![]() |
Mensen die internet testjes leuk vinden en die willen vergelijken en testen op..
waarheidsgetrouwheid.
http://www.iq-tester.nl/test1.htm Ben ik nu bezig score's tot nu toe van vrienden": 131 135 139 en 144 |
Ze doen is wel leuk, maar vergelijken niet, want dan voel ik me zo slecht. :D(N)
Maargoed, ontopic: 138 en ik had maar 1 van die 6 moeilijke vragen goed, ik kan niet rekenen. :D(N) |
135, ik had zeventien vragen (goed) beantwoord.
Die met alleen cijfertjes kon ik niet zo goed, die met die figuurtjes wel:) |
Ik mis de taal-, logica-, geheugenvragen etc, dus zo goed is ie niet.
|
Citaat:
Dan had ik misschien nog hoger gehad:o Maar dit zijn toch wel logica-vragen, niet? |
Citaat:
Ja, maar ik bedoel meer de vragen als: Alle dieren hebben poten. Tijgers zijn dieren. Dus: A) Tijgers zijn geen dieren. B) Alle dieren zijn tijgers. .... :p |
vet cool tegek gaaf, ik ben "ZEER SUPERIEUR intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 139"
ofwel, wat een waardeloze test ;) |
ik had maar 113 :(
|
ik ben geniaal, 140.
Ten aanzien van mijn afgelopen studieresultaten, klopt er geen reet van deze test. |
Citaat:
|
Ik had dus 144 met 5 van de 6 vragen moeilijk goed.
|
Jij blij :P
en nu? |
141 :) Maar er waren echt veel makkelijke vragen :o
|
Voor de andere test op de site had ik 145 :)
|
Als je overal verkeerde antwoorden invult is het antwoord: je IQ is lager dan het bereik. :D
Maar ik heb 'm ook serieus gemaakt: 141 |
U bent GENIAAL! Uw IQ Testresultaat is: 148 Met deze score zit u in de top 1% van alle deelnemers!
:cool: Oh en btw: 140 en hoger - Geniaal of bijna geniaal 120-140 - Zeer superieur 110-120 - Superieur 90-110 - Normaal of gemiddeld 80-90 - Laag 70-80 - Borderline deficiency Onder 70 - Gehandicapt :D |
Citaat:
|
Volgens mij heeft nog niemand opgemerkt dat alle resultaten veels te hoog zijn. ;)
Vind de intro van de site dan ook heel grappig. Citaat:
|
Wel goed voor je zelfvertrouwen.. :p
|
ik heb 94..
maar ik kan absoluut niet logisch nadenken en ook niet rekenen... taal kan ik wel. waarom alleen die stomme tekeningetjes? dit laat toch maar 1 kant zien van wat je kan? |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zeggen wij doen het objectief. Op andere site's valt de iq score hoger uit -> daarom zou je iq lager kunnen uitvallen. En daarop is mijn opmerking dat het niet klopt, omdat wij allemaal van die hoge score's hebben. Dus lees eerst eens goed, voordat je beledigend gaat worden. Of heb je echt een iq van in de 140 en denk je dat de meeste mensen uit dit topic dat ook hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, de meeste mensen zullen geen 140 hebben. Echter mijn IQ ligt tegen de 130 aan en mn wiskunde is een stuk beter dan de rest. Dus dit onderdeel zal toch wel hoger moeten scoren dan 130. Vandaar dat ik er geen moeite mee had om het te geloven nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, dit topic gaat meer over testjes in het algemeen, dus :):
--> DK |
Citaat:
en bij mij klopt dat wel maarja idd, de site geeft echt veel te hoog, 131 zou ik niet halen als ik maar half serieus en met een moe hoofd zoiets ga maken :p |
Die uitslagen zijn echt bullshit, doe deze test maar eens: http://www.mensa.nl/thuistest/ en volgens de resultaten hier zou iedereen hier zo'n beetje in de top 2% moeten vallen.
http://www.omroep.nl/bnn/iq/ is ook wel een redelijk betrouwbare. |
De laatste IQ test die ik deed was heel anders dan deze, die duurde ook iets langer (60 minuten).
Vind dit geen goede test :o |
Citaat:
|
Citaat:
Die tweede heb ik al wel eens gemaakt. Daar kwam iets van 130 uit. |
Ach.. Iq testen, wat een shit.
Bij de een haal ik 130, bij de ander 120 en bij een andere weer 115, is er geen super betrouwbare altijd kloppende test? |
Ik had 137, en daar klopt vrij weinig van want ik ben echt niet superieur intelligent en volgens mij is mijn echte IQ iets van 117 ofzo.
|
Citaat:
|
Ik snap er werkelijk geen kont van.
85 :D |
U bent GENIAAL! Uw IQ Testresultaat is: 148 Met deze score zit u in de top 1% van alle deelnemers!
Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 21 Score op vragen: 21,00 Resterende tijd: 152 seconden Moeilijke vragen goed: 4 van de 6 Score op moeilijke vragen: 4,00 Score op tijd: 1,36 Totale score: 21,00 + 1,36 = 22,36 jippieeee :) |
132..zeer geniaal.. uhm, ik kan goed leren, maar ben niet geniaal :p
|
Ok k heb een getal met 3 cijfers en dat is hoger dan dat van andere mensen
ben ik nu blij? :P :D nee |
Dit is onwijs eenzijdig, geen echte IQ test. Dit zijn overigens ook precies de dingen die ik echt nooit kan :|. Ik heb een redelijk hoge, doch zeer ongebalanceerde intelligentie; ik ben heel goed in talen en dergelijke, maar ruimtelijk inzicht en mathematisch denken is mij geheel vreemd.
Ik ben ook echt gestopt bij vraag 8 omdat ik gewoon géén idee had:|. Leg mij nou eens uit hoe zulke vragen werken, ik weet gewoon überhaupt niet in welke richting ik moet denken... Moet ik patronen zoeken? Zo ja, in getalen? Moet ik dingen uitrekenen. Ik heb echt werkelijk geen idee:| http://www.iq-tester.nl/images/test1-q4.gif bijv |
Citaat:
verder: http://www.mensa.nl/thuistest/img/v05a1.gif staat tot http://www.mensa.nl/thuistest/img/v05a2.gif als (welke letter staat tot welke letter) http://www.mensa.nl/thuistest/img/v05b.gif Ook de mensa test heb ik niet afgemaakt, omdat er alleen maar van dit soort shit instaat. Misschien als iemand eens uitlegt hoe de fuck ik moet denken bij dit soort dingen:|. Ik heb volgens mij echt een stoornis ofzo, kan mijzelf ook echt niet concentreren op dit soort opgaven... |
Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat, Hoewel uw intelligentie beslist boven het gemiddelde ligt, zijn wij van mening dat u waarschijnlijk niet zult slagen voor de Mensa-eindtest, die onder toezicht van een psycholoog moet worden afgelegd om toe te treden tot Mensa. Deze thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. De eigenlijke eindtest bestrijkt een veel breder terrein en meet ook andere aspecten van de intelligentie. Indien u dit wenst, kunt u natuurlijk meedoen aan deze eindtest. U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen. De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd. Met vriendelijke groet namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland wat een beproeving:s:p |
Citaat:
|
Citaat:
En ik scoor op verbaal even hoog als op performaal :o (zit me net te bedenken dat ik eerder zei dat performaal bij mij beter is. Is ook zo, maar toch waren deze 2 onderdelen bij de officiele IQ test die ik laatst gehad heb wel gelijk) |
Citaat:
en ik ben echt zoooooow slecht in al die rekenvaardigdingen, ben veel beter in taalkundigheden enzo. had n score van 96, is gelukkig nog wel "normaal/gemiddeld" |
taalkundigeheden?:p:o geleeft??
|
Citaat:
|
W00t 18 minuten, dat komt later wel.
|
Daar ga ik niet aan meedoen hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |