![]() |
||
Citaat:
Laat haar merken dat je om haar geeft en dat je echt gek op haar bent door te zeggen dat je van haar houd e.d. Dan is het voor haar heus wel duidelijk dat je verliefd bent en niet oversekst.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: JE kunt idd gewoon rustig naar plekken gaan ('verkennen') en voordat je er echt bent, vragen of ze daar wel klaar voor is. Zo nee, dan zegt ze dat wel, zo ja dan zegt ze dat vast ook ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou bijvoorbeeld eens haar borsten (heeft ze die al?) of billen kunnen strelen, maar dan wel met haar kleren er nog tussen, en haar daarbij vragend aankijken, zo van 'wil je dit wel?'. Als ze dat al niet wil, dan zal het voorlopig toch echt bij knuffelen en zoenen moeten blijven. Let er heel goed op dat ze 't zelf echt wil, en dat ze niet alleen maar toegeeft om jou een plezier te doen. Veel meisjes van 13 zijn onzeker, en misschien is ze bang dat je het uitmaakt als je niet meer mag doen dan zoenen en knuffelen, maak haar dus duidelijk dat dat niet daarom zal gebeuren. weet je of ze al menstrueert en zo ja, hoe veel jaar? De meeste meisjes zijn zo'n twee, drie jaar na hun eerste menstruatie aan seks (manuele, orale, vaginale) toe.
Waarom zeg je dat je 15 bent als er onder je naam staat dat je 14 bent? En dat iemand er uit ziet als 16 wil nog niet zeggen dat ze ook al helemaal aan sex toe is en alles ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze wil niet meer... heeft ze toch duidelijk gemaakt?
Laat haar dan ook met rust.. als je echt om haar geeft respecteer je dat.. ook al ziet ze eruit en gedraagt ze zich als 20... ze wil het niet.. klaar, punt uit. Ik denk dat ze er aan toe is ze dat vast wel laat merken.. en als je er op zo'n forum al zo'n probleem kan maken denk ik dat ze in real life ook wel merkt dat je haar wil.... en je dat kan oversekst overkomen.... |
![]() |
||
Citaat:
(goed, oma heeft gesproken ![]()
||
Citaat:
sex mwa niet echt, slechts enkelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() laten we nou niet gaan overdrijven . Als je 14 ben dan denk je heus wel van goh sex tjha hoe zou dat zijn.Puberteit heet dat! ontopic: Vraag haar gewoon goh zou je verder met mij willen dan alleen zoenen ? Wees open en eerlijk tegenover haar en respecteer haar mening.
|
/offtopic: Nu is t blijkbaar al stoer om door een 1 of andere TMF neger t liefst voor je 14e ontmaagd te worden...
Ik zie het bij verschillende meiden, en vind mezelf toch niet bepaald ouderwets op dit gebied, maar soms gaat te ver merk ik ![]() Btw ga gewoon voorzichtig met je handen ofzo naar wat intiemere plekjes, dan merk je het vanzelf wel ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 14:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, ik ken wat betreft seks drie soorten jongens: - Vraagt telkens: Mag ik mijn hand hier? - Doet het gewoon maar accepteert als het niet mag - Doet gewoon en vraagt als het niet mag heel verontwaardigd: Naja, mag dat niet eens??? Wees de eerste of de tweede. De eerste is wel lief, maar het blijft natuurlijk niet leuk. Na een zekere tijd moet er wat zelfvertrouwen komen. De tweede is ook leuk, alleen moet hij wel duidelijk luisteren als je je ergens niet lekker bij voelt. De derde is bagger.
||
Citaat:
Wat je bv wel kan doen is dingen proberen en er bij zeggen: als ik te ver ga, moet je het zeggen hoor... Dan is het meteen voor beide partijen duidelijk.
|
Hoofdregel: als je het er al niet eens met haar over durft te hebben, over seks, dan moet je het vooral nog niet met haar willen doen!
Praat gewoon over sex. Wat je lekker lijkt, wat je wel eens met haar zou willen doen, hoe je over haar fantaseert als je je 's nachts in je bed ligt af te trekken, en hoe je dat doet. Misschien fantaseert zij wel over jou, wil ze daar over vertellen. En wie weet hoe het balletje dan gaat rollen. Nee, dat is niet raar en oversext, het is een goede manier om aan het idee van samen sex hebben te wennen, vooral voor een meisje van 13. Ehm, een vinger plompverloren erin steken is met name pijnlijk, en de beste manier om ervoor te zorgen dat ze niets meer van je wil weten. Lees jezelf eerst maar eens in op het forum, in de zoekmachine vnd je vast genoeg info. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb je hierwat aan?
Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 23:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk echter ook goed na of je dit ZELF eigenlijk wel écht wilt, 'k zou persoonlijk seks maar met 1 persoon in mijn leven willen delen en ik wil niet lullig overkomen, maar de kans is klein dat je voor de rest van je leven bij haar blijft. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En moeten wij de kant op gaan van India?
|
Mja, idd... in India ontstaan er ook hele verkeersopstoppingen in de stad omdat er een koei op de weg staat en niemand er langs durft omdat het een heilig dier is, maar ondertussen wordt dat beest wel aan alle kanten ingesloten door auto's, dus het kan geen kant meer op. En dan zitten ze daar te wachten tot die koei (ja, koei ja, geen koe maar een koei... achtelijk gezeik) opzij gaat. Mja hooooow... en dat wil jij als voorbeeld gebruiken?
In Afrika worden kinderen van 7 maanden ontmaagd. Oh laten we pedofilie dan ook gelijk maar toestaan. In Singapore (ofzo) is het kauwen van kauwgom verboden. Laten we dat voorbeeld dan ook gelijk maar volgen. En als we dan toch bezig zijn, in China is het verboden kritiek te uiten tegen de regering. Dat kunnen we hier ook wel invoeren. Damned, gozer... dit is Nederland met vooral Nederlandse mensen (nog wel) en daardoor een Nederlandse cultuur. Fuck India, fuck Afrika, fuck de hele wereld.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik trouwens dat bericht geschreven had en daarna wegging pakte naar school, bedacht ik me dat het wel een bericht was dat misschien wat aanstootgevend zou kunnen zijn voor sommigen. Ik bedoelde op geen enkele manier racistisch te zijn ofzo, ik bedoelde ook niet te zeggen dat ik de Indiaase, Afrikaanse of Chinese cultuur afkeur, ik bedoelde evenmin te zeggend dat er (te) veel niet-Nederlandse mensen in Nederland wonen, maar ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet noodzakelijk -beter zelfs, ongewenst- is om klakkeloos andere culturen -of elementen daarvan- over te nemen alleen omdat die sommige individuen wel goed uit zouden komen. My two cents of disclaimer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder snap ik die mensen hier niet zo, als je er aan toe bent kan je toch best al wat doen op je 13de. En ik ben 20 en toen ik zo oud was waren er echt al wel mensen die wat verder gingen dan alleen maar knuffelen. Dus doe niet zo hypocriet.. Jezus, jullie lijken wel een stel bejaarden.. "die jeugd van tegenwoordig" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het aanpakken? naomi1996 | 10 | 16-10-2013 08:38 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het vragen xX-schatje-Xx | 32 | 27-03-2013 18:25 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
moet ik HET vragen of niet ?????? tommy06 | 20 | 04-10-2004 00:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Seksualiteit |
Hoe moet ik het brengen??? Whiteboy | 14 | 13-06-2002 13:19 |