![]() |
|
waarheidsgetrouwheid.
http://www.iq-tester.nl/test1.htm Ben ik nu bezig score's tot nu toe van vrienden": 131 135 139 en 144
|
![]() |
||
Citaat:
Dan had ik misschien nog hoger gehad ![]() Maar dit zijn toch wel logica-vragen, niet?
||
Citaat:
Ja, maar ik bedoel meer de vragen als: Alle dieren hebben poten. Tijgers zijn dieren. Dus: A) Tijgers zijn geen dieren. B) Alle dieren zijn tijgers. .... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zeggen wij doen het objectief. Op andere site's valt de iq score hoger uit -> daarom zou je iq lager kunnen uitvallen. En daarop is mijn opmerking dat het niet klopt, omdat wij allemaal van die hoge score's hebben. Dus lees eerst eens goed, voordat je beledigend gaat worden. Of heb je echt een iq van in de 140 en denk je dat de meeste mensen uit dit topic dat ook hebben.
Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 12:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je hebt gelijk, de meeste mensen zullen geen 140 hebben. Echter mijn IQ ligt tegen de 130 aan en mn wiskunde is een stuk beter dan de rest. Dus dit onderdeel zal toch wel hoger moeten scoren dan 130. Vandaar dat ik er geen moeite mee had om het te geloven nee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en bij mij klopt dat wel maarja idd, de site geeft echt veel te hoog, 131 zou ik niet halen als ik maar half serieus en met een moe hoofd zoiets ga maken ![]()
|
Verwijderd
|
Die uitslagen zijn echt bullshit, doe deze test maar eens: http://www.mensa.nl/thuistest/ en volgens de resultaten hier zou iedereen hier zo'n beetje in de top 2% moeten vallen.
http://www.omroep.nl/bnn/iq/ is ook wel een redelijk betrouwbare. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 11:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die tweede heb ik al wel eens gemaakt. Daar kwam iets van 130 uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
U bent GENIAAL! Uw IQ Testresultaat is: 148 Met deze score zit u in de top 1% van alle deelnemers!
Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 21 Score op vragen: 21,00 Resterende tijd: 152 seconden Moeilijke vragen goed: 4 van de 6 Score op moeilijke vragen: 4,00 Score op tijd: 1,36 Totale score: 21,00 + 1,36 = 22,36 jippieeee ![]()
|
Verwijderd
|
Dit is onwijs eenzijdig, geen echte IQ test. Dit zijn overigens ook precies de dingen die ik echt nooit kan
![]() Ik ben ook echt gestopt bij vraag 8 omdat ik gewoon géén idee had ![]() ![]() ![]() bijv Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 23:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder: ![]() ![]() als (welke letter staat tot welke letter) ![]() Ook de mensa test heb ik niet afgemaakt, omdat er alleen maar van dit soort shit instaat. Misschien als iemand eens uitlegt hoe de fuck ik moet denken bij dit soort dingen ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 00:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat, Hoewel uw intelligentie beslist boven het gemiddelde ligt, zijn wij van mening dat u waarschijnlijk niet zult slagen voor de Mensa-eindtest, die onder toezicht van een psycholoog moet worden afgelegd om toe te treden tot Mensa. Deze thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. De eigenlijke eindtest bestrijkt een veel breder terrein en meet ook andere aspecten van de intelligentie. Indien u dit wenst, kunt u natuurlijk meedoen aan deze eindtest. U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen. De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd. Met vriendelijke groet namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland wat een beproeving ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik scoor op verbaal even hoog als op performaal ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 09:13. |
![]() |
||
Citaat:
en ik ben echt zoooooow slecht in al die rekenvaardigdingen, ben veel beter in taalkundigheden enzo. had n score van 96, is gelukkig nog wel "normaal/gemiddeld"
Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 12:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|