![]() |
Enter saaiman #190
Saaie lijst t/m 190
Spoiler
|
he ik was eerder!
|
dit is gewoon puur machtsmisbruik
|
niet ctrl v'en maar aanpassen :bob:
saaie topics en titels t/m 190
Spoiler
|
Citaat:
en nu ga ik weg! daaaaag. |
ik ga een topic openen op M&M
|
Citaat:
|
Dramaqueen!
|
nee jij kan er niet tegen dat iemand anders eerder was
|
Stiekem wel een beetje. :o Maar ook omdat ik zei dat ik de nieuwe zou openen en jij geen 2 seconden kan wachten! :bob:
Bovendien had jij geen lijstje. ;) |
Hoe laat was je nou thuis CS?
|
Zo, badkamer en wc's zijn schoon, op naar de slaapkamers (y)
|
Kwart over 12. De band had niet zo veel materiaal, en mijn vriendin is niet het type dat nog rond zou blijven hangen om bier te drinken. En ik had ook geen dorst meer, ik zat vol met cola! :p
|
Citaat:
|
ik was helemaal vergeten dat ik deze week vakantie heb:o
|
Lekker!
|
Ik heb zelfs 2 hele weken vakantie. En ik ga misschien naar bevrijdingspop, in Haarlem.
ALPHABEAT! Woei! |
Citaat:
|
yes het is weer mogelijk om in mijn schuur te staan *O*
de helft kon weg naar de kringloop of grofvuil en ik heb hier nu allemaal dingen die ik jaren niet heb gezien en lekker ga doorspitten *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga gewoon een week uitslapen en de 160gb aan harde schijf recorder eens bekijken :p EN tering ik baal echt. Uit het hooikoorts topic: Citaat:
|
Citaat:
Wat moet het van dit forum worden als zelfs fb's mee gaan doen in deze kutrage om binnen één seconde een topic te openen om maar de eerste te zijn? :( |
!
|
hihi oude agenda's lezen *O*
|
wat zal ik voor mijn vader kopen. hij is jarig.
het zullen wel weer sokken en axe oid worden ;x |
Ik heb al mijn brieven van de ibg gezocht, gesorteerd en in een klapper gedaan *o*
|
Shalom!
|
Hallo manon! *O*
|
Ohja, Stpehan Dark Phoenix Sador naamzoek
Ik kan weer kopieren in word! ;) |
Citaat:
Wat was er nou? |
Citaat:
|
titel :cool:
|
Citaat:
Stpehan ziet er wel leuk uit, trouwens. ;x Citaat:
|
OMG, ik ken ook een Jethro. Misschien is het dezelfde.
|
woont hij in enschede?
|
Hmm, nee. Of eigenlijk weet ik het niet want misschien is hij daar opeens gaan studeren ofzo, maar driekwart jaar geleden woonde hij daar in elk geval niet. En in de maanden daarna ook niet, want toen zat 'ie in Oostenrijk de ski-instructeur uit te hangen. :D
|
Goedemiddag, (Y). Een uurtje pauze en dan weer verder, rrrgh.
|
Verder met wat?
|
Werken, :D. Ik moet nog even.
|
Het is lekker weer buiten. *O*
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga weer, doei doei.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook echt de hele middag binnengezeten. :|
|
Citaat:
|
hihi ik kwam allemaal oude werkstukken tegen. Waaronder mijn eerste werkstuk uit groep 6. Het ging over paarden. Ik had eigenlijk een hekel aan paarden maar omdat ik 2 dagen van te voren begon moest ik wel, m'n moeder had verstand van paarden en het was te laat om zelf nog iets te verzinnen. Ik had wel een 8-.
En nog een werkstuk over de NS van groep 8. en een werkstuk over de euro, voor economie. grappig om te lezen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |