Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() in een formule V= 0,25 ^hxd met h = haarlengte in centimeters en d = dikte van de dreads en V = verkorting het ligt er namelijk aan hoe dik je dreads worden en hoe lang je haar is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @jaap: DOEN!! (iedereen die met mij en olga omgaat eindigt hoe dan ook ooit met dreads ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben een roker, zit vaak in rokerige ruimtes...maar je ruikt het niet aan mijn dreads. Maar om je dreads gewoon fris en fruitig te houden die 3 maanden kan je gewoon droogshampoo gebruiken, dat is een shampoo die je erin spuit maar er niet uit hoeft te wassen. |
![]() |
||
Citaat:
grr heb ik een kleurcombi aan nepdreads bij elkaar gezocht, zie ik die Dewie (Idols) muts met exact dezelfde kleuren! EN IK WORD AL TOT VERVELENS TOE MET D'R VERGELEKEN... *moet misschien toch maar nepdreads afzweren* NOOOOOOOOOOT ![]()
||
Citaat:
Het hoort er gewoon bij in het begin .. ![]() en schrik vooral niet als je haar na de eerste keer wassen naar een dode hond ruikt.
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 14:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm vreemd..ik heb er gewoon totaal geen last van gehad :\ en olga ook niet voor zover ik weet.. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb er ook wel last van gehad. Na 2 maanden begon het bij mij echt ongelofelijk te stinken, net een tapijt ofzo, heel muf. Ik ben ook veel in rokerige ruimtes, en dat ruik ik wel heel goed aan mn dreads. ..ik heb nu blauw/paars/rood/geel/groen/oranje dreads ![]()
||
Citaat:
![]() foto als ik wat minder brak ben ![]() edit: manier om zichtbaarheid van brakheid te omzeilen: ![]() de verf zit er nog in. Heb het er gewoon ingesmeerd en dan gefohnd.
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 16:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |