. Sommige mensen dachten zelfs gekraak te horen wanneer er nog een bot brak. Toen ze beneden aan de grote trap lag, en de overige 10 glazig naar beneden keken, keek ze even glazig terug. Alleen knipperde zij niet meer. Wel kwam er bloed uit haar mond, oren en ogen. De mondhoeken van Jörmungandr krulden verheugd omhoog, een heerlijk gevoel overviel haar:
Spoiler
De uitslag:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Ah kut, ik had gedacht dat iemand anders de ziener was.
![]() En LOL @ evil caterpillar. ![]() ![]() Tink* en Mutsieprutsie zijn nu dus off the hook, want: Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had ook iemand anders op het oog.
Ik vind het wel mooi kut dat ze niet beter haar best deed op haar verdediging, want ik was helemaal niet zo zeker met mijn stem, daarom heb ik ook zolang gewacht. Volgens mij kunnen we niet eens stellen dat alle stemmen op Aapje oprecht zijn, omdat die irritante evilziener er nog in zit en vast niet stemt op wie die zegt dat ie stemt. Goed, Tink* en mutsieprutsie zijn in ieder geval goed.
||
Citaat:
Edit; ohja, evilziener. Die kan stemlijstjes nog goed verpesten. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 |