![]() |
jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-(
ik vind een jongen erg leuk
en sms elke dag met hem ik vind hem erg leuk en wist biet zeker wat ie van mij vond ondanks die altijd lieve dingen terug stuurde naar mij.. nu vroeg ik donderdag avond via sms van wat vind je van mij en hij zei dat me vaker wilde zien en beter leren kennen, maar nog niet alles wilde verklappen wat ie van mij vond want het moest spannend blijven maar moest toch vertrouwen hebben want hij kent me dan nog niet goed, en hij wilkde me graag vaker zien.. enzo nou ik terug gestuurd is goed hoor nu is het maandag en heb nog steeds niks gehoord van hem geen smsje!! ik had vrijdag 1 keer wat gestuurd hoe het er mee ging zaterdag of we keertje uitkonden en gisteravond nog iets ( ietsl liefs ofzow) maar hij reageert niet alsof ie van de aardbodem is verdwenen!! ik durf niet zomaar te bellen heb ik nog nooit gedaan, we smsen alleen maar maarja ik weet niet wat ik moet doen ( hij heeft weleens verteld dat ie oude tel had dat ie gaar was en batterij niet goed werkte, zou er dan wat met ze tel zijn?? ik hoop het want ik wordt helemaal gek al drie dagen hij zei zelf dat ie me beter wilde leren kennen wil hij dat opeens niet meer?? maar dan heb ik zoiets van zeg het dan eerlijk stuur een sms met dat, dan hoef ik geen hoop te houden nu weet ik niks en zit in onzekerheid heb ik wat verkeerds gestuurd ik had lieve smsjes gestuurd deze drie dagen, misschien vind ie dat ik hem teveel stalk ofzow wat denken jullie loop ik hem teveel achteraan?? ik weet niet wat ik moet doen een mailtje sturen en vragen waarom stuur je niks ..of gewoon afwachten hij zei een keer voor de grap als je een week niks van me hoort dan sms ik niet meer maarja dat was een grapje maar vind het nu niet grappig meer , wordt zo gek van onzekerheid dan zullen jullie denken het is pas drie dagen dat ie niks stuurt maarja ik smste twee weken lang ELKE DAG!! dusja dan vind ik het erg vreemd opeens :-( xus |
Je kunt hem natuurlijk altijd opbellen, dan weet je meteen een stuk meer.
|
Laat hem even met rust en w8 tot hij iets van zich laat horen. Een beetje 'hard to get' kan kwaad. Gewoon wachten of hij iets van zich laat horen, en als hij jou leuk vindt dan doet hij dat heus wel en doet hij dat niet dan is hij waarschijnlijk niet echt geinteresseerd. Gewoon wachten en niets van je laten horen tot hij weer iets van zich heeft laten horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Steeds in onzekerheid zitten is ook niet prettig. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben het met je eens. Ik zou die ander dan maar laten stikken. Misschien een beetje bot gezegd, maar wel de waarheid. |
playing hard to get is echt het stomste wat je kan doen. Als hij ook een beetje onzeker is , is dat de aangewezen methode om een prachtige romance in de kiem te smoren.
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom post ik zoveel in dit topic? |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft hij het druk? Misschien wil hij even rust? Jongens houden er geloof ik niet erg van als je ze constant op hun nek zit. |
Citaat:
Eigenlijk is het best leuk hoor :p Hangt er natuurlijk wel vanaf wie het is. |
Citaat:
|
nou, ik ken dat gevoel haha :P
mijn schatje had ik gisteravond ook al een dagje niet gesproken en meestal smst ie wel snel terug, dus ik was n beetje bezorgd geworden en toen heb ik hem gewoon maar gebeld (1x overlaten gaan want ik heb prepaid, hij abo) en evenlater belde hij terug. bleek gewoon dat ie het wat druk had gehad enz. keej wij hebben al wel wat (2,5 week), maar goed pak gewoon de tel en vraag hoe het met hem gaat. wees niet te opdringerig, want dan wil ie miss niet meer. miss is ie wel een beetje geschrokken van jouw liefdesovertuiging en heeft ie uit beleefdheid iets teruggesmst, maar gaat het hem toch n beetje snel. of misss is zijn batterij gewoon kapot en kan ie nix terugsmsen. of miss heeft hij het gewoon heel druk (weenie of ie examen moete doen, maar het is examentijd...). maak je niet te veel zorgen joh. en onthou: 2 weken smsen is nog niet zo lang. doe alles rustig aan want miss gaat het wel wat snel voor hem. het komt vast allemaal goed!!!! kussie :o |
shit das waar ook.. zal je snel bellen :D :evil:
|
Hij wil je vast opgeilen voor het echte werk misschien. :s
|
Citaat:
|
Het is al een paar dagen geleden, als hij nog steeds nix heeft laten horen moet je maar gewoon bellen en vragen om duidelijkheid. Hoogstwaarschijnlijk kan je hem daarna gaan vergeten omdat het gevoel toch niet wederzijds blijkt te zijn. Als je al weer contact met hem hebt is er geen probleem.
|
Jongens zijn niet zo goed in smsjes sturen.:)
Maar misschien wil hij even nadenken en even geen contact met jou hebben. Hij wil misschien nadenken over jullie. Hem teveel smsjes sturen is ook niet goed. Dan kom je opdringerig over en veel jongens vinden dat niet zo leuk. Heb je ook zijn msn? (Als je msn hebt...) Misschien moet je eens met hem op msn het erover hebben of hem een mailtje sturen over een paar dagen... |
Ik zou hem gewoon bellen. Anoniem wel te verstaan. Das veiliger. Ga niet hard to get spelen, want als jij hem leuk vind en hij jou waarom zouden jullie er dan omheen draaien. En vraag hem gewoon van goh had je geen zin of tijd om af te spreken zaterdag, als je dat niet durft maak er iig een leuk gesprek van. En hoe moeilijk dat dan misschien ook is.. de rest moet je vervolgens denk ik toch echt aan hem overlaten. Want als je het niet durft te vragen is dat denk toch een van de weinige manieren die overblijft om duidelijkheid te krijgen of ie je leuk vindt.
|
anoniem bellen? dat lijkt me nogal stom, eigenlijk.
Maargoed, misschien heeft hij het druk, staat z'n telefoon uit, is z'n berichtengeheugen vol, heeft hij geen beltegoed meer, is hij een weekendje weg, etc... |
Citaat:
Heb je inmiddels al weer iets van hem gehoord trouwens?? |
Misschien is zn beltegoed op.
:o Ja, sorry...maar ik zou me niet teveel zorgen maken (nog niet) 3 dagen, kan heeeeel goed zonder opzet zijn. En hij heeft toch laten weten dat hij wel interesse in je heeft? |
Citaat:
|
verdorie kwil weten hoe et nu is :p
|
ehj zn sms-tegoed kan toch gewoon op zijn... :confused:
|
haha vrouwen
gelijk allemaal (complot) theorieen erop los barsten :p bel hem vind ie vast leuk |
Is een paar wachten voor te bellen niet een standaard verleidings truc om te zorgen dat degene helemaal gek van je wordt en constant aan je denkt? Wie weet ?!
Blijkt bij jou trouwens wel te werken :) |
Het constant blijven smsen kan erg bedrukkend zijn, hou hier rekening mee. Geef elkaar genoeg ruimte..
|
nou ehh hij heeft gesmst paar daageis geleden :D :D :D
hij zei niet waarom ie niet smste heb ik ook maar niet gevraagt waarom niet want ja dat durfe ik niet ik was dit weekend op vakantie en toen heb ik er een paar gehad eentje vrijdag niet echt boeiend maar stond ik ga nu werken en zo nouja vond ik niet zo leuk klinken dus was beetje down stuurde zaterdag avond eentje van ik mis je en toen vanavcht kreeg ik een sms terug met ik mis jou ook wil je snel zien en spreken..:D:D ik helemaal gelijk wakker en niet meer kunnen slapen dat stuurt ie vaker... maar toch het is toch een berichtje :-) elke keer vraag ik dan tja ik kan wel zeg dan waneer jij kan maarja tkomt er dus niet van steeds dat we afspreken zou ie verlegen zijn :rolleyes: ofzow maar ieder geval blijf ik nog steeds nieuwsgierig waarom het zo lang duurde en nog steeds zo lang duurt voor dat ik wat terug krijg, wnat nu stuurde ik op dat smsje vanacht iets terug en kreeg niks, ben al super blij met dat berichtje tuurlijk, maar begrijp nog steeds niet waarom er zulke lange tijd tussen zit..dalijk krijg ik weer wat over drie dagen ofow.. :s hij zei wel eens dat komt omdat ik niet weet soms wat ik op jou lieve smsjes moet antwoorden is dat een reden?? en dan nog wat moet ik hem bellen of moet ik hem mij keertje laten bellen.? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |