![]() |
Wat was het nog makkelijk toen je klein was en het al mooi geweest vond als je alleen naar de supermarkt mocht lopen met een gulden om dropjes te kopen.
|
Citaat:
|
Lijstfix. Met dank aan PixelDansje. Link naar #39 en 40 waren hetzelfde, alsmede link #59 en 60. Ook de laatste link klopte niet.
Helemaal gefixed :)
Spoiler
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet jij misschien hoe ik dat stukje tekst anders kan zeggen?*O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Oh, martino is mij net voor :D
|
:evil:
|
Oh, shite, ik kan geen foto's op mijn MP3speler zetten. Ik heb hem niet geinstalleerd, daar ligt het vast aan. :|
|
Oh nee oh nee Fantoom!:eek:
*verstopt zich* |
*verwijderd op verzoek*
|
Citaat:
Ik vond het zo zielig voor AllureV. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*verwijderd op verzoek*
|
Hallo :)
|
(y)
Alleen die eerste zin klopt denk ik niet helemaal, of ten minste, die snap ik zo niet zo.:p Maar trouwens.:eek: Jullie moeten jullie berichten straks wel weer verwijderen want dat plagiaatprogramma komt natuurlijk ook hier.:eek::D |
Citaat:
Ach, whatever. |
Citaat:
|
Citaat:
*een andere zin die ik moest verwijderen van Mevr. A.* ;) :) |
Citaat:
|
Ja maar ik bedoel, een parlementair stelstel is hetzelfde als een representatieve democratie. Dus het maakt er geen deel van uit, maar het ís het.
|
Ik heb jullie voorstellen al gekopieerd en opgeslagen, dus als jullie ze zouden willen verwijderen.. graag.:P Ze zijn erg bruikbaar in ieder geval.
|
Citaat:
Dat bedoelde ik dus met dingen veranderen :D |
Citaat:
Daarom dacht ik dus van, huh, er klopt iets niet.:D maar ik kan het zelf wel kloppend maken. Het is tenslotte mijn werkstuk.:D |
Martino! Topdrop! willen jullie het weghalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, vooruit dan maar. Denk je echt dat het plagiaatprogramma hier komt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dank jullie.:D |
Martino jij hebt nog een quote van TopDrop in een bericht staan.:bloos: Die mag ook niet.:bloos:
|
Citaat:
|
Google enzo zoekt niet onder spoilers (y)
|
Citaat:
|
Jeee alles is weg.
Ik ben wel moeilijk he?-o-:p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb de slappe lach. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
Citaat:
|
O, dat doet ie wel :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |